Modelové kolejiště velikosti TT 1:120 na dřevotřískové desce rozměru 1490x2600mm s dřevěným rámem umístěným na 4 odšroubovatelných kovových stojkách (základní deska 910mm nad podlahou).
Kolejiště tvoří nepravidelný okruh a skládá se ze dvou nádraží. Bylo stavěno jako úvodní model pro možnost rozšíření na další panely - pro další případné rozšíření možno toto kolejiště spojit z pěti kolejí.
Dolní nádraží na základní desce s pěti průběžnými kolejemi a se dvěmi krátkými kusými kolejemi /s možností propojení na další případný panel/, dvěmi dlouhými kusými kolejemi (z větší části v tunelu) /rovněž s možností propojení na další případný panel/, odbočkou k depu s točnou vlastní výroby a rotundou o 9ti stáních s vnitřním osvětlením, jedné kusé a dvou objízdných kolejí. Dále krátkou vlečkou se dvěmi kusými kolejemi. Skládá se z 6 levých výhybek, 5 pravých výhybek, 1 levé obloukové výhybky, 2 křížovatkových výhybek, 7 zarážedel (šturců), 15 rozpojovacích kolejí.
Horní nádraží v patře se třemi průběžnými kolejemi, jednou dlouhou kusou koleji a jednou krátkou kusou kolejí /s možností propojení na další případný panel/ a odbočkou k dvoukolejné lokomotivní remíze. Skládá se z 5 levých výhybek, 3 pravých výhybek, 2 zarážedel (šturců), 7 rozpojovacích kolejí.
Kolejiště obsahuje tedy celkem 20 výhybek (11 levých+8 pravých+1 levou obloukovou) + 2 křižovatkové výhybky – všechny se zapojeným zpětným hlášenín do svorkovic (světelná signalizace přestavení).
Dále 22ks rozpojovacích kolejí - odvěšování a svěšování vozů a lokomotiv lze tedy plně dálkově. 3 mechanické předvěsti vjezdového návěstidla a 3 mechanické vjezdové návěstidla. 4 vjezdový úsek je v tunelu a z důvodu zakrytí je zde pouze izolovaný úsek k možnosti zastavení.
Veškeré průběžné koleje stavěny o délce na větší vlaky (nejkratší kolej na cca 1600mm).
Na nádražích a ve dvou depech je mnoho izolovaných kolejí pro možnost zastavení více lokomotiv (možnost celkově odstavit cca 27 lokomotiv ve stanicích a 15+5 lokomotiv v obou depech). Izolované úseky v délce dvou lokomotiv /možno tedy jezdit s přípřeží/. Napájecí body jsou provedeny citlivým připájením drátku přímo ke kolejnici, rovněž dělící body provedeny citlivě na nejvhodnějším místě.
Kolejiště je po stránce kolejí a jejich napájení kompletně dokončeno, koleje pečlivě spájeny a vyštěrkovány. Je stavěno na staré modely lokomotiv (tedy s izolovanými úseky). Možno samozřejmě spojit napájení přes svorkovnice na trvalé napájení všech kolejí (pro nové digitální modely).
Jistý čas bylo v provozu a poté byl ovládací panel rozložen z důvodu jeho zdokonalení. Ale jak už to v životě bývá přišly jiné starosti a priority a tak nebyl nový ovládací panel dokončen. Veškeré napájecí body svedeny do svorkovnic (viz foto). Schema zapojení součástí.
Ovládací tlačítka a trafa nejsou součástí prodeje (i méně zdatný modelář toto snadno dokompletuje a zhotoví).
Točnu je rovněž třeba dokončit a dovybavit lepším motorkem.
Krajina a zástavba zhotovena pouze částečně – nutno též dokončit.
Vše ostatní viz foto, případné dotazy rád zodpovím.
Platba běžným bankovním převodem na účet prodejce
Způsob přepravy | První položka | Další položka | Množství v balení |
---|---|---|---|
0 Kč | 0 Kč | 99 |
Místo prodeje: Jižní Čechy
Modelové kolejiště velikosti TT 1:120 na dřevotřískové desce rozměru 1490x2600mm s dřevěným rámem umístěným na 4 odšroubovatelných kovových stojkách (základní deska 910mm nad podlahou).
Kolejiště tvoří nepravidelný okruh a skládá se ze dvou nádraží. Bylo stavěno jako úvodní model pro možnost rozšíření na další panely - pro další případné rozšíření možno toto kolejiště spojit z pěti kolejí.
Dolní nádraží na základní desce s pěti průběžnými kolejemi a se dvěmi krátkými kusými kolejemi /s možností propojení na další případný panel/, dvěmi dlouhými kusými kolejemi (z větší části v tunelu) /rovněž s možností propojení na další případný panel/, odbočkou k depu s točnou vlastní výroby a rotundou o 9ti stáních s vnitřním osvětlením, jedné kusé a dvou objízdných kolejí. Dále krátkou vlečkou se dvěmi kusými kolejemi. Skládá se z 6 levých výhybek, 5 pravých výhybek, 1 levé obloukové výhybky, 2 křížovatkových výhybek, 7 zarážedel (šturců), 15 rozpojovacích kolejí.
Horní nádraží v patře se třemi průběžnými kolejemi, jednou dlouhou kusou koleji a jednou krátkou kusou kolejí /s možností propojení na další případný panel/ a odbočkou k dvoukolejné lokomotivní remíze. Skládá se z 5 levých výhybek, 3 pravých výhybek, 2 zarážedel (šturců), 7 rozpojovacích kolejí.
Kolejiště obsahuje tedy celkem 20 výhybek (11 levých+8 pravých+1 levou obloukovou) + 2 křižovatkové výhybky – všechny se zapojeným zpětným hlášenín do svorkovic (světelná signalizace přestavení).
Dále 22ks rozpojovacích kolejí - odvěšování a svěšování vozů a lokomotiv lze tedy plně dálkově. 3 mechanické předvěsti vjezdového návěstidla a 3 mechanické vjezdové návěstidla. 4 vjezdový úsek je v tunelu a z důvodu zakrytí je zde pouze izolovaný úsek k možnosti zastavení.
Veškeré průběžné koleje stavěny o délce na větší vlaky (nejkratší kolej na cca 1600mm).
Na nádražích a ve dvou depech je mnoho izolovaných kolejí pro možnost zastavení více lokomotiv (možnost celkově odstavit cca 27 lokomotiv ve stanicích a 15+5 lokomotiv v obou depech). Izolované úseky v délce dvou lokomotiv /možno tedy jezdit s přípřeží/. Napájecí body jsou provedeny citlivým připájením drátku přímo ke kolejnici, rovněž dělící body provedeny citlivě na nejvhodnějším místě.
Kolejiště je po stránce kolejí a jejich napájení kompletně dokončeno, koleje pečlivě spájeny a vyštěrkovány. Je stavěno na staré modely lokomotiv (tedy s izolovanými úseky). Možno samozřejmě spojit napájení přes svorkovnice na trvalé napájení všech kolejí (pro nové digitální modely).
Jistý čas bylo v provozu a poté byl ovládací panel rozložen z důvodu jeho zdokonalení. Ale jak už to v životě bývá přišly jiné starosti a priority a tak nebyl nový ovládací panel dokončen. Veškeré napájecí body svedeny do svorkovnic (viz foto). Schema zapojení součástí.
Ovládací tlačítka a trafa nejsou součástí prodeje (i méně zdatný modelář toto snadno dokompletuje a zhotoví).
Točnu je rovněž třeba dokončit a dovybavit lepším motorkem.
Krajina a zástavba zhotovena pouze částečně – nutno též dokončit.
Vše ostatní viz foto, případné dotazy rád zodpovím.
Platba běžným bankovním převodem na účet prodejce
Způsob přepravy | První položka | Další položka | Množství v balení |
---|---|---|---|
0 Kč | 0 Kč | 99 |
Místo prodeje: Jižní Čechy