Údaje o prodejci

E-shop miniceny.cz s.r.o.
Na Neklance 3233/40
150 00 Praha 5
DIČ: Neplátce DPH
IČ: 27660214
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Osobní převzetí a platba v hotovosti NENÍ MOŽNÉ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ !!! Nebudeme kvůli třem případům ročně pořizovat další terminál pro EET.

pravidla pro odstoupení od smlouvy

počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 999 dny

adresa pro vrácení zboží:
Ing. Petr Brož
pošta - odnos
272 04 Kladno 4 - Rozdělov
Česká republika
 
Před odesláním zboží nás kontaktujte, domluvíme přesné podmínky vracení zboží ! Nepoškozené a nepoužité zboží v původním obalu vezmeme bez ptaní zpět KDYKOLI i po zákonné lhůtě.

reklamace

Prosím, přečtěte si podrobné instrukce v dalším odstavci. Před odesláním reklamovaného zboží nás kontaktujte e-mailem pro rychlejší vyřízení !

Ostatní informace

Rychlý návod pro pokročilé a netrpělivé: 1. Dražte, přihazujte, vybírejte (třeba týden). 2. Už máte všechno? V tom případě mi napište mail: Chci zaplatit, a podepište se příjmením. (nemusíte psát nic jiného, vím, co jste vyhráli, adresu pište, jen pokud je jiná, než na Aukru), nebo vyplňte formulář Volba přepravy 2a. Pokud zaplatíte přes payU, vynechte body 3 a 4 a jděte rovnou k bodu 5 3. Obratem pošlu kompletní údaje k platbě (účet, částka, var. symbol) 4. Zaplaťte podle pokynů, dejte pozor na správné číslo za lomítkem 5. Vyhlížejte pošťáka, zazvoní u Vás brzy! Často kladené otázky: Psal jsem mail už odpoledne, teď je večer a ještě nemám odpověď?!! Sice ještě nejsem kmet, ale pamatuji dobu, kdy ještě nebyl internet. Dokonce pamatuji dobu, kdy nebyly na každém stole počítače. V těch předpotopních dobách jsme spolu mluvili, posílali jsme si dopisy poštou (mimochodem, to stále ještě existuje) a telefonovali obvykle z automatu na poště. Budete se divit, ale dalo se to přežít. Takže: Snažím se všem odpovědět co nejdřív, obvykle během pár hodin a pokud jsem u počítače, tak během několika minut. Rozhodně však nesedím u počítače pořád, fakt nejsem takový šílenec. O víkendech (od pátku poledne do neděle večera) odpověď raději ani nečekejte. Proč mám při platbě použít zaslaný variabilní symbol a ne číslo aukce? Mnoho mých aukcí může vyhrát víc lidí, zároveň každý nakupující vyhraje / koupí průměrně 5 položek. Kdyby si každý vybral číslo aukce a já pak musel zjišťovat, který z výherců mi vlastně platí a co, nedělal bych nic jiného. Proč tady není číslo účtu? Denně mi platí cca 20-50 lidí, když zveřejním číslo účtu, budou mi platit výherci různé částky s různými var. symboly a já budu celý den luštit, kdo a co mi platí. Proč musím napsat, že chci platit, není to jasné, když jsem něco koupil? Není. Můžete si vybírat třeba týden a jen Vy víte, kdy jste s nakupováním / dražením skončil, jestli chcete koupit jednu, nebo dvacet položek. Jakmile zavelíte "Platím", otevřu Váš "košík", spočítám Vám to a pošlu přesné údaje k platbě. Na něco jsem se Vás ptala, chtěl jste mé příjmení, tak jsem ho napsala a zase se ptáte, co chci?! Chcete-li, abychom se rychle domluvili, nechávejte kopii předchozí korespondence v mailu. Některé dny mi přijde až 1000 mailů, nemám naprosto šanci si pamatovat, co jste mi psala před týdnem, takže pak vypadá komunikace asi takto: - Už jste to poslal? -- Prosím, napište příjmení a var. symbol, dohledám - Sem to platila na poště. Vosykrouhlíková -- Prosím, napište var. symbol, dohledám - Napsala jsem přesně ten symbol, co jste mi poslal!!! -- Na účet mi chodí denně mnoho plateb, Vaši dohledám, jen, když mi napíšete příjmení a var. symbol - Už určitě peníze máte, jestli to hned nedostanu, napíšu Aukru !!!! ... a tak dál. Nakonec se ukáže, že buď balíček dávno leží na dodací poště, nebo, že slečna napsala špatně číslo účtu apod. Každopádně, taková komunikace příšerně zdržuje a někdy ani nevede ke zdárnému konci. Budu platit poštovné za každou položku? Jasně že ne, klidně si týden, dva dražte, až budete "mít dost", napište, pošlu vše v jednom balíčku za jedny přepravní náklady. Je možné poslat balíček na jinou adresu? Samozřejmě, napište novou adresu hned, když chcete platit (v ten okamžik tisknu kromě faktury také adresní štítek). V aukci je napsáno, že nezasíláte do ciziny, nejde udělat vyjímku? Do ciziny zasílám bez problémů, v aukcích je bohužel implicitně zadán nesouhlas, snažím se to postupně změnit, ale znamená to opravit ručně všechny aukce. Běžně posílám kamkoli po Evropě, na Slovensku je možné platit v EUR na účet ve slovenské bance za "místní tarif", náklady na dopravu jsou max. 200 Kč Dostal jsem balíček a jsem pořádně naštvaný, protože tam něco chybí / něco je poškozené / myslel jsem, že to má jinou barvu..... Především zachovejte klid, přestaňte se rozčilovat. Sedněte k počítači, napište stručný mail s popisem problému, můžete-li, případnou vadu vyfoťte. Pro urychlení doporučuji připsat číslo faktury (=var. symbol) a Vaši adresu. Vaši reklamaci vyřešíme obratem, budete mile překvapeni mým přístupem k reklamacím (víc prozradit nemohu). Každopádně: Nikomu schválně žádné vadné zboží neposílám, náklady na reklamaci jsou vždy vyšší, než můj případný zisk ze zaslání šmejdu. Koupil jsem věc za 30 kaček, proč mi píšete, že bych měl platit doporučené poštovné, když by to šlo poslat obyčejně? Protože pouze u doporučené zásilky mám doklad, že jsem balíček odeslal. Pokud se ztratí obyčejná zásilka, nikdo mně, ani Vám nic nedá a Vy se budete zlobit, že jste nic nedostal, že jsem nic neposlal... Těch pár kaček nestojí za tu nepříjemnost. Proč tu není telefon? Protože pravděpodobnost, že mi zavoláte a já budu zrovna sedět u počítače, je malá. A bez počítače Vám moc nepomohu, opravdu si nepamatuju, co jste vyhráli, denně prodám stovku položek. Proč musím platit předem, nešlo by to na dobírku? Na dobírku posílám jen vyjímečně, jen uživatelům s vysokým kladným hodnocením a vyhrazuji si právo učinit konečné rozhodnutí, jestli dobírkou pošlu, nebo ne. Poštovné při zaslání dobírkou účtuji 150 Kč. Ptáte-li se proč, jednoduše proto, že odeslání dobírkou je pro mne pracnější, poštovné výrazně dražší a nikdy nemám jistotu, že si zásilku příjemce přebere. V dobách, kdy jsem na dobírku posílal, se vracelo nevyzvednutých 10-15% zásilek, vždy mne to pořádně naštvalo - spousta práce a peněz za poštovné bylo vy víte kde, a adresát je vysmátý. Při platbě předem si každý zásilku rád převezme. Nezdá se Vám, že byste měl mít při takovém objemu zboží Živnostenský list ? Samozřejmě, veškeré zboží, které nabízím, prodává moje firma E-shop miniceny.cz s.r.o., IČ 27660214 a Vy, jako zákazníci, máte všechna práva jako u jakéhokoli internetového obchodu - například bez udání důvodu vrátit zboží do 14 dnů. Já si však za kvalitou svého zboží stojím, takže pokud se zbožím nejste úplně spokojeni, vezmu ho zpět nepoškozené kdykoli. Mám dotaz, který by zajímal určitě víc lidí, a tady na něj není odpověď! Tak ho napište do mailu, hned ho sem i s odpovědí pověsím! Poučení o právu na odstoupení od smlouvy Spotřebitel má právo v souladu § 53 odst. 7 zák. č. 40/1964 Sb. obč. zákoník, odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 30 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícím. Vyřízení reklamace Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám). Ceny zboží Všechny uvedené ceny jsou konečné, nebude k nim připočítána DPH (nejsme plátci DPH) Novelou zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele byla od 1. 2. 2016 do právního řádu ČR zavedena možnost mimosoudního řešení soudních sporů, které vznikly mezi podnikateli a spotřebiteli a týkají se kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb. V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.