Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Topne teleso - Auto-moto
Topne teleso - Auto-moto
Topne teleso - Auto-moto
Topne teleso - Auto-moto
Topne teleso - Auto-moto
Topne teleso - Auto-moto
Topne teleso - Auto-moto
1 z 6
Nové

Topne teleso

Kup teď
Cena
2 400 Kč
K dispozici
3 ks
1 ks

nebo
Doprava a platba
Přeprava s dobírkou 190 Kč
Doba dodání 2-3 dny
Hotově při převzetí
Podrobnosti
Topne teleso
Popis předmětu
Stav zboží
nepoužívaný, nerozbalený produkt ve 100% stavu
Kód zboží
Rok výroby

Topné těleso čerpadla, toto moderní, rychle činné

Předehřívač motoru s čerpadlem D-12-8003     1500W 230V

    Předehřev motoru EPS elektrowarm je univerzální čerpadlový předehřívač. Předehřívá blok válců osobních automobilů a zabraňuje problémům souvisejícím se startováním studeného motoru. Předehřev motoru je moderní zařízení, které zahřívá blok válců. Na rozdíl od obyčejných předehřívačů motorů má předehřívač motoru „Elektrowarm“ vnitřní cirkulační čerpadlo, díky čemuž je výkonnější a rychleji zahřívá motor. S použitím předehřívače je i v zimě nastartování motoru tak jednoduché jako v létě. Pokud je nastartován již zahřátý motor, pomaleji se opotřebovává, má menší spotřebu paliva a zároveň vzniká méně škodlivých spalin.

     

    Fungování předehřívače motoru „elektrowarm“ je možné díky použití vnitřního cirkulačního čerpadla a elektrického ohřívače umístěného v uceleném krytu. Předehřívač zapojte do gumového vedení (hadice) topného tělesa nebo hadice malého okruhu v motoru. Po zapnutí předehřívače tlačí jeho čerpadlo chladicí kapalinu, která proudí kolem elektrického ohřívače a válců motoru. Předehřívač zahřívá kapalinu, která nepřetržitě zahřívá motor až do okamžiku, kdy bude předehřívač vypnut termostatem (55st.C).

    Upozornění: čerpadlo použité v předehřívači je výtlačným čerpadlem a jeho rotor je mazán chladicí kapalinou motoru. Před zapnutím předehřívače se ujistěte, že jeho komora je naplněna chladicí kapalinou z motoru (suché čerpadlo nebude sát kapalinu). Provoz předehřívače bez kapaliny (na sucho) způsobí trvalé poškození předehřívače a ztrátu záruky.

     

        Předehřívač elektrowarm má velmi ucelenou, kompaktní konstrukci, díky čemuž lze snadno najít pro něj místo v motorovém prostoru. Vzdálenost mezi vstupní spojkou a výstupní spojkou je pouze 75 mm (tolik hadice je třeba vystřihnout). Průřez pasuje do většiny dodávkových automobilů. Umožňuje to univerzální použití a jednoduchou montáž.

        Předehřívač zapojte do hadice topného tělesa nebo hadice malého okruhu v motoru tak, aby směr proudění kapaliny označený na předehřívači směřoval k motoru.

        1. Najděte správnou hadici a určete místo montáže.

        2. Ujistěte se, že předehřívač můžete namontovat svisle (svislá montáž je bezpodmínečná z důvodu správného provozu, koncovky přívodu a výstupu zůstávají ve vodorovné poloze) a můžete jej namontovat na místo nacházející se pod horní hladinou chladicí kapaliny v chladicím systému, ale ne níže než 50 cm od nejvyšší hladiny kapaliny.

        3. Předehřívač namontujte na místo v bezpečné vzdálenosti od palivových hadic a také horkých nebo pohyblivých částí.

        4. Částečně odsajte chladicí kapalinu a ujistěte se, že vybraná hadice je prázdná. Dbejte také na stav kapaliny (fridexové hrudky mohou ucpat předehřev).

        5. Opatrně odstřihněte asi 75 mm vybrané hadice. Spojte dvě spojky předehřívače se dvěma koncovkami hadice a pak silně utáhněte kovové spony.

        6. Doplňte chladicí kapalinu. Nastartujte motor a udržujte v chodu několik minut, abyste vypustili zbytky vzduchu z chladicího systému. Zkontrolujte, zda nejsou netěsnosti a zda je hladina chladicí kapaliny na příslušné úrovni.


        7. Připojte odpojitelný napájecí kabel a odsuňte ho od horkých nebo pohyblivých částí.  

         

         

        Vstupní výkon: 1500W/230V/50Hz Tř. izolace „I“ IP31

        Průměr spojky: O 18 mm, je vhodný pro hadici O 16–19 mm.

        Hmotnost: 380 g.

Topné těleso čerpadla, toto moderní, rychle činné Předehřívač motoru s čerpadlem D-12-8003 1500W 230V Předehřev motoru EPS elektrowarm je univerzální čerpadlový předehřívač. Předehřívá blok válců osobních automobilů a zabraňuje problémům souvisejícím se startováním studeného motoru. Předehřev motoru je moderní zařízení, které zahřívá blok válců. Na rozdíl od obyčejných předehřívačů motorů má předehřívač motoru „Elektrowarm“ vnitřní cirkulační čerpadlo, díky čemuž je výkonnější a rychleji zahřívá motor. S použitím předehřívače je i v zimě nastartování motoru tak jednoduché jako v létě. Pokud je nastartován již zahřátý motor, pomaleji se opotřebovává, má menší spotřebu paliva a zároveň vzniká méně škodlivých spalin. Fungování předehřívače motoru „elektrowarm“ je možné díky použití vnitřního cirkulačního čerpadla a elektrického ohřívače umístěného v uceleném krytu. Předehřívač zapojte do gumového vedení (hadice) topného tělesa nebo hadice malého okruhu v motoru. Po zapnutí předehřívače tlačí jeho čerpadlo chladicí kapalinu, která proudí kolem elektrického ohřívače a válců motoru. Předehřívač zahřívá kapalinu, která nepřetržitě zahřívá motor až do okamžiku, kdy bude předehřívač vypnut termostatem (55st.C). Upozornění: čerpadlo použité v předehřívači je výtlačným čerpadlem a jeho rotor je mazán chladicí kapalinou motoru. Před zapnutím předehřívače se ujistěte, že jeho komora je naplněna chladicí kapalinou z motoru (suché čerpadlo nebude sát kapalinu). Provoz předehřívače bez kapaliny (na sucho) způsobí trvalé poškození předehřívače a ztrátu záruky. Předehřívač elektrowarm má velmi ucelenou, kompaktní konstrukci, díky čemuž lze snadno najít pro něj místo v motorovém prostoru. Vzdálenost mezi vstupní spojkou a výstupní spojkou je pouze 75 mm (tolik hadice je třeba vystřihnout). Průřez pasuje do většiny dodávkových automobilů. Umožňuje to univerzální použití a jednoduchou montáž. Předehřívač zapojte do hadice topného tělesa nebo hadice malého okruhu v motoru tak, aby směr proudění kapaliny označený na předehřívači směřoval k motoru. 1. Najděte správnou hadici a určete místo montáže. 2. Ujistěte se, že předehřívač můžete namontovat svisle (svislá montáž je bezpodmínečná z důvodu správného provozu, koncovky přívodu a výstupu zůstávají ve vodorovné poloze) a můžete jej namontovat na místo nacházející se pod horní hladinou chladicí kapaliny v chladicím systému, ale ne níže než 50 cm od nejvyšší hladiny kapaliny. 3. Předehřívač namontujte na místo v bezpečné vzdálenosti od palivových hadic a také horkých nebo pohyblivých částí. 4. Částečně odsajte chladicí kapalinu a ujistěte se, že vybraná hadice je prázdná. Dbejte také na stav kapaliny (fridexové hrudky mohou ucpat předehřev). 5. Opatrně odstřihněte asi 75 mm vybrané hadice. Spojte dvě spojky předehřívače se dvěma koncovkami hadice a pak silně utáhněte kovové spony. 6. Doplňte chladicí kapalinu. Nastartujte motor a udržujte v chodu několik minut, abyste vypustili zbytky vzduchu z chladicího systému. Zkontrolujte, zda nejsou netěsnosti a zda je hladina chladicí kapaliny na příslušné úrovni. 7. Připojte odpojitelný napájecí kabel a odsuňte ho od horkých nebo pohyblivých částí. Vstupní výkon: 1500W/230V/50Hz Tř. izolace „I“ IP31 Průměr spojky: O 18 mm, je vhodný pro hadici O 16–19 mm. Hmotnost: 380 g.

Nabídka č. 6998703233 Vystaveno 12.04. 20:04 Zobrazení: 6