heathen-street
Kontakt
e-mail: heathen-street@seznam.cz Telefon: 720 495 001 (pro komunikaci používejte e-mail, bývám často mimo území ČR) Po zakoupení zboží uveďte při bankovním převodu jako variabilní symbol číslo aukce nebo jedné z nich a do zprávy pro příjemce své jméno a příjmení. Možnosti platby: bankovní účet vedený u Air Bank: 1012026026/3030 Pokud nebude platba přijata do 3 pracovních dnů, tak bude zboží poskytnuto k dalšímu prodeji, delší doba rezervace není po předchozí dohodě možná.
Údaje o prodejci
Jméno: Adam Křenek Sídlo: Josefa Dobeše 974/10, Ostrava, 712 00 IČO: 02451930
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit před odesláním zboží z e-shopu. Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal. Jestliže kupující spotřebitel zvolil při vracení zboží jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky. Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby a u smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost.
Reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do pěti pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů. Nedoručení zboží lze reklamovat maximálně 3 měsíce po uplynutí lhůty, ve které mělo být doručeno. Záruka na prodávané zboží je 2 roky, tato záruka se netýká pouze výjimek uvedených v Obchodním zákoníku.
Ostatní informace
DETAILNÍ INFORMACE K DOPRAVĚ A DORUČENÍ ZAKOUPENÉHO ZBOŽÍ: Zboží bude odesláno ze smluvního skladu v zahraničí a doba dodání je 10-40 pracovních dní od přijetí platby. Při zakoupení více předmětů najednou, nelze účtovat pouze jedno poštovné, zboží je odesíláno jednotlivě z různých skladů. Ve výjimečných případech dojít k zadržení zboží celními orgány a jeho proclení nebo vyměření DPH. V tomto případě budou prodejcem proplaceny náklady spojené s proclením na základě kopie daňového dokladu vystaveného Českou poštou, s.p. V případě, že Česká pošta, s.p., není nejvhodnějším dodavatelem pro některé zásilky, tak může být zvolena jiná forma dodání (Zásilkovna.cz, DPD, DHL, PPL apod.). Cena poštovného není účtována za skutečné náklady, které jsou spojené s odesláním zásilky, ale za službu případného poskytování informací o pohybu zásilky, pokud si je zákazník vyžádá a za další administrativní úkony spojené s proclením zásilky nebo komunikaci s pobočkami pošty nebo jiného poskytovatele služeb. Pokyn k odeslání zboží bude předán na sklad 2.pracovní den po připsání částky na účet, pokud nebude individuálně dohodnuto jinak. Kupující nebude informován o odeslání zboží, s výjimkou případu, kdy o to sám nepožádá. Faktura bude vystavena a zaslána e-mailem pouze na žádost kupujícího, jinak slouží jako doklad o zakoupení zboží potvrzovací e-mail o nákupu z Aukra. V případě, že zboží bude odesláno na adresu uvedenou v objednávce a vinou kupujícího nebude možností České pošty, s.p. nebo jiného přepravce, ho řádně doručit vinou příjemce (špatně uvedená adresa, neoznačení domovního zvonku, nevyzvednutí zásilky na poště apod.) a zboží bude vráceno zpět na sklad, bude kupujícímu za nové odeslání účtována znovu částka za poštovné. Tato částka bude kupujícímu odečtena v případě požadavku na vrácení platby, která bude zaviněna kupujícím a vyplývá z výše nedodržených podmínek pro bezproblémové doručení. Zboží není možné odesílat do zahraničí, tedy i na Slovensko, bez předchozí domluvy a příplatku za poštovné. Fotografie v nabídkách jsou pouze ilustrační a je možné, že dodané zboží se bude v detailech lišit. PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ Základní informace Správce osobních údajů: Adam Křenek, OSVČ, se sídlem Josefa Dobeše 974/10, Ostrava, IČO 02451930, zapsán v obchodním rejstříku a jako správce zpracovávám vaše osobní údaje. Jaké osobní údaje zpracovávám: Osobní údaje, které mi poskytnete a osobní údaje, které mi sami poskytnete. Více informací: Pokud si u mě např. objednáte zboží či služby, potřebuji od vás údaje, které jsou v objednávkovém procesu označené jako povinné (jedná se především o vaše jméno a příjmení, doručovací adresu). Pokud bych tyto údaje neměl, nemohl bych vám zboží správně doručit. Dále pro účely prodeje zboží či služeb potřebuji vaši e-mailovou adresu, na kterou zasílám potvrzení objednávky, které zároveň slouží jako potvrzení uzavřené kupní smlouvy. Obchodní podmínky a reklamační řád jsou k dispozici elektronicky na mém účtu vedeném na www.Aukro.cz v sekci Můj účet - Informace od prodejce. Při objednání zboží či služeb můžete vyplnit i nepovinné údaje. Ty pomáhají k lepšímu a efektivnějšímu splnění uzavřené smlouvy. Např. při vyplnění vašeho telefonního čísla, kde můžu zaslat informaci o doručení zboží apod. Nepovinné údaje poskytujete dobrovolně. Pokud využijete ke komunikaci mé telefonní číslo, budu vaše osobní údaje uvedené v této komunikaci také zpracovávat. Vyplněním nepovinných údajů ve svém uživatelském profilu mi sdělíte i vaše jiné osobní údaje, jako jsou např. často používané doručovací adresy. V případě, že vaše osobní údaje budou předány jinému subjektu, budu vás o tom předem informovat včetně uvedení toho, komu osobní údaje předávám. Osobní údaje třetích osob, které mi poskytnete: Poskytujete-li osobní údaje třetích osob, je vaší povinností informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit si její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů. Více informací: Může se např. stát, že si u mě zboží zakoupíte vy, ale nechcete jej vyzvednout či reklamovat. Ve svém uživatelském profilu můžete vymezit pověřené osoby, které jsou za vás oprávněné např. přebírat zboží či zboží reklamovat. Tím mi poskytnete i jejich osobní údaje. Cookies: Automaticky nezpracovávám žádné cookies. Vaše osobní údaje zpracovávám z těchto důvodů: Nákup zboží a služeb: v prvé řadě zpracovávám vaše osobní údaje k tomu, abych řádně vybavil a doručil vaši objednávku. Pokud nastanou jakékoliv problémy, díky vašim osobním údajům vím, na koho se můžu obrátit. Péče o zákazníky: pokud se na mě obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musím k jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat vaše údaje. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetím subjektům (např. dopravci zboží). Plnění a uzavření smlouvy: Velkou část vašich osobních údajů potřebuji k tomu, abych s vámi vůbec mohl uzavřít kupní či jinou smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u mne chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracovávám k tomu, abych vám řádně doručil zakoupené zboží, popř. abych vám řádně poskytl zakoupené služby. Na základě tohoto právního důvodu tedy zpracovávám především údaje fakturační a doručovací. Ze stejného právního důvodu vám jako mým zákazníkům můžu zasílat e-mailové a SMS zprávy. Předávání osobních údajů třetím subjektům - V těchto případech předávám vaše osobní údaje třetím subjektům: Doručení zboží: vámi zvolený dopravce by vám nikdy nebyl schopen doručit objednané zboží, pokud bych mu mj. nepředal údaje, kam a komu konkrétně má zboží doručit. Tyto údaje dopravci předám podle toho, jak je vyplníte v objednávce. Takto předané údaje zahrnují především vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, tel. číslo, na kterém vás může dopravce kontaktovat, a pokud nebylo zboží uhrazeno předem, tak i případně částku, kterou je třeba při převzetí zboží uhradit. Dopravce je ve vztahu k osobním údajům, které mu předám, oprávněn zpracovávat je pouze pro účely doručení zboží a poté osobní údaje bezodkladně smazat. Platební karty: Nemám údaje o platebních kartách, kterými u mne platíte. Údaji o vašich platebních kartách disponuje pouze zabezpečená platební brána a příslušná bankovní instituce. Více informací: Při platbě platební kartou z mobilního telefonu budete přesměrováni na zabezpečený server platební brány. Při platbě platební kartou z počítače se komunikace se serverem platební brány děje skrze tzv. iframe (tj. stránka platební brány je zobrazena přímo na našem webu bez nutnosti dalšího přesměrování). Údaje o vaší platební kartě mi tedy nejsou, ale jsou v rámci zabezpečeného přenosu odesílány přímo poskytovateli platební brány. Platební brána dále pro uskutečnění platby přenáší data příslušné bankovní instituci, a to opět v rámci zabezpečeného přenosu dat. Poskytovatelem platební brány je PayU S.A. se sídlem v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186, domácí platební instituce pod dozorem Polského úřadu pro dohled nad finančním trhem, zaregistrovaná v Rejstříku platebních služeb pod číslem IP1/2012, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem v Poznani – Nowe Miasto i Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000274399, se základním kapitálem 4 944 000,00 PLN, splaceným v plné výši. Daňové identifikační číslo NIP: 779-23-08-495, číslo REGON 300523444. Jak dlouho vaše osobní údaje zpracovávám? V prvé řadě budu vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi námi. V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracovávány po dobu 7 let, nebo do odvolání takového souhlasu. Dále upozorňuji, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech mých povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají ze smlouvy mezi námi či z obecně závazných právních předpisů, musím zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi (např. u daňových dokladů je touto dobou doba nejméně 10 let). Zabezpečení osobních údajů Vaše osobní údaje jsou v bezpečí. Abych zamezil neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedl jsem přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu. Snažím se používat taková bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována. Zabezpečení hesel: Vaše hesla v systému vůbec nemám, do databáze neukládám. Osobní údaje osob mladší 16-let: Můj účet na www.Aukro.cz není určen pro děti mladší 16-let. Osoba mladší 16-let může můj účet používat pouze, pokud k tomu udělí souhlas jeho zákonný zástupce (rodič, nebo poručník). Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů: Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracovávám (tzv. právo být „zapomenut“). Oprava: V případě, že se domníváte, že osobní údaje, které o vás zpracovávám, jsou chybné, mne můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu, který byl uveden v nabídce při nákupu zboží. Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystavené faktuře. Údaje na faktuře je možné změnit jen pokud jste zboží ještě nepřijal/a a nezaplatil/a. Přístup (portabilita): Můžete mne požádat, abych vám zaslal přehled vašich osobních údajů. Současně máte právo na přístup k těmto informacím týkajících se vašich osobních údajů: Jaké jsou účely zpracování vašich osobních údajů Jaké jsou kategorie dotčených osobních údajů Kdo, kromě mé osoby, je příjemce vašich osobních údajů Plánovaná doba, po kterou budou vaše osobní údaje uloženy Zdali máte právo požadovat opravu nebo výmaz vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování Informace o zdroji osobních údajů, pokud jsem je nezískal od vás Výmaz: Dále můžete žádat, abych údaje o vás vymazal (výmaz se však nedotkne údajů na dokumentech, které musím podle zákona uchovávat (např. faktury či dobropisy). Pokud vaše osobní údaje budu potřebovat pro určení, výkon nebo obhajobu mých právních nároků, může být vaše žádost odmítnuta (např. pokud eviduji neuhrazenou pohledávku či v případě probíhajícího reklamačního řízení). Upozorňuji, že stěžejní informace o vaší platební kartě neukládám. Proto tato data nelze z mé strany vymazat a je třeba kontaktovat platební bránu, skrze kterou jste platbu prováděli. S výjimkou případů výše uvedených máte právo na výmaz v těchto případech: Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování Vznesl/a jste námitku proti zpracování os. údajů a máte za to, že při posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci převažuje váš zájem nad mým zájmem na zpracování těchto os. údajů Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis Jedná se os. údaje dětí mladších 16 let Jak právo na výmaz uplatnit? Kontaktujte mne přes e-mail, který byl uveden v nabídce v době objednávky zboží. Vznesení námitky Některé vaše osobní údaje zpracovávám na základě mého oprávněného zájmu. Pokud na vaší straně budou existovat konkrétní důvody, můžete vznést námitku proti zpracovávání těchto vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést přes e-mail, který byl v nabídce v době objednávky zboží. Omezení zpracování Pokud (a) popíráte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně, (c) již vaše osobní údaje nepotřebuji pro účely zpracování, ale vy je potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků, nebo pokud jste (d) vznesl/a námitku dle předchozího bodu, tak máte právo na to, abych omezil zpracování vašich osobních údajů. V takovém případě můžu vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s výjimkou uložení či zálohy předmětných osobních údajů). Podání stížnosti: Máte-li za to, že vaše osobní údaje zpracovávám protiprávně, máte rovněž právo podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů. Bude však lepší, když budete toto nejprve řešit přímo se mnou. Tyto Podmínky ochrany osobních údajů včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 14. 8. 2018, přičemž jsou k dispozici elektronicky na mém účtu vedeném na www.Aukro.cz v sekci Můj účet - Informace od prodejce - Ostatní informace. INFORMACE O MIMOSOUDNÍM ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ Vážení zákazníci, tímto si Vás dovoluji informovat o tom, že případné spory, které vzniknou mezi Vámi a mou osobou, resp. veškeré Vaše požadavky apod., se vždy snažím řádně projednat a vyřešit k oboustranné spokojenosti. Pokud by se však nepodařilo Vaše nároky uspokojit a vznikl tak mezi Vámi a mou osobou spor, máte právo na tzv. mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy o prodeji mého zboží nebo ze smlouvy o poskytování mých služeb (dále jen „spotřebitelský spor“). V případě spotřebitelského sporu týkajících se prodeje mého zboží či poskytování mých služeb je pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu příslušná Česká obchodní inspekce - www.coi.cz („ČOI“), na kterou se můžete obrátit ohledně jakéhokoliv spotřebitelského sporu. Mohou vznikat i další tzv. pověřené osoby/subjekty k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, u kterých je možno také mimosoudní řešení zahájit – řešit. Postup při mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je takový, že se zahajuje na návrh spotřebitele u ČOI (případně jiné pověřené osoby), který musí obsahovat: identifikační údaje stran sporu (Vaše a mé), úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností (co je sporné), označení, čeho se navrhovatel (Vy) domáhá (např. vrácení kupní ceny, výměny zboží apod.), datum, kdy navrhovatel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé (např. první reklamace), prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda stran v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a ani nebylo zahájeno řízení před soudem, rozhodčí řízení nebo mimosoudní řešení spotřebitelského sporu podle tohoto zákona, datum a podpis navrhovatele (Váš).