Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver - Knihy
Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver - Knihy
Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver - Knihy
Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver - Knihy
Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver - Knihy
Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver - Knihy
1 z 5
Použité

Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver

Aukce
Žádný příhoz
100 Kč
Končí v pátek 3. 5. 13:03
Kolik přihodit?

nebo
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v dubnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 63 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Od 90 Kč
Doporučená zásilka 98 Kč
Osobní převzetí
Praha 1
Doba dodání 7-10 dní
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Opotřebení
Rok vydání
Kód zboží
Počet stran

Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver, stav - velmi zachovalá viz foto


Podrobnosti:

Analysts suggest that retailers have four key weapons in their fight to survive and win in their highly competitive world: logistical strength, brand power, customer service and store environment. This book explores how retailers use graphics in particular to build and maintain a brand profile, support customer services and integrate with the whole store experience. Using examples of different types of retail graphics and case studies from a diverse spectrum of retail sectors, the book explores how graphics are used in an extremely diverse and highly creative manner.Featuring the work of some of the best designers from around the world, Retail Graphics will inspire retailers, designers and students alike, as well as anyone interested in this fascinating area of the retail world. It has been designed as a stimulating introduction to those new to the subject and as a thought-provoking inspiration to those already working in the discipline.

Editorial Reviews

About the Author

Giles Calver is co-founder, design strategist and Managing Director of Lippa Pearce Design. Giles previously worked for Ogilvy & Mather Direct and DMB&B Direct before forming Lippa Pearce. He currently works with a broad range of clients developing brand and communication strategies. He lives and works in London, UK.

Product details

Publisher ‏ : ‎ Rotovision (July 31, 2003)

Language ‏ : ‎ English

Paperback ‏ : ‎ 160 pages

ISBN-10 ‏ : ‎ 2880467667

ISBN-13 ‏ : ‎ 978-2880467661

Item Weight ‏ : ‎ 1.85 pounds

Dimensions ‏ : ‎ 9 x 0.5 x 11 inches


Jedná se o charitativní aukci, koupí tohoto zboží podpoříte dobročinný obchod Restart Shop, který poskytuje tréninkové pracovní místa lidem v obtížné životní situaci a znevýhodněným na trhu práce. Naším cílem je jejich návrat na otevřený pracovní trh nebo získání následného podporovaného pracovního místa. Tuto službu, na jejíž provoz jde i výtěžek z aukce, zřizuje Česká Asociace Streetwork o.p.s. kontakt tel.: 774435709, č.ú. 2801116803/2010 www.restartshop.cz 


Koupí a zaplacením předmětu stvrzujete, že znáte a akceptujete naše obchodní podmínky, které jsou uvedeny v informacích o prodejci zde na Aukru.

Kniha /grafika - Retail Grafics Giles Calver, stav - velmi zachovalá viz foto Podrobnosti: Analysts suggest that retailers have four key weapons in their fight to survive and win in their highly competitive world: logistical strength, brand power, customer service and store environment. This book explores how retailers use graphics in particular to build and maintain a brand profile, support customer services and integrate with the whole store experience. Using examples of different types of retail graphics and case studies from a diverse spectrum of retail sectors, the book explores how graphics are used in an extremely diverse and highly creative manner.Featuring the work of some of the best designers from around the world, Retail Graphics will inspire retailers, designers and students alike, as well as anyone interested in this fascinating area of the retail world. It has been designed as a stimulating introduction to those new to the subject and as a thought-provoking inspiration to those already working in the discipline. Editorial Reviews About the Author Giles Calver is co-founder, design strategist and Managing Director of Lippa Pearce Design. Giles previously worked for Ogilvy & Mather Direct and DMB&B Direct before forming Lippa Pearce. He currently works with a broad range of clients developing brand and communication strategies. He lives and works in London, UK. Product details Publisher ‏ : ‎ Rotovision (July 31, 2003) Language ‏ : ‎ English Paperback ‏ : ‎ 160 pages ISBN-10 ‏ : ‎ 2880467667 ISBN-13 ‏ : ‎ 978-2880467661 Item Weight ‏ : ‎ 1.85 pounds Dimensions ‏ : ‎ 9 x 0.5 x 11 inches Jedná se o charitativní aukci, koupí tohoto zboží podpoříte dobročinný obchod Restart Shop, který poskytuje tréninkové pracovní místa lidem v obtížné životní situaci a znevýhodněným na trhu práce. Naším cílem je jejich návrat na otevřený pracovní trh nebo získání následného podporovaného pracovního místa. Tuto službu, na jejíž provoz jde i výtěžek z aukce, zřizuje Česká Asociace Streetwork o.p.s. kontakt tel.: 774435709, č.ú. 2801116803/2010 www.restartshop.cz Koupí a zaplacením předmětu stvrzujete, že znáte a akceptujete naše obchodní podmínky, které jsou uvedeny v informacích o prodejci zde na Aukru.

Nabídka č. 7017869906 Vystaveno 26.04. 13:04 Zobrazení: 6