Polux
Ostatní informace
I. V případě výběru dopravy " kurýr přes Aukro " nemohu nést jakoukoli odpovědnost za přepravovanou zásilku, nemohu řešit termín doručení, poškození zásilky či jejího obsahu obsahu, nemohu vyřizovat reklamace ani jakýkoli další problém týkající se logistiky zásilky. Nemám s přepravcem uzavřenou zasilatelskou smlouvu. Zasilatelskou smlouvu má uzavřenou Aukro. Veškerou problematiku s logistikou, při výběru tohoto typu přepravy tedy prosím řešte přímo s Aukrem. Děkuji za pochopení. II. Zboží standardně zasílám kurýrní službou PPL ( zboží na dobírku nezasílám neověřeným uživatelům,uživatelům kteří nemají minimálně 5 pozitivních komentářů, uživatelům s neplatným tel. číslem a uživatelům jejichž rating pozitivních komentářů je nižší než 95 %) - dodání do 24 hod. po celé ČR nebo kurýrní službou PPL po uhrazení vydražené položky prostřednictvím převodu peněz na můj účet. Balík s vydraženou položkou doručovaný kurýrní službou se při jeho převzetí zavazuje adresát pečlivě prohlédnout a důkladně a neprodleně zkontrolovat i jeho obsah. Při zjištění jakéhokoli, byť malého poškození balíku nebo jeho obsahu, se zavazuje balík nepřebrat a sepsat s kurýrem škodní protokol , případně zásilku převzít, zapsat rozsah poškození do přepravního listu přepravce(reklamační nebo škodní protokol o poškození zásilky přepravou, který je kurýr v takovém případě povinnen sepsat, pokud je kurýr výzván adresátem, je povinnen vyčkat po dobu po kterou je kontrola balíku, nebo jeho obsahu adresátem prováděna), s detailním popisem poškození. Rovněž se zvazuje neprodleně takovou skutečnost sdělit emailem prodejci. Pokud kurýr odmítne čekat, provede kontrolu zásilky i jejího obsahu neprodleně po jeho odjezdu. Při zjištění poškození zásilky, nebo jejího obsahu neprodleně o této skutečnosti emailem prodejce. Jakákoli prodleva významným způsobem snižuje možnost úspěšného vyřízení reklamace. Delší prodleva pojistné plnění vylučuje. V případě zjištění poškození zásilky, nebo jejího obsahu je příjemce zásilky poskytnout odesílateli a přepravci přiměřený čas a dostatečnou příležitost k vyřízení reklamace ( obecný čas na vyřízení reklamace je 30dnů), dále pak umožnit kontrolu poškozené zásilky, nebo jeho obsahu, pověřenou osobou přepravce, nebo kontrolou na reklamačním depu přepravce.Příjemce nesmí se zásilkou do provedení kontroly přepravcem manipulovat a je povinen zachovat i její obal a výplně. Afresát zásilky je povinen zajistit, aby se zásilkou nenakládala žádným způsobem třetí strana. Za neoprávněnou manipulaci je považován i transport z místa doručení na jiné místo. Pokud příjemce neposkytne zásilku přepravci k prověření, nebo se zásilkou neoprávněně manipuluje, stává se jeho nárok na náhradu škody neuplatnitelným. Pokud je předání zásilky pro provedení kontroly na reklamačním depu přepravci nezbytné, příjemce musí nejprve vyhotovit fotodokumentaci poškozené zásilky a poškozeného obsahu zásilky a zaslat ji neprodleně prodejci. Poté je na výzvu přepravce povinen umožnit zásilku svést přepravcem na jeho reklamční depo. V případě, že tak adresát neučiní, neumožní přepravci zásilku svést riskuje při pozdějším zjištění poškození zásilky přepravou neuznání reklamace tohoto poškození. Za poškození obsahu zásilky, které je zjištěno adresátem s časovou prodlevou nebo v případě nesepsání reklamačního nebo škodního protokolu při převzetí zásilky nenesu žádnou další odpovědnost. Adresát zásilky povinen zachovat kompletní obal zásilky pro potřeby případné kontroly tohoto obalu přepravcem. Jiný postup řešení, než výše popsaný, při uplatněn reklamace mechanického poškození zásilky, nebo jejího obsahu zcela vylučuje odpovědnost prodejce za způsobenou škodu na zásilce a jejím obsahu. Obecně platí,že zásilka je pojištěna do 30.000,- Kč. III. Vydražený předmět je možno osobně převzít na Kladně , každý všední den 9,15 - 18,00 hod. Ukončení obchodu proběhne vždy nejpozději do 10 dnů od ukončení aukce, ať se jedná o osobní převzetí vydraženého předmětu s platbou za vydražený předmět na místě, převzetí zásilky doručované kurýrní službou na dobírku nebo platbu na účet, po obdržení platby na účet vydražený předmět odesílám kurýrní službou nejpozději do 24 hod. Dodržení tohoto ustanovení platí pro obě strany. V případě, že kupující nedokončí obchod ve smyslu tohoto ustanovení bez písemné dohody s prodávajícím do 10 dnů od ukončení aukce, bude prodávající považovat obchod za neuskutečnitelný a uzavřená kupní smlouva bude považována za zrušenou. Kupující v takovém případě bezvýhradně souhlasí s uhrazením veškerých nákladů na vystavení a administraci zmařeného obchodu prodávajícímu. IV. Ceny poštovného jsou platné pouze pro zaslání v rámci ČR. Při zasílání předmětu do zahraničí je účtováno poštovné dle platného ceníku České pošty, uspornybalik.cz nebo Top Trans. Zásilku není možné do zahraničí zasílat na dobírku, je vždy nutné uhradit částku za vydraženou položku, včetně poštovného na můj účet ještě před odesláním. Platba ze zahraniční banky na můj účet je zpoplaněna částkou 100,-Kč, kterou je kupující rovněž uhradit společně s poštovným. Před uhrazením částky za vydražený předmět je vydražitel povinen zahájit komunikaci tak, abychom se domluvili na výši poštovného. Zásilky nenechávám nikde ukládat, nezasílám je na žádná výdejní místa přepravce ani pošty, ani žádné třetí strany. IV. K prodávanému zboží nemám záruční listy. Nicméně případné závady vždy neprodleně řeším a reklamace se vždy snažím vyřídit ke spokojenosti kupujících. Zboží je prodáváno na aukčním portálu, ve veřejné dražbě ( nabídce ) od 1,-Kč, ve smyslu Oddílu 6 NOZ. Nejedná se tedy o prodej v internetovém obchodu (smlouvu uzavřenou distančním způsobem ), není tedy možné aplikovat ustanovení NOZ o možnosti vrácení zboží do 14 bez udání důvodu atd.. Prodejce tímto způsobem prodávaného zboží nese odpovědnost pouze za vady, které byly na zboží prokazatelně v době jeho prodeje, a na které kupujícího neupozornil (odpovědnost za skryté vady ). U prodávaného zboží nelze požadovat stejnou záruku jako u věci nové a přitom zaplatit pouze zlomek pořizovací ceny. Okamžikem prodeje přechází na kupujícího rovněž riziko náhlé zkázy. Náklady na zaslání zboží zpět nese kupující. VI. Zaslání na Slovensko je možné pouze prostřednictvím aplikace uspornybalik po zaplacení celé částky, včetně poštovného na můj účet. Účet mám veden v českých korunách. Při platbě v Eurech je pro konverzi rozhodující kurs Fio banky Euro nákup. Veškeré poplatky spojené s transferem platby jsou plně v režii kupujícího. Výše poštovného, maximální rozměry a váha zásilky - viz. aplikace [Aukro: zde jsme skryli nepovolený obsah]. Pokud Vám takový způsob dokončení nevyhovuje, prosím neúčasněte se aukce. VII. Tato stránka je nedílnou součástí kupní smlouvy a vydražitel příhozem bezvýhradně souhlasí s podmínkami z ní vyplývající.