Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
Jim McCarthy - Softwarové projekty           (2xu) - Knihy
Jim McCarthy - Softwarové projekty           (2xu) - Knihy
Jim McCarthy - Softwarové projekty           (2xu) - Knihy
1 z 2
Použité

Jim McCarthy - Softwarové projekty (2xu)

Skončeno
Cena
69 Kč
Ukončeno v pátek 22. 5. 2020, 20:44:08
Doprava a platba
Doporučená zásilka 55 Kč
Doba dodání 4-6 dní
Bankovním převodem
Podrobnosti
Jim McCarthy - Softwarové projekty (2xu)
Popis předmětu
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Rok vydání
Další informace
Počet stran
Opotřebení

Jim McCarthy - Softwarové projekty

Computer Press, čeština

O tom, jak je těžké dovést náročný softwarový produkt do takového stavu, aby ho bylo možno předat zákazníkovi nebo dodávat na trh, navíc včas, může vyprávět snad každý programátor i ten, kdo programátorský tým řídí nebo zodpovídá za celkovou úspěšnost produktu. Jim McCarthy za léta své programátorské praxe, vedení vývojové skupiny Microsoft Visual C++ i jako majitel vlastní softwarové firmy pochopil zákonitosti složitého procesu tvorby softwaru, v týmovém prostředí zvlášť, a shromáždil je do řady empirických, ale opodstatněných a překvapivě srozumitelných pravidel, která vám takříkajíc otevřou oči. Stíhat termíny je v softwarové branži úkol takřka nadlidský, ale s lidmi, kteří vědí, co se má kdy dělat, je to jednodušší. Nechte si poradit od zkušeného praktika – přesvědčí vás, že programování není jen psaním kódu, ale z větší části řešením problémů a uvidíte, jak je odhalit a jak je řešit. Prezentuje zásady, z nichž se dozvíte, jak vytvářet kvalitní softwarové aplikace, držet se rozumného časového plánu, ale i jak je úspěšně zavádět a podporovat. Autor člení knihu do čtyř částí popisujících celý vývojový proces od úvodních kroků až po prodej produktu a jeho vylepšování:
- Zahájení – organizace týmu, zhodnocení konkurenční pozice, volba marketingové strategie na základě naslouchání zákazníkům, kvalita jako cíl návrhu, jak vyváznout z dozvuků předchozího produktu.
- Mezihra – hledání kompromisu mezi funkcemi, zdroji a časem, vytyčování milníků, sklouznutí nemusí znamenat pád.
- Koncovka – vnímání naléhavosti, třídění chyb, stabilizace produktu.
- Uvedení na trh – vytvoření, zdokonalování a sdělování vhodného marketingového sdělení.

V dodatku autor popisuje, jak rozpoznat, kdo jsou správní lidé do týmu a ukazuje na nejčastější chyby, které při výběru a vedení pracovníků manažeři dělají.

Kniha je napsána živým stylem a podána vtipnou formou a kromě poučení tak slibuje být zároveň i strhujícím čtením.


Kniha je ve velmi dobrém stavu.

Jim McCarthy - Softwarové projekty Computer Press, čeština O tom, jak je těžké dovést náročný softwarový produkt do takového stavu, aby ho bylo možno předat zákazníkovi nebo dodávat na trh, navíc včas, může vyprávět snad každý programátor i ten, kdo programátorský tým řídí nebo zodpovídá za celkovou úspěšnost produktu. Jim McCarthy za léta své programátorské praxe, vedení vývojové skupiny Microsoft Visual C++ i jako majitel vlastní softwarové firmy pochopil zákonitosti složitého procesu tvorby softwaru, v týmovém prostředí zvlášť, a shromáždil je do řady empirických, ale opodstatněných a překvapivě srozumitelných pravidel, která vám takříkajíc otevřou oči. Stíhat termíny je v softwarové branži úkol takřka nadlidský, ale s lidmi, kteří vědí, co se má kdy dělat, je to jednodušší. Nechte si poradit od zkušeného praktika – přesvědčí vás, že programování není jen psaním kódu, ale z větší části řešením problémů a uvidíte, jak je odhalit a jak je řešit. Prezentuje zásady, z nichž se dozvíte, jak vytvářet kvalitní softwarové aplikace, držet se rozumného časového plánu, ale i jak je úspěšně zavádět a podporovat. Autor člení knihu do čtyř částí popisujících celý vývojový proces od úvodních kroků až po prodej produktu a jeho vylepšování: - Zahájení – organizace týmu, zhodnocení konkurenční pozice, volba marketingové strategie na základě naslouchání zákazníkům, kvalita jako cíl návrhu, jak vyváznout z dozvuků předchozího produktu. - Mezihra – hledání kompromisu mezi funkcemi, zdroji a časem, vytyčování milníků, sklouznutí nemusí znamenat pád. - Koncovka – vnímání naléhavosti, třídění chyb, stabilizace produktu. - Uvedení na trh – vytvoření, zdokonalování a sdělování vhodného marketingového sdělení. V dodatku autor popisuje, jak rozpoznat, kdo jsou správní lidé do týmu a ukazuje na nejčastější chyby, které při výběru a vedení pracovníků manažeři dělají. Kniha je napsána živým stylem a podána vtipnou formou a kromě poučení tak slibuje být zároveň i strhujícím čtením. Kniha je ve velmi dobrém stavu.

Nabídka č. 6179718181 Vystaveno 22.04. 20:04 Zobrazení: 45