Microsoft Office 2019 Home and Business CZ- Windows
Microsoft Office 2019 pro podnikatele PC - Windows. Dodání produktových klíčů i s číslem licence (Důkaz o vlastnictví). Při dodání produktových klíčů, žádejte od dodavatele i číslo licence, je to důkaz o vlastnictví licence! Naše použité licence jsou 100% aktivovatelné a vhodné pro Microsoft Audit! Druhotná, elektronická licence Office 2019 pro podnikatele Windows je vhodná pro komerční použití. Zasílá se e-mailem. Navržen tak, aby ušetřil váš čas a umožnil rychlejší uspořádání a práci s vašimi dokumenty. Ovládání je jednodušší a intuitivnější. Office je připraven zvládnout za vás cokoli. Může být nainstalován na libovolném počítači se systémem Windows 10. Celoživotní plná verze. Můžete požádat o jakýkoli jazyk, bude Vám zaslán link s požadovaným jazykem.
Kód Product Key lze snadno reaktivovat i později, když změníte počítač přes váš Microsoft účet. Životní licence - žádné uplynutí nebo další poplatky. Licence je trvalá a celoživotní.
S Office 2019 pro podnikatele Windows získáte:
Instalaci známých aplikací Office 2019 : obsahuje aplikace Word 2019, Excel 2019, PowerPoint 2019, Outlook 2019 a OneNote 2019 pro 1 uživatele Windows.
Kapacitu 5 GB na online úložišti OneDrive, odkud jsou vaše dokumenty dostupné a synchronizované na všech zařízeních.
Trvalá licence vázaná na 1 účet Microsoft ke komerčnímu použití.
Známý kancléřky balíček od společnosti Microsoft. Určen i pro komerční využití .
Microsoft Office 2019 pro podnikatele (Office 2019 Home and Business) přináší oproti Office 2016 nové vlastnosti dnes dostupné přes předplatné Office 365 i do světa, kde je zákazník zvyklý zaplatit si za software jednorázově.
Obsahuje: Word, Excel, PowerPoint, Outlook a OneNote
Vyžaduje : Operační systém Windows 10 > Office 2019 pro podnikatele -Windows. Pracujte inteligentněji
Balík Office 2019 Home and Business vám pomůže vytvářet, prezentovat, zprostředkovávat a publikovat profesionálně vypadající dokumenty s funkcemi šetřícími čas, novým moderním vzhledem a vestavěnými nástroji pro spolupráci. Uložte svou práci do cloudu ve službě OneDrive a přistupujte k ní odkudkoli.
Vylepšení vůči verzi Word 2016:
"Black theme" - v porovnání s verzí 2016 podporuje černé téma pro nižší osvěcování uživatele při používání ve večerních a nočních hodinách.
"Learning tools" - umožňuje využít Word více k prezentaci a čtení textu
"Speech feature (text-to-speech)" - strojní předčítání podle zvolené jazykové mutace
"Improved inking functionality" - vylepšená funkce psaní rukou, myší, perem
"Accessibility improvements" - vylepšení používání pro osoby s omezenou funkčností
Vytvářejte a sdílejte profesionálně vypadající dokumenty se špičkovými nástroji pro úpravu, revizi a sdílení. Nová karta Design poskytuje rychlý přístup k užitečným funkcím, zatímco funkce Inteligentní vyhledávání zobrazuje relevantní kontextové informace z webu přímo ve Wordu.
Vylepšení vůči verzi Excel 2016:
"Funnel charts, 2D maps, and timelines" - nové objekty časová osa, funnel grafy a 2D mapy
"New Excel functions and connectors" - nové Excel funkce a možnosti datových propojení se zdroji
"Ability to publish Excel to PowerBI" - schopnost publikovat přímo z Excelu do Power BI
"PowerPivot and PowerQuery enhancements" - vylepšení na úrovni PowerPivot a PowerQuery
Analyzujte a vizualizujte svá data novými a intuitivními způsoby v novém uživatelském rozhraní využívajícím vaše oblíbené klávesové zkratky. Ušetřete čas díky různým funkcím, jako jsou Analytické nástroje, Rychlé filtry a Nástroj pro tvorbu vzorců, abyste se mohli soustředit na poznatky.
Vylepšení vůči verzi PowerPoint 2016:
"Zoom capabilities for ordering slides within presentations" - možnost zoomovat na například obrázek s bližším popisem
"Morph transition feature" - nový efekt při prokliku mezi stránkami který dokáže zvýraznit určitý obrázek/ subjekt pro prokliku
"Ability to insert and manage Icons, SVG, and 3D models" - schopnost vkládat řadu dalších formátů
"Improved roaming pencil case" - vylepšené vlastnosti kreslení
Tvořte, spolupracujte a efektivně prezentujte své nápady s novými efekty přechodu snímků a zlepšeným panelem úloh Animace. Poznámky uspořádané do vláken u vašich snímků vám umožní zakomponovat zpětnou vazbu do vašich prezentací.
Vylepšení vůči verzi Outlook 2016:
"Updated contact cards" - vylepšené karty kontaktů
" Office 365 Groups " - možnost používat Office 365 skupiny, vyžaduje však online Exchange účet
"@mentions, Focused inbox, Travel and delivery summary cards" - další vylepšení stažená z Office 365
Jednoduše spravujte své e-maily, kalendáře, kontakty a úkoly. Díky podpoře doručování e-mailů bez vyžádání bude vaše schránka přijatých zpráv vždy aktuální. V zobrazení konverzací se seskupují související zprávy a kalendáře můžete zobrazit vedle sebe, což usnadňuje plánování.
Je to váš vlastní digitální zápisník, který vám umožní uchovávat své poznámky, nápady, webové stránky, fotografie a dokonce i zvukové záznamy a videa na jednom místě. Ať jste doma, v kanceláři nebo na cestách, svůj obsah můžete vzít s sebou kamkoli se vyberete, a zároveň jej můžete sdílet a spolupracovat s jinými.
Požadovaný procesor: 1 GHz procesor nebo rychlejší
Požadovaná paměť: 2 GB RAM
Požadované místo na pevném disku: 3 GB volného místa na pevném disku
Požadovaná grafická karta: Rozlišení obrazovky 1024 x 768 a grafický procesor DirectX® 10
Další systémové požadavky: Některé funkce vyžadují účet Microsoft
Operaĉní systém: Windows 10/11 Professional nebo Home nebo macOS (10.14, 10.13, a 10.12)