JiriHradek
Kontakt
Mail: hradek2jiri@seznam.cz
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě prostřednictvím emailu a to na adresu hradek2jiri@seznam.cz Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu a přezdívku na aukru. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal, za předpokladu, že kupující dodrží podmínky uvednené níže v popisu "Vyjímky" Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Výjimky Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech kupující souhlasí s tím, že k plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy dále nelze uplatnit u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby. Postup pro uplatnění 14 denní lhůty Kupující je povinen vyrozumět nejdříve prodávajícího, že využívá práva na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, za předpokladu, že splňuje výše uvedené, a to zejména, že nebyl porušen původní obal dodaného zboží - obálka s pečetí. Vyrozumění probíhá výhradně formou emailu.
Reklamace
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době, pokud se jedná o hmotné zboží. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): - odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci nebo - bezplatné odstranění vady opravou nebo - přiměřenou slevu z kupní ceny nebo - vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy. Reklamovat jde pouze nefunkční klíč nebo účet, zaměněný klíč, nikoliv zákazníkem chybně vytvořená objednávka. Klíč se musí aktivovat (použít) do 7 dnů od nákupu pokud v doručovacím mailu není uvedeno jinak, jinak záruka zaniká. Při ztrátě hesla k účtu MS Office 365, vám kvůli ochraně zabezpečení heslo obnovit nemůžeme a je třeba si zakoupit nový účet. Reklamace zasílejte na email. Počítejte s dobou odpovědi do 36 hodin. V případě reklamace digitálního obsahu, platí ovšem velmi přísná pravidla, které je třeba, bezpodmínečně dodržet. Spotřebitel musí dodat pro úspěšné vyřešení reklamace podklady, které si prodávající vyžádá. Reklamace bývá vyřešena zpravidla během 48-96 hodin, pokud nejsou ve zvláštních případech vyžádány dodavatelem nějaké další podklady k řešení. (odkaz na profil, ověření data aktivace klíče atp.). Pokud dojde k reklamaci digitálního obsahu, je třeba dodržet určitý postup, který nemůžeme pro úspěšné vyřešení nijak obejít nebo urychlit. Reklamace nemůže být vyřízena dříve, než nám dodavatel a výrobce klíče poskytne informace o ověření digitálního obsahu a váš nefunkční klíč opraví, nebo pošle nový. Zákonná lhůta vyřešení reklamace se řídí dle ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele 634/1992 Sb. a nesmí být v žádném případě překročena. V případě nákupu předplatného je reklamace možná po dobu trvání předplatného - ne déle. Vyskytne-li se problém v průběhu předplatného, kupující může žádat o vrácení částky bez poplatku pouze do 5 měsíců od zakoupení ročního předplatného. Při zakoupení předplatného na 2 a více let může kupující žádat o vrácení platby bez poplatků do 12 měsíců od zakoupení. Po této době nárok na vrácení platby bez poplatků zaniká a bude řešen buď náhradou za stejné či jiné zboží podobného charakteru nebo vrácením poměrné částky, od které jsou odečteny poplatky za prodej. Tyto poplatky si účtuje zprostředkovatel obchodu, dále jen Aukro. Poplatky za prodej, které účtuje Aukro jsou pevně dané a lze je zjistit v tabulce poplatků na webu https://aukro.cz/stranka/tabulka-poplatku V případě reklamace, kterou nemůže poskytovatel vyřešit jinak než vrácením částky, je účtována pouze polovina poplatků. Druhou polovinu uhradí prodejce. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Nákupem souhlasíte s těmito podmínkami.
Ostatní informace
Prodej není mým hlavním zaměstnáním, proto odesílání digitálních licencí probíhá z 90% k večeru v ten samý den - pozdní objednávky můžou být odeslány až druhý den, stále ale do 24h. O víkendech je odeslání individuální a nezaručuji dodání do 24h (nejdéle v neděli večer nebo pondělí ráno). Ve výjimečných případech se může odeslání zdržet, z důvodu nedodání zboží dodavatelem (každé zboží je většinou odebíráno od jiného dodavatele, proto při zakoupení více kusů jiného zboží společně, nemusí být zboží dodáno spolu).