Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz - Knihy
Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz - Knihy
1 z 1
Rozbaleno

Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz

Vyprodáno
2x zakoupeno
99 Kč
Ukončeno v pondělí 15. 8. 2022, 19:18:00
Bezpečný nákup s Aukro Ochranou kupujících
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
Obyčejné psaní 69 Kč
Obyčejný balík 69 Kč
Doporučená zásilka 89 Kč
Cenný balík 89 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Od 100 Kč
Zásilkovna s dobírkou Od 120 Kč
Osobní převzetí
Praha
Doba dodání 2-3 dny
Kartou online
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
nepoužívaný, rozbalený produkt ve 100% stavu
Rok vydání
Počet stran
Kód zboží
 

 

 

Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz, Keeley Wilson

-

nová kniha

 

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším.


Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají.


Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání? 

 

 

 

 

 

  

Každý týden nové zboží

 

 

-

Ušetřete na poštovném - kompletní  nabídka na:

 

kvalitalevne.cz

 

 

Dotazy: levnynakup@gmail.com

Dále nabízíme

Knihy Beletrie Biografie Cestopisy a geografie Cizojazyčné Detektivky Doprava Dobrodružné Domácnost Ekonomika a obchod Erotika Esoterika, léčitelství a magie Filosofie Film a divadlo Horolezectví Historie Historické romány Komiksy a Čtyřlístky Kuchařky Odborné Mapy a průvodce Místopis Modelářství Motoristická literatura Myslivost a střelba Náboženství Poezie Politika Příroda Právo Pro děti a mládež (pohádky ap.) Pro ženy a dívky Psychologie, pedagogika, sociologie Sci-fi a Fantasy Sport Vojenské & Protektorát Vojenské Umění Učebnice Zdraví Ostatní Antikvariát a starožitnosti Sběratelství Staré mapy Staré pohledy Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz, Keeley Wilson - nová kniha Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším. Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají. Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání? Každý týden nové zboží - Ušetřete na poštovném - kompletní nabídka na: kvalitalevne.cz Dotazy: levnynakup@gmail.com Dále nabízíme Obchodní podmínky Ohlasy zákazníků

Nabídka č. 7000513239 Vystaveno 23.07. 16:07 Zobrazení: 5