Eu-omega2015
Kontakt
M.D. OMEGA INVEST, s.r.o., IČO: 28175174 Kamenná prodejna: Kolbenova 438/7, 190 00 Praha 9, budova Ferros, MHD: metro Kolbenova Zavolejte Nám: +420 777 723 305 E-Mail: info@eco-matrace.cz
Údaje o prodejci
Jsme mladá, ale rychle expandující společnost. Díky dlouholetým zkušenostem našich zaměstnanců se nám za celkem krátkou dobu podařilo stát se důvěryhodným a zákazníky. Nabízíme široký výběr všech druhů matrací vysoké kvality za přijatelné ceny. Snažíme se pomáhat lidem k lepšímu a zdravějšímu spánku. Našimi základními pravidly, vedoucími ke spokojenosti zákazníka jsou: záruka nejlepší kvality nabízeného zboží spolehlivost stabilní ceny, srovnatelné s konkurencí solidní jednání a individuální přístup rychlé dodání perfektní komunikace
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Vedle kupní ceny má spotřebitel i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží ke spotřebiteli. Jestliže však zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv: o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
Reklamace
REKLAMAČNÍ PODMÍNKY Na výrobky je poskytnuta záruční doba 24 měsíců dle obchodního zákoníku, pokud není uvedena doba delší. Záručním listem ve smyslu těchto reklamačních podmínek je zřetelně vyplněný prodejní doklad (datum prodeje, typ zboží, razítko a podpis prodejce). Bez prodejního dokladu nemusí být reklamace přijata. Vyskytne-li se na zakoupeném zboží vada, zákazník má právo zboží reklamovat. Podmínkou pro uznání reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době s platným prodejním dokladem. Upozorňujeme, že uvedené obrázky jsou pouze ilustrační, barvy pěn se ve skutečnosti liší. Převzetí zboží Bezprostředně při převzetí zboží je zákazník ve vlastním zájmu povinen zkontrolovat správnost počtu předaných jednotek a neporušenost obalu. Pokud má zboží při převzetí porušený obal, kupující se přesvědčí o celistvosti a neporušenosti zboží. Toto je třeba uvést do přepravního listu či jiného dokladu, který obdrží společně se zbožím, jinak právo na reklamaci mechanického poškození zaniká. Bez zbytečných odkladů o tom současně informuje prodejce. Pokud je zboží poškozeno pod neporušeným obalem, kupující je povinen na požádání tento obal předložit prodejci k prošetření reklamace, jinak reklamace nebude uznána. Oprávněnou reklamaci můžete podat těmito způsoby: e-mailem doporučeným dopisem osobním doručením do prodejny provozovatele Lhůta uplatnění reklamace : Vady dodávky, které jsou zřejmé při odběru, musí být reklamovány ihned při převzetí zboží, jinak právo z odpovědnosti za tyto vady zaniká. Ostatní zřejmé vady zjištěné například při montáži je kupující povinen oznámit nejpozději do 14 dnů po zakoupení. Matrace musí být v originálním balení, nepoužitá, nepoškozená a čistá. Vady materiálu je zákazník povinen oznámit okamžitě po jejich zjištění ve lhůtě stanovené pro záruku. Uplatnění a vyřízení reklamace Reklamaci zákazník řeší vždy s prodejcem zboží. Reklamace bude vyřízena dle zákonných podmínek bez zbytečných odkladů do 30 dnů ode dne uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak. Vyřídí-li se reklamace výměnou vadného výrobku nebo jeho součásti za bezvadný, běží na nový výrobek nebo jeho součást nová záruční doba od převzetí výrobku (součásti). Záruka se nevztahuje na: vady zboží, na něž byla poskytnuta sleva běžné opotřebení (změnu barvy použitých materiálů, která může být způsobena atmosférickými vlivy, opotřebením nebo žmolkování potahu matrace a částečné změknutí použitých materiálů) vady způsobené při dopravě zboží dopravním prostředkem zákazníka vady způsobené nevhodným skladováním, nesprávně provedenou montáží, nevhodným uložením, opravou, údržbou nebo nesprávným používáním zboží drobné odchylky potahových látek v barevném tónu proti vzorku látky proležení, které nepřesahuje 13% z celkové výšky matrace dle ČSN 91 1004 poškození zboží živly lamelové rošty jsou standardně dodávány o 4 cm kratší a o 1 cm užší tolerance rozměr (délka, šířka) je +/- 1 cm při reklamaci nábytku lze reklamovat pouze díl, který je poškozený nebo vadný –nikoliv celý díl nábytku / postele / matrace nesmí být na reklamaci poslány znečištěné, přehnuté ani srolované, musí být řádně zabaleny a zalepeny v igelitu (ne ve strečové folii) tak, aby nedošlo přepravou k ušpinění nebo jinému poškození reklamovaného zboží U pěnových matrací jsou povoleny následující změny: a) ztráta výšky po dynamickém namáhání dle ČSN EN ISO 3385 – max.15% b) změna tvrdosti po dynamickém namáhání dle ČSN EN ISO 3385 – max.40% Přípustná tolerance tvrdosti polyurethanového jádra matrace (odporu protistlačení v kPa) dle ČSN EN ISO 3386-1 je +/- 15% Výrobní tolerance matrací je +/- 1% u délky a šířky a +/- 8% u výšky matrace. Oprávněná reklamace bude řešena ve většině případů výměnou zboží za nové (výjimkou může být reklamace vyměnitelných dílů, kdy je možné dodat pouze část zboží). Reklamace bude zahájena dnem fyzického přijetí reklamovaného zboží a kopie dokladu o koupi, prodejce má 30 dnů na vyřízení reklamace.