Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 - Motoristická literatura
1 z 8
Použité

Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940

Skončeno
Cena
920 Kč
Ukončeno ve středu 24. 4. 2024, 20:31:04
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
Cenný balík 70 Kč
Doba dodání 4-6 dní
Bankovním převodem
Podrobnosti
Originál předválečný Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940
Popis předmětu
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt

 Originál Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 příručka  pro majitele předválečného automobilu, podrobný popis ,Puvodní kniha  , velmi pěkný stav . KOUKNETE NA ME DALSI AUKCE.  velikost  A5,  Není to replika!!!      KOUKNETE NA ME DALSI AUKCE., 

Škoda 256 byl střední nákladní automobil vyráběný automobilkou ASAP Mladá Boleslav v letech 1939–1947. Vůz byl stavěn v provedení valník, autobus, vojenská sanita, hasičský vůz a další. Původní varianta 256 B byla vybavena šestiválcovým zážehovým motorem

Škoda 256 B byla nabízena se třemi variantami rozvoru, kromě základního (3800 mm) také dva prodloužené (4300 mm nebo 4800 mm). Užitečná hmotnost činila podle provedení 2,5 t nebo 3,0 t. Základní nástavbou byl valník, na samostatných šasi byly samostatnými výrobci stavěny další varianty, například autobus nebo hasičský vůz.[1]

Během válečných let byla značná část produkce odebírána německou armádou. Pro její potřeby byly vyráběny vozy Škoda 256 B v provedení vojenská sanita nebo dílenský vůz. Roku 1943 vstoupila do výroby verze Škoda 256 G upravená na pohon dřevoplynem. Vůz byl vybaven generátorem Imbert W2. Výkon motoru se touto úpravou snížil zhruba na 60 k. Produkce této verze, kvůli poválečnému nedostatku benzínu, přetrvala až do roku 1946.[1][3]

Produkce Škody 256 B trvala až do konce války. Dne 9. května 1945 postihlo automobilku letecké bombardování, které továrnu těžce poškodilo. Přesto však byla výroba značným úsilím zaměstnanců obnovena již v létě 1945. První poválečná Škoda 256 B byla dokončena 24. června 1945.[1] Její produkce pokračovala až do roku 1947, poté však byla zastavena rozhodnutím vládních úřadů, které automobilce Škoda přidělily úlohu výrobce osobních vozů

Originál Seznam součástí ŠKODA 256 B rok 1940 příručka pro majitele předválečného automobilu, podrobný popis ,Puvodní kniha , velmi pěkný stav . KOUKNETE NA ME DALSI AUKCE. velikost A5, Není to replika!!! KOUKNETE NA ME DALSI AUKCE., Škoda 256 byl střední nákladní automobil vyráběný automobilkou ASAP Mladá Boleslav v letech 1939–1947. Vůz byl stavěn v provedení valník, autobus, vojenská sanita, hasičský vůz a další. Původní varianta 256 B byla vybavena šestiválcovým zážehovým motorem Škoda 256 B byla nabízena se třemi variantami rozvoru, kromě základního (3800 mm) také dva prodloužené (4300 mm nebo 4800 mm). Užitečná hmotnost činila podle provedení 2,5 t nebo 3,0 t. Základní nástavbou byl valník, na samostatných šasi byly samostatnými výrobci stavěny další varianty, například autobus nebo hasičský vůz.[1] Během válečných let byla značná část produkce odebírána německou armádou. Pro její potřeby byly vyráběny vozy Škoda 256 B v provedení vojenská sanita nebo dílenský vůz. Roku 1943 vstoupila do výroby verze Škoda 256 G upravená na pohon dřevoplynem. Vůz byl vybaven generátorem Imbert W2. Výkon motoru se touto úpravou snížil zhruba na 60 k. Produkce této verze, kvůli poválečnému nedostatku benzínu, přetrvala až do roku 1946.[1][3] Produkce Škody 256 B trvala až do konce války. Dne 9. května 1945 postihlo automobilku letecké bombardování, které továrnu těžce poškodilo. Přesto však byla výroba značným úsilím zaměstnanců obnovena již v létě 1945. První poválečná Škoda 256 B byla dokončena 24. června 1945.[1] Její produkce pokračovala až do roku 1947, poté však byla zastavena rozhodnutím vládních úřadů, které automobilce Škoda přidělily úlohu výrobce osobních vozů

Nabídka č. 7061224436 Vystaveno 17.04. 20:04 Zobrazení: 16