nebo
Kniha - Communicating for Change Roger D Aprix, Stav - velmi zachovalá viz foto
Bližší popis:
Marshal support throughout your organization
Develop a communications strategy that works for -- not against -- you. Based on years of battle-tested principles and case-examples, Roger D'Aprix tells managers how they can avoid the communications breakdowns that sabotage attempts at change, and cause employees to lose faith in their leaders and the system itself. Instead, he shows how communications can be used strategically to connect an organization's vision, mission and business goals to the forces and opportunities in the marketplace -- the driving force behind all change. Includes D'Arpix's market-based strategic communications model for integrating and aligning communications at all levels.
Jedná se o charitativní aukci, koupí tohoto zboží podpoříte dobročinný obchod Restart Shop, který poskytuje tréninkové pracovní místa lidem v obtížné životní situaci a znevýhodněným na trhu práce. Naším cílem je jejich návrat na otevřený pracovní trh nebo získání následného podporovaného pracovního místa. Tuto službu, na jejíž provoz jde i výtěžek z aukce, zřizuje Česká Asociace Streetwork o.p.s. kontakt tel.: 774435709, č.ú. 2801116803/2010 www.restartshop.cz
Koupí a zaplacením předmětu stvrzujete, že znáte a akceptujete naše obchodní podmínky, které jsou uvedeny v informacích o prodejci zde na Aukru.
Zboží lze po předchozí domluvě osobně prohlédnout a vyzkoušet na kamenné prodejně - Restart Shop, Biskupská 1, Praha 1, kousek od zast. MHD - Bílá Labuť