Náhled tisku

Tato zpráva nebude vytisknuta.


Tisk

  • Položka nebyla zakoupena
  • skončeno (Středa, 12 října, 07:51:21)

Cena Kup teď

562,00 Kč
Prodej uzavřen

Náklady za přepravu
Dobírka 79 Kč

Všechny možnosti

Místo: Liberec

Prodejce KnihyLevne (1190)
Humanitní obory v nabídkách vystavených prodejcem
Zobrazit všechny nabídky prodejce
Položit Prodejci otázku
Stav zboží: Nové Doba dodání (od obdržení platby): 1-2 dny
Kód zboží: 0 Opotřebení: Nepoškozená
Rok vydání: 2014 Počet stran: 200

  • Můžete si koupit i další zboží z naší nabídky, klikněte zde.
  • Nabízíme celkem 75.000 titulů - kompletní nabídka knih dostupných v ČR, včetně aktuálních bestsellerů
  • Slevy 10 až 50% oproti knihkupectvím

Management inovačních aktivit

Rok vydání: 2004
Jazyk: CZE
Vazba: viazaná
Počet stran: 440

Úspěšné inovace jsou v prostředí nelítostné konkurence na globálních světových trzích jedinou cestou k udržení trvalé prosperity firem. O inovacích se u nás však spíše hovoří, než aby se staly motorem podnikání. Mylné představy a inovační legendy bohužel mají málo společného s moderními teoriemi inovačních řešení. Řada organizací nemá nouzi o dobré podnikatelské nápady, problémem je, že jejich management nedokáže tyto nápady realizovat a dotáhnout je k podnikatelskému úspěchu.Kniha profesora Zbyňka Pitry „Management inovačních aktivit (Využití inovačních aktivit pro zabezpečení dalšího rozvoje a dlouhodobé prosperity podnikatelských subjektů)“, kterou právě vydalo nakladatelství Professional Publishing, přináší v šesti tématech konkrétní návody, jak uspět při realizaci inovačních aktivit nejen v českém ekonomickém prostředí. První téma informuje o zásadách managementu informačních aktivit a zdůrazňuje systémový přístup k jejich realizaci. Druhé a třetí téma vymezují podmínky a rozsah podnikatelské úspěšnosti inovace, další témata jsou konkrétními návody pro aplikaci inovačních aktivit ve firmách a rentabilitu investic do inovačních záměrů (včetně role manažerů při využívání inovací).Cennou součástí každého tématu jsou kontrolní otázky, případové studie a názory k zamyšlení, v závěru knihy pak seznam další literatury pro přemýšlivé čtenáře.Tato praktická kniha je určena všem manažerům, kteří realizují nebo chtějí realizovat ve svých firmách inovační aktivity, poradenským firmám i členům představenstev a dozorčích rad. Svým odborným, avšak vždy konkrétním přístupem k tématu, bude dobrou pomůckou studentům vysokých a vyšších středních škol.

Verze pro tisk