1 z 1
Kamran Kashani: Proč už neplatí tradiční marketing
Kup teď
Cena
119 Kč
Doprava a platba
Balíkovna na adresu v dubnu již od 40 Kč!
Více informací.
Více informací.
Obyčejné psaní 49 Kč
Obyčejný balík 49 Kč
Balíkovna Od 63 Kč
Doporučená zásilka 69 Kč
Cenný balík 69 Kč
Balík Do ruky 119 Kč
Osobní převzetí
Doba dodání 4-6 dní
Kartou online
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Kamran Kashani: Proč už neplatí tradiční marketing
Popis předmětu
Informace od prodejce
Kamran Kashani a další autoři: Proč už neplatí tradiční marketing
-
Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje.
Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka. Publikace je určena:
Dozvíte se:
-
v knize razítko
Každý týden nové zboží
-
Ušetřete na poštovném - kompletní nabídka na:
Dotazy: levnynakup@gmail.com
|
Kamran Kashani a další autoři: Proč už neplatí tradiční marketing - Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka. Publikace je určena: marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing Dozvíte se: jak funguje marketing hodnotových řetězců proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi které „P“ chybí v marketingovém mixu že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad. - v knize razítko Každý týden nové zboží - Ušetřete na poštovném - kompletní nabídka na: kvalitalevne.cz Dotazy: levnynakup@gmail.com
Nabídka č. 6459747012 Vystaveno 27.03. 09:03 Zobrazení: 9
Nabídka č. 6459747012 Vystaveno 27.03. 09:03 Zobrazení: 9