Kontakt
Prosím využijte tento email, ihned reaguji, jsem stále u počítače :-) hypermoto@seznam.cz tel. +420603529369
Údaje o prodejci
Zdeněk Kosík Školní 419 Velim, 281 01 Nejsme plátci DPH IČ: 763 79 639 Dnes koupíte zítra dodáme! Platíte vždy jen jedno poštovné. Zboží je skladem v ČR, ihned odesíláme! Přijaté objednávky odesíláme v den objednání. Při nákupu nad 2000 Kč, poštovné zdarma!
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího hypermoto@seznam.cz. V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv: poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele, dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů, dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, dodávce novin, periodik nebo časopisů, ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu, uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.
Reklamace
Reklamační řád Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u každého zboží 2 roky, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, proto si zásilku vizuálně zkontrolujte při převzetí od dopravce a v případě poškození reklamujte u dopravce. Ostatní reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy: zboží bylo reklamováno po záruční době záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené užíváním zboží zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze zboží bylo poškozeno přírodním živlem nebo elektrickým výbojem došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jejich odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Postup při reklamaci: Informujte nás nejlépe emailem, telefonicky, obdržíte instrukce pro odeslání reklamovaného zboží Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu – dobírka nebude převzata! Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu Přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (bude v zásilce)
Ostatní informace
Nevyzvednutí/nepřevzetí objednaného zboží V případě, že si zákazník nevyzvedne objednané zboží do 7 pracovních dnů od uskutečnění objednávky z nevysvětlitelných důvodů, nebo nepřevezme zásilku doručenou na základě jeho objednávky, či nepožádá o prodloužení termínu, bude objednávka automaticky zrušena, má prodejce hypermoto právo požadovat náhradu vzniklé škody. Každá přijatá objednávka (elektronická, e-mailová i telefonická) je dle Občanského zákoníku závazná ( Občanský zákoník § 544–545, zákon č. 40/1964 Sb.). Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude vždy požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží. Uzavřením kupní smlouvy se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a povinností zákazníka je ho převzít a zaplatit. Doručení zásilek probíhá dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího. Objednávky jsou expedovány v co nejkratším možném termínu a to obvykle ještě ten samý den, či do 24 hodin od objednání. Česká pošta - balík do Balíkovna 70 Kč Česká pošta - doporučená zásilka - 90 Kč Česká pošta - balík na poštu 100,00 Kč Česká pošta - balík do ruky 120,00 Kč Česká pošta - doporučená zásilka na dobírku 130 Kč Zásilkovna na výdejní místo ČR 85 Kč Zásilkovna na adresu ČR 115 Kč Zásilkovna s dobírkou na výdejní místo ČR 120 Kč Zásilkovna s dobírkou na adresu ČR 150 Kč Zásilkovna na výdejní místo SK 95 Kč Zásilkovna na adresu SK 140 Kč Zásilkovna s dobírkou na výdejní místo SK 150 Kč Zásilkovna s dobírkou na adresu SK 200 Kč Uvedené ceny jsou včetně balného. Doprava zdarma, při nákupu nad 2000 Kč