A-Diamond
Kontakt
Nofiaz s.r.o. Sedláčkova 606/2 397 01 Písek IČO: 01576623 nejsme plátci DPH mob.: +420 720 623 796 +420 723 743 366 e-mail: ad-nofiaz@seznam.cz
Údaje o prodejci
Společnost Nofiaz s. r. o. je prodejce přírodních kamenů - polodrahokamů a drahokamů z celého světa, šperků vysoké kvality a klenotnických nástrojů. Jsme registrování na Puncovním úřadě, naše šperky obsahují veškeré puncovní a odpovědní značky výrobce. Na trhu jsme již dlouho, a protože jsme také výrobci, každý náš produkt nebo šperk je pro nás velmi důležitý. Stejně tak jako spokojenost našich věrných zákazníků i nově příchozích.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Kupující může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. O odstoupení je povinen prodávajícího v této lhůtě informovat emailem (ad-nofiaz@seznam.cz) případně prostřednictvím písemného prohlášení, které připojí k vrácenému zboží (kompletní zboží včetně certifikátu, návodu, kopie faktury...) nepoškozené v originálním obalu. Kupující zboží vrací zpět prodávajícímu po podání oznámení o odstoupení, nejpozději však do 14 kalendářních dnů. Prodávající vrací platbu kupující do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Tato doba se může prodloužit v případě, že prodávající nedostal vrácené zboží nebo alespoň doklad o odeslání zboží zpět. Prodávající vrací cenu zboží i náklady na poštovné, které kupující uhradil při nákupu. Prodávající není povinen přijmout odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů v případě, že vinou kupujícího dojde ke snížení hodnoty zboží v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností či fungování zboží.
Reklamace
Postup při reklamaci Zahájení reklamačního řízení: Vyplňte prosím a zašlete formulář v PDF, který Vám po zažádání (kontaktní email: ad-nofiaz@seznam.cz) pošleme na Váš email. Následně nám doručte zboží na naši adresu. Nofiaz s. r. o. Sedláčkova 606/2 397 01 Písek Můžete tak učinit Českou poštou či jiným přepravcem nebo po dohodě i osobně. K zásilce přiložte: kopii faktury popis vady kontaktní adresu, telefon a e-mail (vyplněný formulář) Průběh reklamačního řízení O reklamaci rozhodneme v co nejkratším možném termínu – většinou už do 1 pracovního dne od obdržení zásilky. Předpokladem k úspěšnému vyřízení reklamace je požadovaná a potřebná součinnost kupujícího, tj. především umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamované zboží. Ukončení reklamačního řízení Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení vaší reklamace budete informováni emailem.
Ostatní informace
Možnosti dopravy: Česká pošta 80 Kč při platbě převodem 150 Kč při platbě dobírkou Osobní odběr v jihočeském Písku po telefonické domluvě Možnosti platby: Hotově - při osobním odběru Platba kartou přes platební bránu PayU Převodem na účet u banky ČSOB: 258452274/0300, VS = číslo aukce Dobírka - platba na vaší poště při převzetí zásilky, do zahraničí nezasíláme
Informace o puncovních značkách
V současnosti užívané české puncovní značky pro zlaté, stříbrné a platinové zboží a informace k nim naleznete zde.