Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
C91. WARTBURG 311 312 ORIG FILTR FILTRBOX - Auto-moto
C91. WARTBURG 311 312 ORIG FILTR FILTRBOX - Auto-moto
C91. WARTBURG 311 312 ORIG FILTR FILTRBOX - Auto-moto
C91. WARTBURG 311 312 ORIG FILTR FILTRBOX - Auto-moto
C91. WARTBURG 311 312 ORIG FILTR FILTRBOX - Auto-moto
1 z 4

C91. WARTBURG 311 312 ORIG FILTR FILTRBOX

Skončeno
Žádný příhoz
555 Kč
Ukončeno ve středu 25. 1. 2023, 21:48:21
Nikdo nezakoupil
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
Balík Na poštu 150 Kč
Balík Do ruky 200 Kč
Osobní převzetí
Hradec Králové
Bankovním převodem
Podrobnosti
C91. WARTBURG 311 312 ORIG FILTR FILTRBOX
Popis předmětu
Informace od prodejce

ORIGINÁL POUŽITÉ ZBOŽÍ : CHYBÍ PÉRKO JEDNÉ PŘÍCHYTKY

STAV ZBOŽÍ VIZ. FOTOGRAFIE - URČENO K RENOVACI :

PRODÁVÁME A OBDRŽÍTE ZBOŽÍ, KTERÉ VIDÍTE NA FOTOGRAFII 


VEŠKERÉ DOTAZY VÁM RÁDI ODPOVÍME V PRACOVNÍ DNY OD 8-16 HOD !!!!!!! Děkuji, že respektujete naše soukromí..... 

POKUD JE V POPISU UVEDENO "ASI", VÍCE ZNAČEK, NEBO OTAZNÍKY, NEUMÍME PŘEDMĚT IDENTIFIKOVAT A KUPUJÍCÍ DRAŽÍ ZBOŽÍ DLE FOTOGRAFIE

DOBÍRKOU NEZASÍLÁME !!!!!

NEZAPOMEŇTE UVÉST VARIABILNÍ SYMBOL = ČÍSLO AUKCE ( BEZ TOHO NELZE PLATBU IDENTIFIKOVAT )!!!!!!!!!

NEJSEM PLÁTCE DPH

SLEDUJTE I NAŠE DALŠÍ AUKCE A UŠETŘÍTE NA POŠTOVNÉM!!!!!!!!!!!!!!!!!   


  • PLATBY Z ČR

PŘI VÍCE VYHRANÝCH AUKCÍCH MŮŽETE VYUŽÍT DOTOVANÉ POŠTOVNÉ POUZE 80KČ ZA BALÍK NA POŠTU !!!!!!!!!

( TÝKÁ SE ZÁSILEK VELIKOSTI "S" A "M" A ZBOŽÍ, KTERÉ NAKOUPÍTE V OBDOBÍ DO 20 DNŮ, OD SKONČENÍ PRVNÍ VÁMI VYHRANÉ AUKCE )

POKUD VÁM POSTAČUJE BALÍK NA POŠTU A MÁTE ZÁJEM O VYUŽITÍ DOTOVANÉHO POŠTOVNÉHO S PODMÍNKOU, ŽE VAŠE ZBOŽÍ SE VELIKOSTNĚ VEJDE DO ZÁSILKY "S" POPŘ. "M", SEČTĚTE SVÉ VYDRAŽENÉ POLOŽKY A PŘIPOČTĚTE POUZE 80,-KČ NA POŠTOVNÉ.

Dotované poštovné nelze bohužel propojit s formulářem přepravy.

ZASÍLÁME POUZE BALÍKY DO RUKY, POPŘ. NA POŠTU. 

U NESKLADNÉHO, NEBO TĚŽKÉHO ZBOŽÍ, JAKO JSOU ČÁSTI KAROSERIE, MOTORY, DISKY, KOLA, RÁMY AJ. SE INFORMUJTE NA VÝŠI POŠTOVNÉHO, RESP. ZDA JE MOŽNÉ ZASLÁNÍ POŠTOU.


KUPUJÍCÍ ZE ZAHRANIČÍ SI  PO SKONČENÍ AUKCE POŽÁDAJÍ O VÝŠI POŠTOVNÉHO


  • PLATBY ZE SLOVENSKA 

KUPUJÍCÍ PŘEVÁDĚJÍ SVÉ PROSTŘEDKY, JAKO VNITROSTÁTNÍ PLATBY, TEDY POPLATKY ZA PROVEDENOU PLATBU JSOU, JAKO ZA VNITROSTÁTNÍ PLATBU V RÁMCI SLOVENSKA!!!!! PŘED PLATBOU JE TŘEBA PŘEPOČÍST KURZ KČ A EUR, VŽDY AKTUÁLNÍ NALEZNETE NA INTERNETU NA STRÁNKÁCH FIO BANKY A JE TŘEBA VŽDY VZÍT VÝKUPNÍ KURZ BANKY, TEDY JAKO KDYŽ BANCE PRODÁVÁTE SVÉ EUR.


  • PLATBY Z POLSKA, NĚMECKA A ZEMÍ EUROZÓNY

KUPUJÍCÍ PŘEVÁDĚJÍ SVÉ PROSTŘEDKY, JAKO EUROPLATBU V EUR.

MIMO EUROZÓNU ZBOŽÍ NEZASÍLÁME !!!


  • OSOBNÍ PŘEVZETÍ

ZBOŽÍ JE MOŽNÉ OSOBNĚ VYZVEDNOUT KAŽDÝ ČTVRTEK OD 8-10.30HOD NA ADRESE, KTEROU OD NÁS OBDRŽÍTE E-MAILEM. V JINÝ ČAS, NEBO DEN TO BOHUŽEL, Z DŮVODU NAŠEHO PRACOVNÍHO VYTÍŽENÍ, MOŽNÉ NENÍ.

POKUD ZAKOUPILI ZBOŽÍ, U KTERÉHO JE UVEDENO POUZE OSOBNÍ PŘEVZETÍ, KONTAKTUJTE NÁS, ABYCHOM SI DOMLUVILI INDIVIDUÁLNÍ TERMÍN PŘEVZETÍ.

Po připsání platby na účet obdržíte informaci o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Nemáme žádnou prodejnu, tedy na uvedené adrese Vám bude zboží pouze předáno. Pokud budete dražit více předmětů, prosím o zaplacení až všech aukcí najednou s variabilním symbolem jedné z aukcí a pouze jedním poštovným. Nezasílejte prosím platby za vyhrané aukce jednotlivě, je to tak nepřehledné. Obchod je v případě více dražených položek, třeba ukončit a zaplatit nejdéle do 20 dnů od skončení první aukce. V případě jedné položky je třeba zaplatit do 7 dnů od vydražení.


  • OSTATNÍ INFORMACE

POKUD POŽADUJETE VYSTAVIT DOKLAD ( FAKTURU) K VYDRAŽENÉMU ZBOŽÍ, PAK JE TŘEBA TOTO NAHLÁSIT EMAILEM PŘED ODESLÁNÍM ZÁSILKY.


  • ODESLÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží odesíláme nejdéle do 2-3 pracovních dnů od připsání platby na účet. Ohledně připsání peněz na účet a odeslání zásilky Vás budeme informovat automatickým e-mailem, tedy budete mít přehled o stavu Vaší objednávky. 

PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY OD ČESKÉ POŠTY SI VŽDY ZKONTROLUJTE STAV ZÁSILKY, TEDY JESTLI NENÍ POŠKOZENA, ROZTRŽENA, POPŘ. ZNIČENA JINÝM ZPŮSOBEM. POKUD TAK NEUČINÍTE, NEBUDE BRÁN NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE U ČESKÉ POŠTY ZŘETEL. TEDY JAKMILE SE JEDNÁ O POŠKOZENOU ZÁSILKU, OZNAMTE TO PRACOVNÍKOVI ČESKÉ POŠTY A ZÁSILKU Z TOHOTO DŮVODU ODMÍTNĚTE PŘEVZÍT. MY PO VRÁCENÍ ZÁSILKY NA NAŠÍ ADRESU, ZAHÁJÍME U ČESKÉ POŠTY REKLAMACI. 


  • STAV ZBOŽÍ

NABÍZÍME ZDE ZBOŽÍ, KTERÉ MŮŽE BÝT ZAPRÁŠENO, POPŘ. ODŘENO OD SKLADOVÁNÍ. VZHLEDEM K TOMU, ŽE ZDE NABÍZÍME PŘEVÁŽNĚ 40-60 LET STARÉ NÁHRADNÍ DÍLY, JAK POUŽITÉ, TAK I NEPOUŽITÉ, NIKDY NEBUDE STAV TĚCH NEPOUŽITÝCH 100%. BOHUŽEL ZA DESÍTKY LET SKLADOVÁNÍ MOHOU BÝT ODŘENÉ, NEFUNKČNÍ, NEBO ZAŠPINĚNÉ. „NEPOUŽITÉ” ZNAMENÁ, ŽE UVEDENÝ DÍL NEBYL NIKDY NAMONTOVÁN, ALE BOHUŽEL MŮŽE BÝT NĚJAKÝM ZPŮSOBEM POŠKOZEN A PROTO PRODÁVÁME VŠECHNY DÍLY K RENOVACI!!!!!! ZBOŽÍ, KTERÉ NABÍZÍME JE URČENO K RENOVACI A TEDY MŮŽE BÝT NEFUNKČNÍ, NEKOMPLETNÍ, ZA DESÍTKY LET RŮZNĚ PŘEVAŘOVANÉ, NEBO OPRAVOVANÉ, TEDY MĚJTE TOTO PROSÍM NA VĚDOMÍ .

VEŠKERÉ ZBOŽÍ PRODÁVÁME K RENOVACI BEZ ZÁRUKY NA JAKOST

RENOVACE ZNAMENÁ, UVÉST PŘEDMĚT DO PŮVODNÍHO GEOMETRICKÉHO TVARU , TZN, PŘEDMĚT JE TŘEBA NAPŘ. OPÍSKOVAT, VYVAŘIT, NAHRADIT CHYBĚJÍCÍ ČÁSTI NOVÝMI, OPATŘIT JEJ NOVÝM LAKEM, OCHROMOVAT, PROVÉST NOVOU ELEKTROINSTALACI ATD....ZBOŽÍ, KTERÉ NABÍZÍME JE URČENO K RENOVACI A TEDY JE NEFUNKČNÍ, NEKOMPLETNÍ, ZA DESÍTKY LET RŮZNĚ PŘEVAŘOVANÉ, NEBO OPRAVOVANÉ, MŮŽE MÍT VADY OD SKLADOVÁNÍ, A ZA DESÍTKY LET SKLADOVÁNÍ MŮŽE BÝT POŠKOZENO A SAMOZŘEJMĚ POZNAMENÁNO STÁŘÍM, TEDY MĚJTE TOTO PROSÍM NA VĚDOMÍ .


  • PRAVIDLA PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14 dnů

adresa pro vrácení zboží: Petr Brabec, Pálenecká 181/47, 50311, Hradec Králové, Česká Republika 

Vzhledem k tomu, že se jedná o podnikatelský účet, má samozřejmě kupující právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a jakékoliv sankce ve lhůtě do 14 dnů od převzetí vydraženého předmětu. Po zaslání zboží zpět na naší adresu, budou kupujícímu vráceny všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho prodávající na základě smlouvy přijal. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na své vlastní náklady.


  • REKLAMAČNÍ ŘÁD

Uhrazením kupní ceny kupující stvrzuje, že zboží nemá známky zjevných vad a poškození, na které nebyl upozorněn, resp. kupuje zboží vyobrazené na fotografii, určené k renovaci. V případě předání zboží dopravou je kupující povinen provést tuto kontrolu ihned po dodání a nejpozději do 2 dnů informovat prodávajícího o případném rozporu s kupní smlouvou. U použitého zboží je lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění 12 měsíců. Kupující je oprávněn bez udání důvodu zboží do 14 dnů vrátit a odstoupit od kupní smlouvy. Prodávající mu v nejkratším možném termínu vrátí kupní cenu včetně nákladů na dopravu, které kupující uhradil s cenou zboží na bankovní účet, který kupující uvede v 'Odstoupení'. Prodávající neodpovídá za vady, jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím nebo vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti) nebo je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením. Kupující je při reklamaci povinen zaslat zboží na adresu prodávajícího a v případě uznání reklamace mu budou vráceny prostředky za zboží včetně nákladů na poštovné. 

  • Úvodní ustanovení

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1. 1. 2014.Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:

-je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny

-jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím

-vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti)

-je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením

-vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

  • Uplatnění reklamace

Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího odesláním zboží zpět na adresu prodejce. Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.

  • Lhůta pro uplatnění práv 

Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží je lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění 12 měsíců. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností. Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců (u použitého zboží 12 měsíců) od převzetí po koupi reklamovaného zboží. Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím. 

  • Vyřízení reklamace

 Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží. 

  • Jakost při převzetí 

Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku, tedy:

-zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné

-zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá

-zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

-zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

  • Odpovědnost prodávajícího za vadu, která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy 

Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí, a to pro vady, u kterých se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5. Vada je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy. Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. 

  • Náklady reklamace a řešení sporů

 Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva. V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů, případně na příslušný soud. 

  • Smluvní záruka za jakost 

Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list) nebo smlouva nestanoví něco jiného. 

ORIGINÁL POUŽITÉ ZBOŽÍ : CHYBÍ PÉRKO JEDNÉ PŘÍCHYTKY STAV ZBOŽÍ VIZ. FOTOGRAFIE - URČENO K RENOVACI : PRODÁVÁME A OBDRŽÍTE ZBOŽÍ, KTERÉ VIDÍTE NA FOTOGRAFII VEŠKERÉ DOTAZY VÁM RÁDI ODPOVÍME V PRACOVNÍ DNY OD 8-16 HOD !!!!!!! Děkuji, že respektujete naše soukromí..... POKUD JE V POPISU UVEDENO "ASI", VÍCE ZNAČEK, NEBO OTAZNÍKY, NEUMÍME PŘEDMĚT IDENTIFIKOVAT A KUPUJÍCÍ DRAŽÍ ZBOŽÍ DLE FOTOGRAFIE DOBÍRKOU NEZASÍLÁME !!!!! NEZAPOMEŇTE UVÉST VARIABILNÍ SYMBOL = ČÍSLO AUKCE ( BEZ TOHO NELZE PLATBU IDENTIFIKOVAT )!!!!!!!!! NEJSEM PLÁTCE DPH SLEDUJTE I NAŠE DALŠÍ AUKCE A UŠETŘÍTE NA POŠTOVNÉM!!!!!!!!!!!!!!!!! PLATBY Z ČR PŘI VÍCE VYHRANÝCH AUKCÍCH MŮŽETE VYUŽÍT DOTOVANÉ POŠTOVNÉ POUZE 80KČ ZA BALÍK NA POŠTU !!!!!!!!! ( TÝKÁ SE ZÁSILEK VELIKOSTI "S" A "M" A ZBOŽÍ, KTERÉ NAKOUPÍTE V OBDOBÍ DO 20 DNŮ, OD SKONČENÍ PRVNÍ VÁMI VYHRANÉ AUKCE ) POKUD VÁM POSTAČUJE BALÍK NA POŠTU A MÁTE ZÁJEM O VYUŽITÍ DOTOVANÉHO POŠTOVNÉHO S PODMÍNKOU, ŽE VAŠE ZBOŽÍ SE VELIKOSTNĚ VEJDE DO ZÁSILKY "S" POPŘ. "M", SEČTĚTE SVÉ VYDRAŽENÉ POLOŽKY A PŘIPOČTĚTE POUZE 80,-KČ NA POŠTOVNÉ. Dotované poštovné nelze bohužel propojit s formulářem přepravy. ZASÍLÁME POUZE BALÍKY DO RUKY, POPŘ. NA POŠTU. U NESKLADNÉHO, NEBO TĚŽKÉHO ZBOŽÍ, JAKO JSOU ČÁSTI KAROSERIE, MOTORY, DISKY, KOLA, RÁMY AJ. SE INFORMUJTE NA VÝŠI POŠTOVNÉHO, RESP. ZDA JE MOŽNÉ ZASLÁNÍ POŠTOU. KUPUJÍCÍ ZE ZAHRANIČÍ SI PO SKONČENÍ AUKCE POŽÁDAJÍ O VÝŠI POŠTOVNÉHO PLATBY ZE SLOVENSKA KUPUJÍCÍ PŘEVÁDĚJÍ SVÉ PROSTŘEDKY, JAKO VNITROSTÁTNÍ PLATBY, TEDY POPLATKY ZA PROVEDENOU PLATBU JSOU, JAKO ZA VNITROSTÁTNÍ PLATBU V RÁMCI SLOVENSKA!!!!! PŘED PLATBOU JE TŘEBA PŘEPOČÍST KURZ KČ A EUR, VŽDY AKTUÁLNÍ NALEZNETE NA INTERNETU NA STRÁNKÁCH FIO BANKY A JE TŘEBA VŽDY VZÍT VÝKUPNÍ KURZ BANKY, TEDY JAKO KDYŽ BANCE PRODÁVÁTE SVÉ EUR. PLATBY Z POLSKA, NĚMECKA A ZEMÍ EUROZÓNY KUPUJÍCÍ PŘEVÁDĚJÍ SVÉ PROSTŘEDKY, JAKO EUROPLATBU V EUR. MIMO EUROZÓNU ZBOŽÍ NEZASÍLÁME !!! OSOBNÍ PŘEVZETÍ ZBOŽÍ JE MOŽNÉ OSOBNĚ VYZVEDNOUT KAŽDÝ ČTVRTEK OD 8-10.30HOD NA ADRESE, KTEROU OD NÁS OBDRŽÍTE E-MAILEM. V JINÝ ČAS, NEBO DEN TO BOHUŽEL, Z DŮVODU NAŠEHO PRACOVNÍHO VYTÍŽENÍ, MOŽNÉ NENÍ. POKUD ZAKOUPILI ZBOŽÍ, U KTERÉHO JE UVEDENO POUZE OSOBNÍ PŘEVZETÍ, KONTAKTUJTE NÁS, ABYCHOM SI DOMLUVILI INDIVIDUÁLNÍ TERMÍN PŘEVZETÍ. Po připsání platby na účet obdržíte informaci o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Nemáme žádnou prodejnu, tedy na uvedené adrese Vám bude zboží pouze předáno. Pokud budete dražit více předmětů, prosím o zaplacení až všech aukcí najednou s variabilním symbolem jedné z aukcí a pouze jedním poštovným. Nezasílejte prosím platby za vyhrané aukce jednotlivě, je to tak nepřehledné. Obchod je v případě více dražených položek, třeba ukončit a zaplatit nejdéle do 20 dnů od skončení první aukce. V případě jedné položky je třeba zaplatit do 7 dnů od vydražení. OSTATNÍ INFORMACE POKUD POŽADUJETE VYSTAVIT DOKLAD ( FAKTURU) K VYDRAŽENÉMU ZBOŽÍ, PAK JE TŘEBA TOTO NAHLÁSIT EMAILEM PŘED ODESLÁNÍM ZÁSILKY. ODESLÁNÍ ZBOŽÍ Zboží odesíláme nejdéle do 2-3 pracovních dnů od připsání platby na účet. Ohledně připsání peněz na účet a odeslání zásilky Vás budeme informovat automatickým e-mailem, tedy budete mít přehled o stavu Vaší objednávky. PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY OD ČESKÉ POŠTY SI VŽDY ZKONTROLUJTE STAV ZÁSILKY, TEDY JESTLI NENÍ POŠKOZENA, ROZTRŽENA, POPŘ. ZNIČENA JINÝM ZPŮSOBEM. POKUD TAK NEUČINÍTE, NEBUDE BRÁN NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE U ČESKÉ POŠTY ZŘETEL. TEDY JAKMILE SE JEDNÁ O POŠKOZENOU ZÁSILKU, OZNAMTE TO PRACOVNÍKOVI ČESKÉ POŠTY A ZÁSILKU Z TOHOTO DŮVODU ODMÍTNĚTE PŘEVZÍT. MY PO VRÁCENÍ ZÁSILKY NA NAŠÍ ADRESU, ZAHÁJÍME U ČESKÉ POŠTY REKLAMACI. STAV ZBOŽÍ NABÍZÍME ZDE ZBOŽÍ, KTERÉ MŮŽE BÝT ZAPRÁŠENO, POPŘ. ODŘENO OD SKLADOVÁNÍ. VZHLEDEM K TOMU, ŽE ZDE NABÍZÍME PŘEVÁŽNĚ 40-60 LET STARÉ NÁHRADNÍ DÍLY, JAK POUŽITÉ, TAK I NEPOUŽITÉ, NIKDY NEBUDE STAV TĚCH NEPOUŽITÝCH 100%. BOHUŽEL ZA DESÍTKY LET SKLADOVÁNÍ MOHOU BÝT ODŘENÉ, NEFUNKČNÍ, NEBO ZAŠPINĚNÉ. „NEPOUŽITÉ” ZNAMENÁ, ŽE UVEDENÝ DÍL NEBYL NIKDY NAMONTOVÁN, ALE BOHUŽEL MŮŽE BÝT NĚJAKÝM ZPŮSOBEM POŠKOZEN A PROTO PRODÁVÁME VŠECHNY DÍLY K RENOVACI!!!!!! ZBOŽÍ, KTERÉ NABÍZÍME JE URČENO K RENOVACI A TEDY MŮŽE BÝT NEFUNKČNÍ, NEKOMPLETNÍ, ZA DESÍTKY LET RŮZNĚ PŘEVAŘOVANÉ, NEBO OPRAVOVANÉ, TEDY MĚJTE TOTO PROSÍM NA VĚDOMÍ . VEŠKERÉ ZBOŽÍ PRODÁVÁME K RENOVACI BEZ ZÁRUKY NA JAKOST RENOVACE ZNAMENÁ, UVÉST PŘEDMĚT DO PŮVODNÍHO GEOMETRICKÉHO TVARU , TZN, PŘEDMĚT JE TŘEBA NAPŘ. OPÍSKOVAT, VYVAŘIT, NAHRADIT CHYBĚJÍCÍ ČÁSTI NOVÝMI, OPATŘIT JEJ NOVÝM LAKEM, OCHROMOVAT, PROVÉST NOVOU ELEKTROINSTALACI ATD....ZBOŽÍ, KTERÉ NABÍZÍME JE URČENO K RENOVACI A TEDY JE NEFUNKČNÍ, NEKOMPLETNÍ, ZA DESÍTKY LET RŮZNĚ PŘEVAŘOVANÉ, NEBO OPRAVOVANÉ, MŮŽE MÍT VADY OD SKLADOVÁNÍ, A ZA DESÍTKY LET SKLADOVÁNÍ MŮŽE BÝT POŠKOZENO A SAMOZŘEJMĚ POZNAMENÁNO STÁŘÍM, TEDY MĚJTE TOTO PROSÍM NA VĚDOMÍ . PRAVIDLA PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14 dnů adresa pro vrácení zboží: Petr Brabec, Pálenecká 181/47, 50311, Hradec Králové, Česká Republika Vzhledem k tomu, že se jedná o podnikatelský účet, má samozřejmě kupující právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a jakékoliv sankce ve lhůtě do 14 dnů od převzetí vydraženého předmětu. Po zaslání zboží zpět na naší adresu, budou kupujícímu vráceny všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho prodávající na základě smlouvy přijal. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na své vlastní náklady. REKLAMAČNÍ ŘÁD Uhrazením kupní ceny kupující stvrzuje, že zboží nemá známky zjevných vad a poškození, na které nebyl upozorněn, resp. kupuje zboží vyobrazené na fotografii, určené k renovaci. V případě předání zboží dopravou je kupující povinen provést tuto kontrolu ihned po dodání a nejpozději do 2 dnů informovat prodávajícího o případném rozporu s kupní smlouvou. U použitého zboží je lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění 12 měsíců. Kupující je oprávněn bez udání důvodu zboží do 14 dnů vrátit a odstoupit od kupní smlouvy. Prodávající mu v nejkratším možném termínu vrátí kupní cenu včetně nákladů na dopravu, které kupující uhradil s cenou zboží na bankovní účet, který kupující uvede v 'Odstoupení'. Prodávající neodpovídá za vady, jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím nebo vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti) nebo je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením. Kupující je při reklamaci povinen zaslat zboží na adresu prodávajícího a v případě uznání reklamace mu budou vráceny prostředky za zboží včetně nákladů na poštovné. Úvodní ustanovení Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1. 1. 2014.Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech: -je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny -jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím -vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti) -je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením -vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího. Uplatnění reklamace Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího odesláním zboží zpět na adresu prodejce. Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny. Lhůta pro uplatnění práv Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží je lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění 12 měsíců. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností. Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců (u použitého zboží 12 měsíců) od převzetí po koupi reklamovaného zboží. Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím. Vyřízení reklamace Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží. Jakost při převzetí Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku, tedy: -zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné -zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá -zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a -zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost prodávajícího za vadu, která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí, a to pro vady, u kterých se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5. Vada je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy. Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. Náklady reklamace a řešení sporů Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva. V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů, případně na příslušný soud. Smluvní záruka za jakost Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list) nebo smlouva nestanoví něco jiného.

Nabídka č. 7013189426 Vystaveno 25.01. 18:01 Zobrazení: 0