Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937  - Motoristická literatura
1 z 8
Použité

Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937

Skončeno
Cena
920 Kč
Ukončeno ve středu 24. 4. 2024, 20:36:58
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
Cenný balík 70 Kč
Doba dodání 4-6 dní
Bankovním převodem
Podrobnosti
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 254 D rok 1937
Popis předmětu
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt

 OriginálSeznam součástí ŠKODA 254 rok 1937 příručka  pro majitele předválečného automobilu, podrobný popis ,Puvodní kniha  , velmi pěkný stav . KOUKNETE NA ME DALSI AUKCE.  velikost  A5,  Není to replika!!!      KOUKNETE NA ME DALSI AUKCE., 

 
 
 
Škoda 254
Škoda 254 D
Škoda 254 D
Výrobce ASAP
Roky produkce 1935–1943
Vyrobeno 2 662
Motor
Motor OHV 3770 cm³ 41 kW
Některá data mohou pocházet z datové položky.

Škoda 254 byl užitkový automobil vyráběný v československé automobilce ASAP. Vyráběl se jako valník, autobus nebo jiné typy. Na rozdíl od předchozích nákladních aut značky Škoda zde nebyly vozy se sníženým podvozkem označené písmenem N, ale jen typy D (diesel) a G (motor upravený na spalování dřevoplynu), který se u starších typů nevyskytoval. Výroba začala roku 1935 a skončila v roce 1943, vyrobilo se 2 662 těchto vozidel. Od roku 1939 byl souběžně vyráběn obdobný model s šestiválcovým motorem pod názvem Škoda 256.

Motor byl vznětový vodou chlazený řadový čtyřválec OHV o objemu 3770 cm³ a výkonu 41 kW (55 koní). Vůz s ním dosahoval rychlosti maximálně 60 km/h. Vozy 256 G dosahovaly výkonu pouze 31 kW.

Malé autobusy pro 16 sedících a 6 stojících cestujících byly vyráběny v letech 1935–1943 v naftové verzi Škoda 254 D

OriginálSeznam součástí ŠKODA 254 rok 1937 příručka pro majitele předválečného automobilu, podrobný popis ,Puvodní kniha , velmi pěkný stav . KOUKNETE NA ME DALSI AUKCE. velikost A5, Není to replika!!! KOUKNETE NA ME DALSI AUKCE., Číst Editovat Editovat zdroj Zobrazit historii Nástroje Škoda 254 Škoda 254 D Výrobce ASAP Roky produkce 1935–1943 Vyrobeno 2 662 Motor Motor OHV 3770 cm³ 41 kW Některá data mohou pocházet z datové položky. Škoda 254 byl užitkový automobil vyráběný v československé automobilce ASAP. Vyráběl se jako valník, autobus nebo jiné typy. Na rozdíl od předchozích nákladních aut značky Škoda zde nebyly vozy se sníženým podvozkem označené písmenem N, ale jen typy D (diesel) a G (motor upravený na spalování dřevoplynu), který se u starších typů nevyskytoval. Výroba začala roku 1935 a skončila v roce 1943, vyrobilo se 2 662 těchto vozidel. Od roku 1939 byl souběžně vyráběn obdobný model s šestiválcovým motorem pod názvem Škoda 256. Motor byl vznětový vodou chlazený řadový čtyřválec OHV o objemu 3770 cm³ a výkonu 41 kW (55 koní). Vůz s ním dosahoval rychlosti maximálně 60 km/h. Vozy 256 G dosahovaly výkonu pouze 31 kW. Malé autobusy pro 16 sedících a 6 stojících cestujících byly vyráběny v letech 1935–1943 v naftové verzi Škoda 254 D

Nabídka č. 7061224888 Vystaveno 17.04. 20:04 Zobrazení: 21