Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
HybrydChip Peugeot - 3008/5008 snížení spotřeby paliva - Náhradní díly a příslušenství pro osobní vozidla
HybrydChip Peugeot - 3008/5008 snížení spotřeby paliva - Náhradní díly a příslušenství pro osobní vozidla
HybrydChip Peugeot - 3008/5008 snížení spotřeby paliva - Náhradní díly a příslušenství pro osobní vozidla
1 z 2
Rozbaleno

HybrydChip Peugeot - 3008/5008 snížení spotřeby paliva

Kup teď
Cena
2 899 Kč

nebo
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v dubnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 63 Kč
Doba dodání 4-6 dní
Bankovním převodem
Podrobnosti
HybrydChip Peugeot - 3008/5008 snížení spotřeby paliva
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
nepoužívaný, rozbalený produkt ve 100% stavu

Nabízím k prodeji HybridChyp


Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid. 


(poze odpojíte baterii a připojíte Chip)


 Přidána nová funkce :  


Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací

– jen se rozjeďte



Popis od výrobce:


 100 % původního sortimentu

Menší zátěž pro baterii


Vylepšeno rekuperační brzdění

 Nový pracovní režim - klouzání !!!




HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření:

převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno)

Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV.

využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem.

Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná.

Možnost: +15 hp pro dieselový motor.

Informace k prodeji .. 

Nabízenou věc jsem zakoupil již za zdaněné peníze a za účelem používání pro osobní potřebu. 

Nákupní cena byla vyšší něž ta za kterou se zde nabízí.

Věc je věčinou krátce použitá nebo je technicky a fyzicky starší. 

Proto se v současnosti nabízí k prodeji za zůstatkovou cenu.

Peníze které zde získám budou použity pro základ na další nákup spotřebního zboží osobního charakteru pro rodinu.. 



Tímto se nedopouštím naplnění směrnice DAC 7 o provozování digitálních platforem a jejich pozdějším zdanením.

Nabízím k prodeji HybridChyp Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid. (poze odpojíte baterii a připojíte Chip) Přidána nová funkce : Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte Popis od výrobce: 100 % původního sortimentu Menší zátěž pro baterii Vylepšeno rekuperační brzdění Nový pracovní režim - klouzání !!! HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření: převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno) Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV. využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem. Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná. Možnost: +15 hp pro dieselový motor. Informace k prodeji .. Nabízenou věc jsem zakoupil již za zdaněné peníze a za účelem používání pro osobní potřebu. Nákupní cena byla vyšší něž ta za kterou se zde nabízí. Věc je věčinou krátce použitá nebo je technicky a fyzicky starší. Proto se v současnosti nabízí k prodeji za zůstatkovou cenu. Peníze které zde získám budou použity pro základ na další nákup spotřebního zboží osobního charakteru pro rodinu.. Tímto se nedopouštím naplnění směrnice DAC 7 o provozování digitálních platforem a jejich pozdějším zdanením.

Nabídka č. 7041224375 Vystaveno 29.03. 17:03 Zobrazení: 12