Kontakt
Skvělej-Mobil Kontaktní osoba: Michal Valach Luční 48 Dolní Benešov - Zábřeh 747 22 www.skvelej-mobil.cz Tel.: +420 721 276 848
Údaje o prodejci
Na trhu s mobilními telefony se pohybujeme již více jak 10 let a snažíme se nabídnout všem našim klientům dobrou cenu, velký výběr telefonů a kvalitní servis. Především se snažíme našim zákazníkům vyjít vstříc a vyhovět jim v maximální možné míře jejich požadavků. Nabízíme zákazníkům prodej použitých mobilních telefonů a tabletu. Pokud v naší nabídce nenajdete požadovaný model, neváhejte a zeptejte se. Nabízíme také možnost výkupu mobilního telefonu a prodeje na protiúčet. Děkujeme za Váš zájem.
Reklamace
1. Záruční doba na mobilní zařízení je posuzována podle platného originálního záručního listu, potvrzeného datem prodeje mobilního zařízení, razítkem a podpisem prodejce. Záruční doba se automaticky prodlužuje o potvrzenou dobu prováděných záručních oprav v autorizovaných servisech. 2. Záruční doba automaticky zaniká v těchto případech: Pokud mobilní zařízení vykazuje stopy mechanického poškození. Pokud není mobilní zařízení funkční v důsledku neodborně či chybně provedené instalace, nebo opravy. Pokud bylo mobilní zařízení používáno v rozporu s návodem k obsluze. Pokud byl do mobilního zařízení proveden neodborný zásah. Pokud byla funkční vada přístroje způsobena vniknutím cizích látek do přístroje. Pokud bylo zařízení poškozeno vlivem neodvratné události (živelná pohroma). Pokud závada mobilního zařízení vznikla špatným skladováním mimo předepsané rozmezí teplot, či v jinak nevhodném prostředí. 3. Servisní úkony, na které se záruční doba mobilního zařízení nevztahuje: Speciální úpravy mobilního zařízení proti zakoupené verzi (úpravy vzhledu). Odblokování bezpečnostního kódu. 4. Pokud bude během opravy zjištěno, že závada nespadá do záruky, hradí náklady na opravu majitel zařízení. 5. U pozáručních oprav na provedenou opravu a použité náhradní díly poskytujeme záruku v délce 6ti měsíců od data ukončení opravy. 6. V případě, že nebude shledána závada v SW není možno update SW považovat za opravu ve smyslu Občanského zákoníku. 7. Případné odstoupení od kupní smlouvy z důvodu zákonného nároku možno uplatnit pouze u prodejce. 8.Zákazník je povinen si zkontrolovat vnější stav přístroje po opravě, na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 9. Servis odstraní závady zařízení tak, jak byly zákazníkem udány do popisu závady a dle technologického postupu předepsaného výrobcem. 10. U použitého zboží se záruka vztahuje pouze na přístroj, nevztahuje se na baterii a příslušenství.