Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu - Knihy
Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu - Knihy
1 z 1
Použité

Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu

Kup teď
Cena
209 Kč
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v dubnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 63 Kč
Doporučená zásilka 72 Kč
Balík Na poštu 101 Kč
Kurýr 111 Kč
Balík Do ruky 121 Kč
Přeprava s dobírkou 121 Kč
Osobní převzetí
Vyškovsko, Brněnsko
Doba dodání 2-3 dny
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Další informace
Opotřebení
Počet stran
Rok vydání
Kód zboží

Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu

SPECIFIKACE


Katalogové číslo: 1617
Počet kusů v nabídce / balení v nabídce: 1

  • - Výrobce:
  • - Vydání : 1
  • - Rok : 2007
  • - Stav : Použité
  • - Rozměry : 22,5x17
  • - hmotnost : 390g


Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu

Název: Jak zákazník vnímá reklamu
Autor: Erik du Plessis
Vydání: 1.
Místo vydání: Brno
Nakladatel: Computer Press
Rok vydání: 2007
Počet stran: 215 s.
Kategorie: Reklama
Kategorie: Motivace / Business / MLM
Kategorie: Psychologie
Stav: Pěkná brož

V PŘÍPADĚ ZÁJMU MNĚ NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT, NA CENĚ SE JISTĚ DOMLUVÍME.

PŘI NÁKUPU VÍCE POLOŽEK UŠETŘÍTE NA POŠTOVNÉM!!

OSOBNÍ PŘEVZETÍ V HABROVANECH NEBO PO DOMLUVĚ V BRNĚ

DOKLAD NA VYŽÁDÁNÍ


POZOR


PŘED PŘIHOZENÍM SI PROSÍM PODROBNĚ ČTĚTE OBCHODNÍ PODMÍNKY.

NEMUSÍTE ČEKAT DO KONCE AUKCE! KUP TEĎ!


209 Kč

KOMENTÁŘE MOJE AUKCE POSLAT DOTAZ Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu SPECIFIKACE Katalogové číslo: 1617 Počet kusů v nabídce / balení v nabídce: 1 - Výrobce: - Vydání : 1 - Rok : 2007 - Stav : Použité - Rozměry : 22,5x17 - hmotnost : 390g Kniha -Du Plessis Erik- Jak zákazník vnímá reklamu Název: Jak zákazník vnímá reklamu Autor: Erik du Plessis Vydání: 1. Místo vydání: Brno Nakladatel: Computer Press Rok vydání: 2007 Počet stran: 215 s. Kategorie: Reklama Kategorie: Motivace / Business / MLM Kategorie: Psychologie Stav: Pěkná brož V PŘÍPADĚ ZÁJMU MNĚ NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT, NA CENĚ SE JISTĚ DOMLUVÍME. PŘI NÁKUPU VÍCE POLOŽEK UŠETŘÍTE NA POŠTOVNÉM!! OSOBNÍ PŘEVZETÍ V HABROVANECH NEBO PO DOMLUVĚ V BRNĚ DOKLAD NA VYŽÁDÁNÍ FOTOGALERIE DOPRAVA - možnost osobního převzetí v Habrovanech u Brna, po domluvě v Brně - balíky zasílány kurýrem DPD nebo Českou poštou - cena za dopravu je včetně balného KONTAKT Mobil: +420 604 377 446 Email: info@danapo.cz Adresa odběru: Brno - Kopečná 14 Habrovany 79, Rousínov POZOR PŘED PŘIHOZENÍM SI PROSÍM PODROBNĚ ČTĚTE OBCHODNÍ PODMÍNKY. NEMUSÍTE ČEKAT DO KONCE AUKCE! KUP TEĎ! 209 Kč

Nabídka č. 6239222885 Vystaveno 26.04. 11:04 Zobrazení: 1