Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
PRONÁJEM CHATY - 7 nocí - DOVOLENÁ 2021 - REKREACE - SLAPY !!! - undefined
1 z 8

PRONÁJEM CHATY - 7 nocí - DOVOLENÁ 2021 - REKREACE - SLAPY !!!

Skončeno
Benešov u Prahy
Bankovním převodem
Podrobnosti
PRONÁJEM CHATY - 7 nocí - DOVOLENÁ 2021 - REKREACE - SLAPY !!!
Popis předmětu
Doprava
Místo pobytu

Ubytování na chatě

Chata k pronájmu poskytuje ubytování pro 5osob.

Sociální zařízení: Nová koupelna - sprchový kout, umyvadlo, WC.

Vytápění: Kamna BULLERJAN

Doprava, parkování: Autem z Prahy po D1 EXIT 21,směr Benešov, z Benešova přes Konopiště na Neveklov - směr Slapy, Nová Živohošť - odbočka vlevo Nahoruby, dále dle ukazatelů - na TRAPISTICKÝ KLÁŠTER, jste v Poličanech, na konci odbočka vlevo z kopce do osady Na Kasárně - předposlední chata na levé straně. V případě nejasností možná navigace po telefonu. Autobusy jezdí do Nahorub. Parkování na pozemku chaty. Pro více informací o možnosti ubytování a volných termínech napište na email: chatamastnik@seznam.cz   nebo volejte na tel. číslo 723 631 316. Prezentace na www.chata-mastnik.webnode.cz, www.e-chalupy.cz -

Chata MASTNÍK

Křečovice - Poličany

objekt č. 7327

Dovolená, ubytování, rekreace - SLAPSKÁ PŘEHRADA - Chata MASTNÍK se nachází na okraji chatové osady Na Kasárně. Osada Na Kasárně leží poblíž obce Poličany u Psaných skal tyčících se nad řekou Mastník, tato lokalita svým výhodným umístěním láká k pobytům v přírodě a nabízí také řadu aktivit, zejména rybaření a výlety za zajímavými cíli v okolí na kole, pěšky nebo loďkou. Ubytování na chatě Chata k pronájmu poskytuje ubytování pro 5osob. Ložnice a pokoje: Rekreační chata je 5 - lůžková, nedávno zrekonstruovaná s tímto vybavením: 1x dvoulůžko, 3x jednolůžko, dětská postýlka - dle dohody, šatní skříň, stůl, židle. Sociální zařízení: Nová koupelna - sprchový kout, umyvadlo, WC. Vytápění: Kamna BULLERJAN Doprava, parkování: Autem z Prahy po D1 EXIT 21,směr Benešov, z Benešova přes Konopiště na Neveklov - směr Slapy, Nová Živohošť - odbočka vlevo Nahoruby, dále dle ukazatelů - na TRAPISTICKÝ KLÁŠTER, jste v Poličanech, na konci odbočka vlevo z kopce do osady Na Kasárně - předposlední chata na levé straně. V případě nejasností možná navigace po telefonu. Autobusy jezdí do Nahorub. Parkování na pozemku chaty. Pro více informací o možnosti ubytování a volných termínech napište na email: chatamastnik@seznam.cz nebo volejte na tel. číslo 723 631 316. Prezentace na www.chata-mastnik.webnode.cz, www.e-chalupy.cz - Chata MASTNÍK - Křečovice - Poličany objekt č. 7327