přesnost: největší

seznam nabídek

999,00 Kup teď 1 150,00
Do košíku sledovat

Gears of War 4 (PC)

1 hodina Do konce
1 dostupný předmět
nikdo nepřihazuje, buďte první
80,00 Kup teď 150,00 s dopravou 180,00
Do košíku sledovat

Kolekce klasiky

4 hodiny Do konce
1 dostupný předmět
nikdo nepřihazuje, buďte první
Kup teď 175,00 s dopravou 200,00
Do košíku sledovat

Assassins Creed

5 hodin Do konce
1 dostupný předmět
  • 60
  • 120
  • 180
  • nabídek na stránce

rn„Come get some“ ...Příznivci akčního žánru možná poznali autora hlášky. Není jím nikdo jiný, než legendární Duke Nukem ze stejnojmenné série her. Ale ne všichni musí vědět, že Duke nebyl prvním průkopníkem při rozmachu akčních her z pohledu první osoby (FPS). rn

rnStřílečky z první osoby definující žánrrn
Vůbec prvním masově prodávaným a celý žánr definujícím titulem na dlouhé roky dopředu byla hra Wolfenstein 3D z roku 1992. Ocitli jsme se v roli agenta, který se musel prostřílet ven ze zajetí přes stovky nacistických nepřátel a jejich pohlavárů. Nazvat tuto hru legendou je pravdivé v každém písmenu toho slova. Krátce po něm přišel další titul, který akční žánr mohutně zpopularizoval. A tím byl Doom. Rozličná škála zbraní, bizarních nepřátel a zvukových efektů z něj udělaly taktéž legendu. A později již zmiňovaný Duke Nukem 3D, který se stal obrovsky populární, především díky vydařené akční stránce a tvrďáckým hláškám hlavního hrdiny. rn

rnPokud někdo uzavřel jakousi pomyslnou etapu rozvoje FPS žánru, byl to v roce 1998 Half-Life od studia Valve. Představil chytré nepřátele, tajemný příběh na pozadí a směsici akce a lehké logiky v jednom. A na tu dobu také vyspělou grafickou stránku.rn

rnCall of Duty, Battlefield a Max Paynern
Dnes nemůžeme říct akční hra bez dodání pár dalších slov. Call of Duty a Battlefield jsou jedny z nich. V současné době jde o nejpopulárnějších herní série, mající desítky milionů příznivců. Z druhé světové války se plynule posunuly do současnosti a my si tak můžeme „vychutnat“ moderní bojová vozidla, letouny i zbraně. rn

rnJestli někdo zahýbal příběhovou složkou akčních her, byl to Max Payne (2001) se svou temnou noir atmosférou a specifickými komiksy, vyprávějícími pozadí příběhu. Akční hra z pohledu třetí osoby (kamera nad ramenem hlavního hrdiny) posbírala kritická ocenění, i nehynoucí přízeň fanoušků. Ta byla odměněna v roce 2012 po dlouhém čekání na třetí díl. Ten se totiž povedl až neočekávaně dobře a chválou nešetřili jak recenzenti, tak fanoušci. rn