mybesthome
Kontakt
Novega s.r.o., Na Zvonku 870, 460 15 Liberec 15 mobilní telefon : 776384446 telefon: +420 485135152, +420 485134506 email : objednavky@mybesthome.cz
Údaje o prodejci
Provozovatel internetového obchodu mybesthome.cz společnost Novega s.r.o. se sídlem v Liberci působí na českém trhu již od roku 1995. Naše společnost nabízí kvalitní bytový textil, dekorace, obrazy atd. V současné době je naše společnost jedním z hlavních dodavatelů bytového textilu v České republice. Nabízíme mikrovláknové deky, dekorační polštáře, polštáře s potiskem, peřiny, kuchyňský doplňkový textil, obrazy, paletové sezení, koupelnové doplňky a spoustu dalších výrobků. V nabídce je již více než 20 000 produktů z bytového textilu.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
1. Právo odstoupit od smlouvy 1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. 1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. 1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Novega s.r.o., se sídlem Na Zvonku 870, 460 15 Liberec 15, identifikační číslo: 62738143, formou jednostranného právního jednání a to formou vyplněného formuláře o odstoupení od kupní smlouvy. 1.4 Pokud kupující uvede při uzavírání kupní smlouvy jméno své firmy a IČO, je tímto považován za podnikatele a tímto se na něj nevztahuje právo ochrany spotřebitele a to, že nemá právo na vrácení zboží do 14 dnů. Upozorňujeme naše zákazníky, že na zboží na zakázku vyrobené dle přání spotřebitele, není možné dle zákona uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. (v případě že si kupující objedná výrobek s vlastním rozměrem (např. paletové nebo lavicové sezení), vlastním potiskem (např. povlak na polštář) nebo s vlastní úpravou (např. zkrácení závěsů a záclon). 2. Důsledky odstoupení od smlouvy 2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jsme obdrželi vrácené zboží (včetně oznámení o odstoupení od smlouvy), všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání objednaného zboží k Vám. Pro vrácení plateb je nutné zaslat ve formuláři pro odstoupení od smlouvy číslo vašeho bankovního účtu. Na tento účet bude platba vrácena a v žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. V případě, pokud zákazník platil objednávku platební kartou, budou mu peněžní prostředky vráceny na účet prostřednictvím platební brány. Dobírka bývá považována za nadstandardní část dopravy. Pokud bylo možné zboží zaplatit například převodem či kartou online zdarma a Vy jste této možnosti nevyužil(a), nejsme povinni Vám finanční prostředky za dobírku vracet. Zákon umožňuje prodávajícímu vracet spotřebiteli náklady na dopravu pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, který podnikatel nabízí.(oficiální stanovisko ČOI) 2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti v minimální výši 10% hodnoty zboží. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neprané, neopotřebené a neznečištěné. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny v minimální výši 10%. Pokud zboží používáte ve 14denní lhůtě nad obvyklou míru a tím používáním změníte původní nový stav – např. vyprání, žehlení a jiné zacházení s produktem, tak Vám prodávající může strhnout částku, která odpovídá opotřebení, až do výše 50% hodnoty výrobku. Za „snížení hodnoty zboží“ je zákazník odpovědný, pokud k ní došlo při nakládání se zbožím „v rozporu s jeho povahou a vlastnostmi“. Spotřebitel odpovídá podnikateli za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. 2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě. 2.4 Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. V případě, že kupující si produkt - dárek, který je současně prodáván na eshopu, ponechá, bude mu snížena vrácená částka o tuto hodnotu.
Reklamace
Práva z vadného plnění Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal u nabízeného produktu nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. U některých produktů je uveden ilustrační obrázek vzoru nebo barvy. U produktu je uvedeno - vyobrazený motiv se může lišit jiným rozložením tisku. S tímto je kupující v plné míře srozuměn. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat následující v tomto pořadí : 1. přiměřenou slevu z kupní ceny 2. opravu zboží 3. výměnu za nové zboží pokud kupující vyčerpá tyto možnosti, může odstoupit od smlouvy v tomto pořadí : 1. pokud má zboží podstatnou vadu, 2. pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě, 3. při větším počtu vad zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Přijetím reklamace kurýrní službou nebo osobně, prodávající prohlašuje, že reklamace byla tímto přijata. Prodávající může kupujícího informovat o způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci do sedmi pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu. Prodávající informuje kupujícího o výsledku reklamace. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace (např. proplaceni poštovného v maximalní výši tzv. obvyklého poštovného, které účtuje prodávající ve výši 59,- kč) Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby. Pokud je reklamované zboží v hodnotě do 200 kč, reklamace se neřeší výměnou, ale vrácením platby. Reklamaci je kupující povinen oznámit prodávajícímu telefonicky nebo emailem. Nasledně bude vyzván k zaslání fotodokumentace reklamovaného zboží prostřednictvím emailu. Po zaslání fotodokumentace bude prodávající kontaktovat kupujícího a domluví se s ním na vyřešení tohoto případu - např. vyzvednutí reklamace, případná kompenzace, výměna atd. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Ostatní informace
Zboží, které je skladem, zasíláme do 48 hodin od přijetí objednávky po připsané platbě na účet, nebo na dobírku. Zboží, které není skladem, dodáváme v rozmezí 7-14 pracovních dní podle skladových dispozic výhradních dovozců nebo výrobců. V případě prodloužení termínu dodání zboží, kontaktujeme zákazníka a domluvíme se na dalším postupu. Místem dodání zboží je adresa uvedená zákazníkem v registračním formuláři. Pokud se doba dodání prodlouží vždy vás o této situaci informujeme emailem či telefonicky a snažíme se najít řešení vedoucí ke vzájemné spokojenosti.