Náhled tisku

Tato zpráva nebude vytisknuta.


Tisk

  • Položka nebyla zakoupena
  • skončeno (Středa, 12 října, 16:05:00)

Aktuální cena

950,00 Kč
Přihazování skončilo

Náklady za přepravu
Balík Do ruky 150 Kč

Všechny možnosti

Místo: Praha

Prodejce W_ALATERA_C (85)
Volná grafika v nabídkách vystavených prodejcem
Zobrazit všechny nabídky prodejce
Položit Prodejci otázku
Údaje o společnosti

Kliknutím na obrázek lze obrázek zvětšit.

 

 

Upozorňujeme, že barvy na počítači se mohou odlišovat od barev na skutečném díle. Stav grafiky nemusí být ve stavu grafik, právě vyšlých z tiskárny. Pokud je na obrázku uvedeno číslování grafiky, nemusí toto číslo odpovídat číslu na grafice, kterou skutečně obdržíte.

Pablo Picasso
Býk - Le Taureau 11/11 z 17.1.1946

 

Litografická reprodukce v nové paspartě 30x40 cm muzeální kvality. V jedenácti obrázcích Picasso představuje transformaci býka v litografickém cyklu "Le Taureau - Býk". Zpočátku je zobrazení býka klasické, ale pak je býk postupně "ořezáván" přes kubismus až po jednočárovou nejjednodušší kresbu. Jedenáct litografií vzniklo mezi 5.prosincem 1945 a 17.lednem 1946. Toto vydání  bylo vydáno 40 let po prvním vydání ve 2.000 kopiích jako pocta Picassovi k jeho nedožitým 105. narozeninám.

 

popis díla Georges BLOCH č.: 389


Rozměr pasparty: 30 x 40 cm
Rozměr grafiky: 24 x 30 cm

 



Pablo Picasso (1881 Malaga - Španělsko – 1973 Mougins - Francie) byl španělský malíř a sochař. Je jednou z nejvýznamnějších osobností umění 20. století. Společně s Georgesem Braquem je považován za zakladatele kubismu. Odhaduje se, že Picasso vytvořil asi 13 500 obrazů a skic, 100 000 rytin a tisků, 34 000 ilustrací a 300 skulptur a keramických děl. Po studiích v Madridu se vydal do Paříže. V Paříži bydlel s Maxem Jacobem (novinář a básník), který mu pomohl naučit se francouzsky. Picasso pracoval hlavně v noci, kdy Max spal. Prošli spolu časy chudoby a beznaděje, hodně z Picassova díla se v té době muselo spálit kvůli topení v kamnech. Picassovo dílo se řadí do několika období. Některé názvy období Picassovy tvorby jsou předmětem sporů, ale asi neuznávanější jsou: modré období (1901–1904), růžové období (1905–1907), období ovlivněné Afrikou (1908–1909), analytický kubismus (1909–1912), a syntetický kubismus (1912–1919). V letech 1939–40 se konala v Muzeu moderního umění v New Yorku velice úspěšná retrospektiva Picassova díla až do té doby. Tato výstava Picassa proslavila a ukázala americké veřejnosti celý rozsah jeho umění. Mnozí historikové umění, tehdy právě díky této výstavě, svůj názor na Picassa přehodnotili.

 

 

Verze pro tisk