Kontakt
info@odkarla.cz
Údaje o prodejci
Já jsem Karel a vítám Vás v mém bazaru OdKarla Na začátek Vám prozradím něco o sobě 🙂 Po několika měsících probdělých nocí jsem konečně mohl spustit bazar OdKarla. V mé nabídce najdete rozmanitý sortiment zboží, a protože dřu jako mezek 🙂, tak každý den přidávám okolo 500 - 1000 kusů zboží do aukcí. Proto doporučuji chodit na bazar OdKarla pravidelně. Prostě jen tak omrknout, co mám nového 🙂. Zboží ode mě se nafotí, popíše a v případě nutnosti se otestuje základní funkčnost výrobku. Já se pak snažím zboží "odprezentovat" tak, aby bylo v maximální míře jasné, v jakém stavu a funkčnosti nabízený produkt je. V principu to u mě ale funguje jako u jiných prodejců na Aukru. Nabídku v mém bazaru si prohlédnete a v případě zájmu můžete zboží pohodlně přidat do košíku rovnou zakoupit. Platit můžete klasickým bankovním převodem, kartou nebo na dobírku (hotově při převzetí objednávky) - prostě jak chcete. Zboží se pak zabalí a pošle na Vaší adresu. A teď to nejlepší Přestože na mém Aukro profilu naleznete bazarové produkty, tak na tyto produkty dostanete nejen záruku, ale i 14 denní lhůtu, během které si můžete zboží doma v klidu vyzkoušet. Pokud se Vám nebude zboží zamlouvat, můžete ho zdarma vrátit a dostanete zpět své peníze. U mě se Vám nestane, že když se na mě obrátíte s problémem, tak já se k Vám obrátím zády. Zakládám si na tom, abyste odcházeli vždy spokojeni a budu moc rád, pokud o mně řeknete i Vašemu okolí. Váš Karel
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy (spotřebitelé) 1.1. Kupující spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy i kdykoliv před dodáním zboží. 1.2. U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. 1.3. Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. 1.4. Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal. 1.5. Jestliže kupující spotřebitel zvolil při vracení zboží jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození vyjma poškození a opotřebení, se kterým již bylo zboží prodáváno. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel. 1.6. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího nad rámec poškození uvedeného při prodeji zboží, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky. 1.7. Výjimky z práva na odstoupení od kupní smlouvy: 1.7.1. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. 1.7.2. Dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího. 1.7.3. U smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. 1.7.4. U smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze. 1.7.5. U zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit. 1.7.6. U dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal. 1.7.7. U dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik. 1.7.8. U smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby. 1.7.9. U smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost. 1.8. Formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde v PDF: https://www.odkarla.cz/docs/formular_OOKS.pdf, nebo zde v DOCX: https://www.odkarla.cz/docs/formular_OOKS.docx. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy (podnikatelé) 2.1. Pokud není u nabídky uvedeno jinak, pak Kupující podnikatel nemůže uplatnit právo z vadného plnění. 2.2. Kupujícímu podnikateli může být ze strany Prodejce umožněno od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů odstoupit pouze v případě, že to Prodejce Kupujícímu podnikateli jednoznačně písemně odsouhlasí. 2.3. Bude-li umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, pak Kupující bere na vědomí, že vrácená kupní cena může být ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží. 2.4. Bude-li umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů a vrácené zboží nebude v originálním obalu včetně veškerých součástí a příslušenství, pak Kupující bere na vědomí, že Prodejce si vyhrazuje právo takovéto vrácení zboží zpoplatnit, a to takovou částkou, která Prodejci vykompenzuje náklady, jež jsou nezbytné vynaložit pro znovuuvedení zboží do prodeje.
Reklamace
Záruku můžete uplatnit nejlépe vyplněním tohoto formuláře (čímž vyřízení reklamace výrazně uspíšíte): https://www.odkarla.cz/sos Případně na emailu info@odkarla.cz. Vzhledem k nabídce bazarového zboží bohužel nedokážu říct, zda u jednotlivých produktů ještě platí tovární záruka přímo od výrobce. Vždy se ale můžete zkusit obrátit s dotazem na autorizovaný servis daného výrobce. Podmínky vyřízení reklamace 1.1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 1.2. Formuláře ke stažení: Uplatnění reklamace (reklamační list (PDF: https://www.odkarla.cz/docs/formular_RMA.pdf), reklamační list (DOCX: https://www.odkarla.cz/docs/formular_RMA.docx)). 1.3. Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil. 1.4. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 1.5. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. 1.6. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. 1.7. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. 1.8. Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 1.9. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. 1.10. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. 1.11. Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. 1.12. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.
Ostatní informace
Obchodní podmínky 1. Základní ustanovení a vymezení pojmů 1.1. Kupující je spotřebitel nebo podnikatel. 1.2. Kupující spotřebitel, nebo jen spotřebitel je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani nejedná v rámci samostatného výkonu svého povolání. 1.3. Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. 1.4. Nabídka je právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy tak, aby smlouva mohla být uzavřena jeho jednoduchým a nepodmíněným přijetím, a pokud z něho plyne vůle navrhovatele být smlouvou vázán, bude-li nabídka přijata. 1.5. Má se za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. 2. Kontaktní údaje Auction Info s.r.o. Lidická třída 1368/270 370 07 České Budějovice IČO: 28093283 DIČ: CZ28093283 Bankovní spojení: 2501773190/2010 (Fio banka) Společnost Auction Info s.r.o. je zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích pod spisovou značkou C 16824 3. Informace 3.1. Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. 3.2. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy naleznete zde. 3.3. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou cen a informací, které jsou zjevně chybné. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. 3.4. Informace o akceptovaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Ze strany prodávajícího nejsou požadovány žádné poplatky v závislosti na způsobu platby. 3.5. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou nelze považovat za přijetí nabídky. 3.6. Kupující se při výběru zboží nemůže odchýlit od nabídky prodávajícího. Pokud kupující v objednávce uvede jiné zboží, než které prodávající nabízí, případně zboží s jinými vlastnostmi, smlouva pak nevznikne. Prodávající zároveň nemůže dodat jiné zboží, než si kupující objednal, ledaže se vzájemně dohodnou jinak. 3.7. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. 3.8. Vzniklá kupní smlouva, resp. daňový doklad, bude uložena v elektronickém archivu prodávajícího. 3.9. Registrovaní uživatelé mohou k uzavřeným smlouvám přistupovat po přihlášení na internetových stránkách prodávajícího. 3.10. Zákazníkům, kteří provedou nákup bez registrace bude smlouva zaslána v elektronické podobě na požádání. 3.11. Obrázky označené textem Reálná fotografie zachycují reálný stav zboží, tak jak bude spotřebiteli dodáno. Ostatní fotografie u zboží mají pouze ilustrativní charakter a nemusí odpovídat skutečné podobě věci. 4. Doručování zboží 4.1. Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, tak jak bylo uvedeno v nabídce, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do pěti pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. 4.2. V případě, že dojde k poškození zásilky při přepravě, doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem neprodleně zápis o škodě. 4.3. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, předá prodávající kupujícímu ihned při převzetí zboží, v případě technického problému na straně prodávajícího nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží kupujícím. 4.4. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit. 4.5. Cena a způsob doručení jsou uvedeny u každé aukce. 4.6. Je-li kupující v prodlení s převzetím zboží, prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně upozorní e-mailem a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem po jejím uplynutí dále prodat. 4.7. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje. 5. Práva a povinnosti z vadného plnění 5.1. Jakost při převzetí 5.1.1. Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho hmotnost, míra, množství, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. 5.1.2. Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 5.1.3. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 5.1.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. 5.1.5. Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 5.1.6. U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu. 5.2. Zákonná práva z vad 5.2.1. Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. V případě koupě již použitého zboží činí doba pro uplatnění práv z vadného plnění jeden rok. 5.2.2. Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti. 5.2.3. Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. 5.2.4. V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): - odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; - bezplatné odstranění vady opravou; - přiměřenou slevu z kupní ceny; - vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy 5.2.5. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 5.2.6. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 5.2.7. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 5.2.8. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 5.2.9. Prodávající neodpovídá u použité věci za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí zákazníkem. 6. Ochrana osobních údajů 6.1. Ochranu osobních údajů upravují Podmínky ochrany osobních údajů. 6.2. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. 6.3. Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy. 7. Řešení sporů 7.1. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. 7.2. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách České obchodní inspekce. 7.3. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. 7.4. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy Evropské komise Online Dispute Resolution, která je dostupná na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. 7.5. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat. 7.6. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (ČOI). 8. Ostatní 8.1. Informace ke zboží 8.1.1. Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající získal sám, od výrobce či svého dodavatele. 8.2. Písemná komunikace 8.2.1. V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce. 8.2.2. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. 8.2.3. Vyloučeny jsou změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě. 8.2.4. Smlouva a související otázky se řídí českým právem. 8.3. Dárky 8.3.1. Dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, je kupující povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. Pokud nedojde k navrácení ze strany kupujícího, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny. 8.4. Slevové kódy a individuální cenové nabídky 8.4.1. Použití slevového kódu na produkty, které nedosahují minimální stanovenou hodnotu, není možné. 8.4.2. V případě ztráty nebo odcizení slevového kódu není možné vystavení náhrady nebo nového kódu. 8.4.3. Slevové kódy nemohou být vyplaceny v hotovosti. 8.4.4. U jedné objednávky lze zadat pouze jeden slevový kód. 8.4.5. U jedné objednávky nelze zadat slevový kód a zároveň uplatňovat individuální cenovou nabídku získanou například v e-mailové komunikaci, nebo po kliknutí na tlačítko "Nabídni částku". V případě, že se kupující pokusí uplatnit jak slevový kód, tak individuální cenovou nabídku, přednost má automaticky zadaný slevový kód. 8.4.6. V případě úplného vrácení zboží hodnota slevového kódu propadne. Při vrácení jen části objednávky bude hodnota slevového kódu odečtena pouze v případě, že hodnota ponechaného zboží dosahuje stanovenou minimální hodnotu objednávky pro použití slevového kódu. V opačném případě nelze slevový kód uplatnit. 8.5. Stížnosti 8.5.1. Stížnosti a připomínky kupujícího, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit v kterékoliv prodejně prodávajícího nebo použít infolinku na telefonu +420 494 900 127 či e-mailovou adresu: info@odkarla.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s platnými právními předpisy. 8.6. Zákon o evidenci tržeb 8.6.1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.