Kontakt
BAZAR LIBEŇ Miloslav Dundych Novákových 28 180 00 Praha 8 - Libeň +420 602805995 dundych@seznam.cz www.bazarliben.cz
Údaje o prodejci
BAZAR LIBEŇ Miloslav Dundych Novákových 28 180 00 Praha 8 - Libeň IČ 70390983 DIČ CZ6506170628 číslo účtu 224943315/0300
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Veškerá pravidla pro reklamace a odstoupení od smlouvy a vrácení zboží vycházejí z Občanského zákoníku, pokud není v Pravidlech pro odstoupení od kupní smlouvy uvedeno jinak. Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu: Vzhledem k povaze obchodu a k tomu, že veškeré zboží je partiové, předváděcí, lehce použité nebo mírně poškozené, kupující hradí veškeré náklady související s doručením i vrácením zboží. Silně poškozené zboží bez záruky, výslovně určené na náhradní díly, je určeno pouze pro rozebrání na náhradní díly a nevztahuje se na něj žádná záruka ani možnost vrácení do 14 dnů. Údaje pro vrácení zboží: Bazar Libeň, Novákových 28, 180 00, Praha 8 Kupující může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů, a to do 14 dnů od převzetí zboží. O odstoupení je povinen prodávajícího v této lhůtě informovat emailem a prostřednictvím písemného prohlášení, které připojí k vrácenému zboží. Kupující zboží vrací zpět prodávajícímu ihned po podání oznámení o odstoupení, řádně zabalené a zabezpečené proti poškození. Prodávající vrací platbu kupujícímu do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Podmínkou je řádné navrácení zakoupeného zboží. Tato doba se může prodloužit v případě, že prodávající nedostal zpět vrácené zboží. Prodávající vrací cenu zboží bez nákladů na přepravné, které kupující uhradil při nákupu. Náklady na přepravné zpět k prodejci hradí kupující taktéž v plné výši. Prodávající není povinen přijmout odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů v případě, že vinou kupujícího dojde k poškození zboží nebo ke snížení hodnoty zboží v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností či fungování zboží. Prodejce nesouhlasí se zasíláním zboží do zahraničí. Požadavek na odeslání zboží mimo Českou republiku bude brán jako porušení podmínek při nákupu a je důvodem k jednorázovému odstoupení od smlouvy ze strany prodejce.
Reklamace
Zákazník bere na vědomí, že vzhledem k povaze obchodu (Bazar - obchod s partiovým a použitým zbožím) zakoupil přístroj partiový, poškozený, vystavovaný nebo lehce použitý. U prodávaných spotřebičů nabízíme značnou slevu z původní pořizovací hodnoty a poskytujeme pouze omezenou záruku v trvání 6 měsíců. Cena je přímo úměrná poškození, stavu přístroje a nabídnuté záruce. Zboží poškozené a výslovně určené na náhradní díly je určené pouze pro rozebrání na náhradní díly. Nedílnou součástí reklamace je záruční list a pokladní doklad s razítkem prodejny, datem a podpisem prodávajícího.Pokud při uplatňování záruky nebude předložen pokladní doklad spolu se záručním listem, reklamace nebude uznána. Záruka bude prodávajícím akceptována pouze při stanoveném způsobu dopravy a zapojení přístroje. Spotřebiče se smějí dopravovat pouze v poloze povolené při převozu, tj. při dodržení svislých a vodorovných poloh jako za provozu přístroje, bez jakéhokoli naklápění nebo pokládání na boky a hrany. Zapojení do provozu smí být provedeno pouze osobou znalou a poučenou. Pokud zákazník využije služeb některé z přepravních společností (Toptrans apod.), je povinen zkontrolovat stav přístroje ihned po doručení. Případné závady a poškození je nutno ihned zanést do reklamačního protokolu přepravní společnosti a požadovat náhradu škody na této dopravní společnosti. Bazar nenese žádnou odpovědnost za škody vzniklé neopatrným nakládáním se zakoupeným strojem při přepravě.
Ostatní informace
Přeprava a převzetí zboží: Drobné spotřebiče a kusové zboží do hmotnosti 10 kg zasíláme Českou poštou Bílou techniku a domácí spotřebiče důkladně zabalíme a co nejdříve odešleme na vaši adresu. Kurýrní služba Toptrans v den doručení zašle informační SMS s kontaktem na řidiče, který během dne zásilku doručí. Úkolem rozvozového řidiče je dopravit zakoupený spotřebič na zpevněnou komunikaci co nejblíže uvedené doručovací adrese. Donášku za první uzamykatelné dveře, do patra nebo po nezpevněné cestě je nutno předem dojednat. Tato nadstardardní služba není v ceně dopravy, stejně jako v ní není započítáno večerní doručení. Prosíme o důkladnou kontrolu přivezeného zboží, včetně jeho částečného rozbalení. Doprava je dobře pojištěna, jakékoliv poškození zboží (včetně i malého poškození obalu) je ale nutno ihned napsat jako výhradu do předávacího protokolu. Pokud bude zboží převzato bez výhrad, jakákoliv další reklamace je téměř nemožná. Pokud si necháváte zboží zaslat na dobírku, je nutné mít připravenou hotovost, platba kartou řidiči nebude akceptována. Prodejce nesouhlasí se zasíláním zboží do zahraničí. Požadavek na odeslání zboží mimo Českou republiku bude brán jako porušení podmínek při nákupu a je důvodem k jednorázovému odstoupení od smlouvy ze strany prodejce.