Kontakt
Market Moto s.r.o. DIČ: 28661168 marketmoto.com@gmail.com V případě jakéhokoli dotazu nás neváhejte kontakovat. Na mailové dotazy odpovíme do 24hodin od přijetí. Snažíme se ale reagovat obratem .
Údaje o prodejci
Market Moto s.r.o. Švabinského 1700/4 702 00 Ostrava DIČ: 28661168 Vydraženou částku + náklady na dopravu převeďte, prosím, na účet: Fio Bank číslo účtu : 2200151902/2010 IBAN: CZ6520100000002801599091 Variabilní symbol: číslo aukce
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Zákazník může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu do 14 dnů. Odstoupení od smlouvy je možné pouze v případě, když zboží nebylo používáno ani poškozeno a nenese jakékoli známky používání. Vracené zboží musí být originálně zabaleno. Vrácení nebo výměna – zaručujeme Vám právo na vrácení zakoupeného zboží v termíně do 14 dnů od data obdržení zásilky. Podmínkou vrácení zboží je jeho odeslání na naši adresu, bez jakýchkoli známek používání zboží i s fakturou a vyplněným formulářem odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku. Vracené zboží zákazníci odesílají na vlastní náklady. Vrácení peněz za vracené zboží probíhá ve lhůtě do 14 dnů od data obdržení zásilky, pouze na uvedené číslo bankovního účtu. Obchod nepřijímá zásilky na dobírku. Po odeslání zboží nám prosím tuto informaci sdělte na naši emailovou adresu. Formulář pro vrácení zboží (odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku) vám zašleme v emailu. Zásilky přijímáme výhradně na adrese: CzechLogistic - Formika ul. Vratimovská 681/80 71900 Ostrava - Kunčice
Reklamace
Reklamace – všechno zboží nacházející se v nabídce obchodu je nové a je na něj záruka na ukryté výrobní vady. Reklamace budou vyřizovány podle Občanského zákoníku, neboli v termíně do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. Pokud najdete na zboží ukrytou výrobní vadu, zkontaktujte se s námi, abychom mohli stanovit další postup. Reklamace týkající se mechanického poškození, které vzniklo během transportu budou vyřizovány pouze na základě protokolu o škodách sepsaného s doručitelem. Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození zboží. Reklamační protokol Vám pošleme emailem. Reklamované zboží i s vyplněným reklamačním formulářem zasílejte výhradně na adresu: CzechLogistic - Formika ul. Vratimovská 681/80 71900 Ostrava - Kunčice