Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
+16
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964 - Cyklistika
1 z 24
Použité

Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964

Skončeno
9 přihazovalo
2 260 Kč
Ukončeno v pondělí 1. 4. 2024, 19:16:03
Vyhráno uživatelem C...8
Doprava a platba
Osobní převzetí (Plzeň)
300 Kč
Bankovním převodem
Podrobnosti
Historické jízdní kolo MOULTON De Luxe Mk2 / 1964
Popis předmětu
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt

Moulton De Luxe Mk II. Rok výroby 1964. Jedno z prvních seriově vyrobených kol Moulton. Historie viz níže.

Kolo je v původním v provozuschopném stavu, v originální barvě se všemi původními komponenty!!!!! S předním nosičem dodávaným pouze na přání!!!!

3-rychlostní, celoodpružené!

Koncem 50. let, rozčarovaný designem klasického jízdního kola, se Alex Moulton pustil do vytvoření nového designu. Domníval se, že klasický diamantový rám je nepohodlný na montáž, obtížně se přizpůsobuje velikosti a není vhodný pro obě pohlaví a že „dámská“ jízdní kola s otevřeným rámem bez horní trubky diamantového rámu jsou konstrukčně kompromitována pro snadné použití. Věřil, že na klasických jízdních kolech (zejména s malými rámy a menšími koly známými jako „shopper“ kola) je nepohodlné jezdit bez použití širokých, nízkotlakých pneumatik , které zvyšují valivý odpor . Také si myslel, že díky velkým kolům je kolo pomalé a těžkopádné na uskladnění a nesnadno zapadá do nově vznikajících společenských vzorů dojíždění do vyspělého světa, které často kombinovaly více než jednu formu dopravy. [4]Moulton se domníval, že malá kola s vysokotlakými pneumatikami budou mít za následek menší valivý odpor, menší setrvačnost , a tedy větší zrychlení . Poté pokračoval ve vývoji řady vysokotlakých pneumatik ve spolupráci s Dunlopem . Odpružení pro přední a zadní část bylo vyvinuto tak, aby poskytovalo pohodlnou jízdu s menšími koly. [5] V tomto ohledu předběhlo kolo Moulton dobu, protože odpružení jízdního kola se nestane běžným až za dalších 30 let.

Když byl design uveden na trh v roce 1962, byla to jedna z prvních velkých inovací v designu jízdních kol od „ bezpečnostního kola “ v 80. letech 19. století a měla okamžitý dopad. Verze z roku 1962 (aka „kolo budoucnosti“) byla prvním produkčním kolem Moulton s odpružením a závodní verze byla vysílána ve stejném roce, na které jezdil šampion silničních závodů a zaměstnanec Moulton John Ronald Tovey. Když se kola Moulton stala ikonou Swinging Sixties a prodávala se po celém světě po tisících, krátce byl Moulton jedním z největších výrobců jízdních kol v Británii. Kritik architektury a designu Peter Reyner Banham , známý pro často kontroverzní názory na technologii a industrializaci, byl horlivým zastáncem a uživatelem původního Moultonu.

Moulton De Luxe Mk II. Rok výroby 1964. Jedno z prvních seriově vyrobených kol Moulton. Historie viz níže. Kolo je v původním v provozuschopném stavu, v originální barvě se všemi původními komponenty!!!!! S předním nosičem dodávaným pouze na přání!!!! 3-rychlostní, celoodpružené! Koncem 50. let, rozčarovaný designem klasického jízdního kola, se Alex Moulton pustil do vytvoření nového designu. Domníval se, že klasický diamantový rám je nepohodlný na montáž, obtížně se přizpůsobuje velikosti a není vhodný pro obě pohlaví a že „dámská“ jízdní kola s otevřeným rámem bez horní trubky diamantového rámu jsou konstrukčně kompromitována pro snadné použití. Věřil, že na klasických jízdních kolech (zejména s malými rámy a menšími koly známými jako „shopper“ kola) je nepohodlné jezdit bez použití širokých, nízkotlakých pneumatik , které zvyšují valivý odpor . Také si myslel, že díky velkým kolům je kolo pomalé a těžkopádné na uskladnění a nesnadno zapadá do nově vznikajících společenských vzorů dojíždění do vyspělého světa, které často kombinovaly více než jednu formu dopravy. [4]Moulton se domníval, že malá kola s vysokotlakými pneumatikami budou mít za následek menší valivý odpor, menší setrvačnost , a tedy větší zrychlení . Poté pokračoval ve vývoji řady vysokotlakých pneumatik ve spolupráci s Dunlopem . Odpružení pro přední a zadní část bylo vyvinuto tak, aby poskytovalo pohodlnou jízdu s menšími koly. [5] V tomto ohledu předběhlo kolo Moulton dobu, protože odpružení jízdního kola se nestane běžným až za dalších 30 let. Když byl design uveden na trh v roce 1962, byla to jedna z prvních velkých inovací v designu jízdních kol od „ bezpečnostního kola “ v 80. letech 19. století a měla okamžitý dopad. Verze z roku 1962 (aka „kolo budoucnosti“) byla prvním produkčním kolem Moulton s odpružením a závodní verze byla vysílána ve stejném roce, na které jezdil šampion silničních závodů a zaměstnanec Moulton John Ronald Tovey. Když se kola Moulton stala ikonou Swinging Sixties a prodávala se po celém světě po tisících, krátce byl Moulton jedním z největších výrobců jízdních kol v Británii. Kritik architektury a designu Peter Reyner Banham , známý pro často kontroverzní názory na technologii a industrializaci, byl horlivým zastáncem a uživatelem původního Moultonu.

Nabídka č. 7059406454 Vystaveno 22.03. 19:03 Zobrazení: 227