U-I-G-C-R
Kontakt
info.uniexcom@email.cz tel.: +420 608 942 360
Údaje o prodejci
Kamenná prodejna - osobní odběr zboží a zasílací adresa: ExoGames Nerudova 206/44 Hradec Králové - Pražské Předměstí 500 02 Sídlo firmy: UNIEXCOM- Investment Group Czech Republik s.r.o. Zadní 114 Holohlavy 503 03 IČO: 288 12 751
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Základní poučení: Odstoupení od smlouvy - V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně ExoGames. - V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy ve 14 denní lhůtě: - Na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží , které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání - Na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal (či pečetní fólie)!!! - Na dodávku sluchátek " špuntů " do uší a jiného zboží jehož další prodej může porušovat hygienické směrnice. Jak to probíhá? Prosím, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. V případě chybějících částí nebo bude-li viditelně používáno, je prodávající oprávněn snížit částku o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu!!! Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nebo složenkou co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Reklamace
Způsob vyřízení reklamace: a) Reklamace vad, které se vyskytnou u DVD, CD, nosičů her a bazarového zboží se uplatňuje, zasláním vadného zboží přímo na adresu sídla firmy: UNIEXCOM- Investment Group Czech Republik s.r.o., Zadní 114, Holohlavy, 50303. b) V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, se ostatní zboží (mimo her a bazarového zboží) reklamuje přímo v autorizovaných servisech. Uplatněním reklamace přímo v autorizovaném servisu zákazník značně urychlí vyřízení reklamace. Seznam autorizovaných servisů bývá přiložen k návodu nebo je součástí záručního listu. Seznam autorizovaných servisů rovněž na dotaz kupujícího sdělí prodávající. V případě návštěvy servisního technika doma u kupujícího, musí být vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez tohoto protokolu není návštěva servisního technika akceptována. c) Reklamaci lze také uplatnit zasláním vadného zboží na adresu sídla firmy: UNIEXCOM- Investment Group Czech Republik s.r.o., Zadní 114, Holohlavy, 50303., pokud výrobce přímo neuvádí v podmínkách reklamace povinnost nahlášení reklamace přímo servisu od zákazníka (např. ACER). d) Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Firma: UNIEXCOM- Investment Group Czech Republik s.r.o. nenese zodpovědnost za zamítnutí záruční opravy výrobcem. V případě odmítnutí opravy výrobcem může být vystavena cenová nabídka na opravu vadného výrobku. e) V případě, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu nebo servisnímu středisku, kupující zašle vadné zboží na adresu autorizovaného servisu či sídla prodávajícího. Kupující ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zvláště u křehkého zboží, označí zásilku příslušnými symboly a náležitě pojistí proti ztrátě během přepravy. Zboží musí být v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu, včetně veškerého ostatního příslušenství dodaného k výrobku a pokud ke zboží byl přidán nějaký bonus za nákup např. dárek zdarma, tak musí být vrácen zároveň s reklamovaným zbožím. K reklamovanému zboží je nutné přiložit kopii dokladu o koupi nebo záruční list a průvodní dopis s popisem závady. f) Autorizovaný servis po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží. g) V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha zboží), má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od smlouvy odstoupit. h) Pokud byla reklamace zboží neoprávněná, kdy závada vznikla např. špatným použitím nebo chybnou manipulací apod.), servisní středisko naúčtuje kupujícímu náklady na zjištění a opravu závady. Kupující je povinen tyto náklady uhradit ve stanoveném termínu, nejpozději však do 14 dnů od ukončení reklamačního řízení. ch) Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. i) Záruka zaniká v následujících případech: - nedodržení podmínek pro odbornou montáž s instalací nebo byla-li provedena firmou, která pro tuto činnost není oprávněná, - porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou použity. - používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží, - nedovolená manipulace či falšování záručního listu a dokladů o koupi. j) Záruka se nevztahuje na: - škody způsobených živelnou katastrofou, povětrnostními vlivy, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem, - vady způsobené neodbornou obsluhou, nedodržením návodu k obsluze a nedostatečnou údržbou, - poškození způsobená zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN. V případě prodeje zboží osobám používajícím zboží za účelem podnikání v režimu obchodního zákoníku, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem a stanovuje se na základě dohody s kupujícím – podnikatelem, či záručním listem.
Ostatní informace
V případě platby bankovním převodem proveďte úhradu celkové částky na účet č.: 2000105696/2010 (Fio banka). Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo aukce, abychom mohli Vaši platbu identifikovat. Zakoupené zboží nelze bez předešlé dohody, zasílat mimo ČR. V případě zájmu o zaslání mimo ČR, nás před nákupem kontaktujte. EET Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin