Jolca4
Kontakt
e-mail : Jolana.Kloferova@seznam.cz Telefon: 603442314
Údaje o prodejci
DŮLEŽITÉ INFORMACE, PROSÍM ČTĚTE DO KONCE !!! AKTUÁLNÍ UPOZORNĚNÍ ! Naposledy před vánoci odesílám 18.12. a 20.12. objednávky uhrazené do 19.12., pak mám dovolenou, mezi svátky budu odesílat pouze ve čtvrtek 28.12., pak až 2.1.2023. Platba možná pouze předem, na dobírku neodesílám, OSOBNÍ ODBĚRY NEJSOU MOŽNÉ ! Děkuji za pochopení Kernová Pokud je u zboží víc variant, nezapomeňte prosím napsat číslo varianty, je to velice důležité, jinak bude odeslána první varianta v pořadí. ZPRÁVA PRO KUPUJÍCÍ, KTEŘÍ OBJEDNALI BÍLÉ, NEBO ČERNÉ TRIČKO prosím zkontrolujte požadovanou velikost, černá a bílá trička jsou všechna unisex a jsou trošku větší: S šířka 48 cm, délka 66 cm M šířka 52cm, délka 70 cm L šířka 55 cm délka 74 cm XL šířka 58 cm, délka 76 cm každé tričko je vyráběno na konkrétní objednávku, proto v případě, že chcete velikost změnit, prosím o zprávu ještě před uhrazením zboží!!! Děkuji ZBOŽÍ S VLASTNÍ FOTKOU po potvrzení objednávky prosím odešlete fotografii v odpovídající kvalitě, která je uvedena v informacích u zboží na e-mail Jolana.Kloferova@seznam.cz, po zpracování Vám bude odeslán náhled zboží ke schválení. Platbu je nutné odeslat do 5 dnů od nákupu, jinak bude nákup zrušen a zboží dáno zpět do prodeje. Při nezaplacení v této lhůtě může být udělen negativní komentář, pokud je to opakovaně, může být odstaven účet kupujícího. Pokud máte problém s dodržením splatnosti, což se stát může, stačí mne kontaktovat, vše je o dohodě. Platba je možná pouze předem, jak je uvedeno u zboží, platbu lze provést buď platební kartou, nebo bankovním převodem ( Aukro - bezpečná platba) Druhy dopravy : -Zásilkovna (výdejní místo) 79,- -Zásilkovna (dodání na adresu bydliště) 119,- Ostatní ceny: Převod na účet: 0,- Kč Balné: je zahrnuto do poštovného Zboží í s vlastní fotkou je odesíláno do 7 dnů od obdržení platby. Pokud jste byl/a s nákupem spokojen/a, sledujte prosím i nadále naši nabídku zboží. Kernová
Reklamace
REKLAMACE Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a předpisy platnými v ČR při uzavření smlouvy. UPOZORNĚNÍ!!! ¨ pokud se jedná o zboží s vlastní fotkou, popř. jménem, nelze ho vyměnit za jinou velikost, popř. jiné zboží, proto prosím důrazně dbejte na vybrání správné velikosti !!! Ponožky a dámské kalhotky nelze vrátit ani vyměnit z hygienických důvodů. Reklamační řád 1.Vznikne-li na zboží reklamační důvod, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem nebo telefonicky. 2.Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na e-mailové adrese: Jolana.Kloferova@seznam.cz. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefonní číslo, e-mail (je-li k dispozici), podrobný popis závady a návrh na řešení vzniklé situace. Ve všech případech je třeba předložit kopii dokladu o zaplacení (platba kartou, potvrzení o provedení bankovního převodu, nebo ústřižek poštovní složenky) a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. 3.Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození vzniklého při přepravě. Pokud je obal poškozen, pak je kupující povinen dále na místě zkontrolovat, zda nedošlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží. Upozornění: V případě poškození obalu ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky. Usnadní to další vyřizování reklamace. 4.Prodávající informuje kupujícího do tří pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách o následném postupu řešení reklamace. 5.Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání produktů, funkcí a škod vzniklých neodborným používáním, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Na vady tohoto druhu se nevztahuje případná poskytnutá záruka.Reklamace se dále nevztahuje na vady, způsobené opotřebením, zvláště se to týká bižuterie, nejedná se o drahý kov, nebo chirurgickou ocel, tudíž je opotřebení logické, u hodinek se záruka vztahuje pouze na strojek, nikoli na baterii a řemínek, u triček, tašek, peněženek, nažehlovacích obtisků , pokud není dodržena péče o toto zboží (jedná se o ručně dělané zboží a je nutné dodržovat pokyny při praní, které jsou přiloženy u tohoto zboží). 6.Reklamace v případě, že dojde ke ztrátě zásilky přepravcem Českou poštou, se řídí reklamačním řádem České pošty. Tj. reklamaci lze uplatnit až 20 dnů od odeslání zásilky. Poté běží reklamační lhůta 15 dní. Pokud je reklamačním řízením prokázáno, že došlo k ztrátě zásilky, jsou zákazníkovi na bankovní účet navráceny všechny finanční prostředky (cena zboží a zaplacené poštovné). Pokud se reklamačním řízením prokáže, že zásilka byla doručena zákazníkovi (jeho podpis na převzetí ), nemá zákazník právo na navrácení finančních prostředků. Prosím pamatujte, že téměř všechny problémy je možné po vzájemné dohodě vyřešit. Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží Kupující má právo podle odst. 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy (zasláním oznámení o odstoupení od smlouvy) do 14 dnů od převzetí zboží, zboží musí být nové-nepoužité. Pokud se tak rozhodne,musí po tomto oznámení zboží včetně originálního daňového dokladu poslat zpět. Dodavatel je povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet spotřebitele dle dohody se spotřebitelem. Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny 1.Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: a) zboží bylo omylem zničeno či poškozeno a nebude nalezen výrobek obdobné velikosti, kvality a ceny, nebo zboží není skladem. V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. 2.Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, zboží je dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší, než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího. Rozpor z kupní smlouvy V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou („rozpor s kupní smlouvou“), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZÁKAZNÍKA Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje registrovaných zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1.Předáním objednávky kupující bez výhrad akceptuje cenu zboží, podmínky dodávky a veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den předání objednávky, jakož i v den odeslání objednaného zboží. 2.Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti právem České republiky. 3.Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Sem můžete vložit nový nebo přetáhnout existující obsah.