Náhled tisku

Tato zpráva nebude vytisknuta.


Tisk

  • Položka nebyla zakoupena
  • skončeno (Středa, 12 října, 04:14:12)

Cena Kup teď

675,00 Kč
Prodej uzavřen

Náklady za přepravu
Výdejní místa od 45 Kč
Kurýrní služba 90 Kč
Kurýrní služba - dobírka 120 Kč

Všechny možnosti

Místo: Ostrava

Prodejce pietro3242 (6558)
Autosklo v nabídkách vystavených prodejcem
Zobrazit všechny nabídky prodejce
Položit Prodejci otázku
Údaje o společnosti
Stav zboží: Nové Značka vozidla: Seat
Doba dodání (od obdržení platby): 1-2 dny Kód zboží: 6220

Pietro eshop
Naše nabídka zboží

informace

Kontakt


Pietro eShop
tel: 596 639 637
aukro@pietro-eshop.cz



Český prodejce


Snadná komunikace
a řešení problémů



Možnost plateb



Rychlou platbou přes PayU
Platba převodem na účet
Dobírka



Doprava


Ulozenka / AukroPoint od 45 Kč
Dobírka PPL 120 Kč
Zaslání na Slovensko



Reklamace a vrácení zboží


Dodržujeme všechny zákonné předpisy, záruka je u veškerého zboží 24 měsíců a možnost vrácení do 14 dnů. Reklamační řád je v obchodních podmínkách na stránce O nás.



Proč nakoupit u nás?


Jsme spolehlivý internetový prodejce autodílů, na trhu 6 let. Nabízíme levné, ale dostatečně kvalitní autodíly, umíme poradit s výběrem.

Stěrače BOSCH AEROTWIN SEAT IBIZA 4

(2 kusy) MODERNÍ LIŠTOVÉ STĚRAČE

 

 

 

SUPER KVALITA!!

VÍTĚZ TESTŮ STĚRAČŮ!!

 

DÉLKA NA STRANĚ ŘIDIČE - 600 mm

DÉLKA NA STRANĚ PASAŽÉRA - 400 mm

Speciální uchycení Bosch Multiclip

 

POUŽITÍ NA VOZIDLECH:

 

CITROEN C3 PICASSO (od 02/2009)

FIAT CROMA (od 06/2005)

FORD KUGA (od 02/2008)

RENAULT TWINGO II (od 04/2007)

SEAT IBIZA IV (od 02/2008)

 

 

 

 

 

Aerotwin - nová generace automobilových stěračů

 

Bezkloubové stěrače Bosch Aerotwin přesvědčily při dalším tvrdém testu. Jak oznámil časopis Autozeitung 12.11.2008, dosáhly stěrače Bosch Aerotwin 456 z 500 možných bodů hodnocení a staly se tak vítězem testu před náhradními díly VW (432 bodů).

 

Společnost Bosch dále vyvíjí přesvědčivou bezkloubovou konstrukci stěračů Aerotwin. V roce 1999 byly tyto stěrače poprvé použity u vozidel v prvovýbavě (Mercedes-Benz CL). V současnosti jsou bezkloubové stírací lišty zastoupeny u všech evropských modelů vozidel.

Srdcem konstrukce jsou dvě paralelní pružinové lišty ze speciální oceli. Ty si zachovávají své prohnutí „paměťový" efekt (nezávisle na tom, jak se stírací lišta pohybuje). Průřez profilu ukazuje polohu pružinové lišty a její konstrukci. Další novinkou jsou výrobní postupy pro pružinové lišty. Ty jsou pomocí výpočtů a simulací ohýbány tak, aby se přesně přizpůsobily rozměrům příslušného předního skla. Tím se dosáhne vyšší životnost a perfektní stírací výkon v každém bodě na předním skle. U konvenční techniky je síla přenášena pouze přes dosedací body (zpravidla 4 až 6 bodů) na přední sklo.

Vlastní stírací práci zajišťuje stírací pryž. Zde společnost Bosch používá čistě syntetickou 3komponentovou pryž s vlastní recepturou. Ta kombinuje různé vlastnosti:

  • Tiché stírání díky flexibilnímu hřbetu
  • Vysoká životnost díky hraně odolné vůči opotřebení
  • Perfektní čištění díky potahu pro lehký chod

 



Verze pro tisk