Sintech-shop_CZ
Kontakt
telefon: 604206010 Můžete volat 9-17 hod email: sales@sintech-shop.cz Odpovíme vám nejpozději do druhého pracovního dne Adresa pro osobní vyzvednutí/vrácení zboží: SINTECH.CZ LIMITED, odštěpný závod Masarykova 143 69801 Veselí nad Moravou Česká republika
Údaje o prodejci
SINTECH.CZ LIMITED, odštěpný závod Masarykova 767, 698 01 Veselí nad Moravou DIČ: CZ681540502 IČ: 04619404
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí. Kupující hradí náklady související s vrácením zboží. Jako spotřebitel máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně. V případě, že zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (uvedeno IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, kontaktujte nás pro domluvení konkrétního postupu. JAK POSTUPOVAT: Pro dodržení 14 denní lhůty je rozhodující, kdy nám doručíte oznámení o odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit (elektronicky emailem, kontaktním formulářem, nebo písemně na adresu provozovny ve Veselí nad Moravou), případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Jakékoliv náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odeslání odstoupení od smlouvy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad abychom lépe a rychleji mohli identifikovat vrácené zboží.Originální obal není nutnou součástí koupené věci, ale přesto má Sintech-shop.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, ať už se jedná o opětovné zabalení, vyčištění, zkompletování, případně nutnost nabídnout vrácené zboží zpět do prodeje jako již použité díky jeho stavu a opotřebení apod. Tyto náklady jsou vždy posuzovány individuálně a poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.Nemělo by však dojít k jeho zjevnému a úmyslnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít Sintech-shop.CZ s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Nejsme bezplatná půjčovna zboží! Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši kamennou prodejnu. Vrácené zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka bude vrácena odesílateli!
Reklamace
Jak postupovat v případě reklamace Nejdříve nám oznamte na email sales@sintech-shop.cz, že si přejete reklamovat zboží. Stručně popište závadu nebo problém, který pozorujete. Je možné odeslat reklamované zboží na naše náklady přes pobočku zásilkovny (po domluvě vám pošleme do mailu přepravní štítek) anebo můžete přímo zaslat na vlastní náklady reklamované zboží společně s popisem závady na adresu provozovny: Sintech.CZ Limited, Masarykova 143, 698 01 Veselí nad Moravou Upozorňujeme ovšem, že na námi dodávané servisní náhradní díly poskytujeme záruku za předpokladu, že je s nimi nakládáno v souladu s jejich povahou - tedy zejména že s nimi manipuluje servisní technik, který je použije pro odbornou montáž. Pokud se o opravu pokouší přímo koncoví spotřebitelé, např. z návodů na internetu, kde se jim oprava zdá být velmi jednoduchá, končí to mnohdy tím, že se podaří poškodit nějaký miniaturní velmi křehký flex kabel a podobně, čímž dojde k nevratnému poškození celého dílu, načež usoudí, že díl nefunguje a následně se domáhají reklamace. Proto nejdříve zvažte své možnosti a k těmto servisním dílům přistupujte tak, jak to z jejich podstaty je vyžadováno a opravu svěřte raději odborníkům. Při následné reklamaci potom předejdete zbytečným zklamáním. Záruka za jakost se také nevztahuje na baterie a náhradní díly bez kontrolních značek dodavatele (samolepky s datumem nebo razítka). Proto se je ve vlastním zájmu nesnažte odstraňovat. Pokud přišlo zboží fyzicky poškozeno, nejdříve je nutné tuto věc reklamovat u dopravce. Veškeré zboží je před expedicí kontrolováno na viditelné vady a je tedy nepoškozeno! -------------------------------------------------------------------------------------- Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. V případě baterií je záruka na jejich životnost 12 měsíců/cca 500 nabíjecích cyklů. Náhradní lasery jsou považovány za spotřební materiál, záruka na jejich funkci je 6 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.
Ostatní informace
číslo účtu: 2800912998 / 2010 variabilní symbol: číslo aukce zpráva pro příjemce: Váš nickname na Aukro.cz Pravidla pro naše aukce : 1) Úhradu za aukci očekáváme do 7 dnů, poté objednávku rušíme. 2) Odesíláme nejpozději následující pracovní den po obdržení platby. Objednávky zasílané Českou poštou vyřizujeme do 15.30 ten samý den, objednávky zasílané kurýrní službou DPD většinou až následující pracovní den. 3) Očekáváme nejprve komentář od kupujícího, teprve poté udělujeme (nejpozději následující pracovní den) komentář kupujícím. 4) Za libovolné množství od nás zakoupených položek zaplatíte vždy jen jedno poštovné.