Kontakt
Kontakt : prostřednictvím aukro formuláře od 8:00 do 20:00hod. Na dotazy odpovídám i mimo pracovní dobu. Na Váš dotaz odpovím co nejdříve,nejpozději však do 24 hodin.
Údaje o prodejci
Zabývám se nákupem a prodejem šperků .Před prodejem projdou šperky důkladnou kontrolou funkčnosti, pak putují na kontrolu ryzosti, poté šperky vyčistím, vy je zakoupíte,já zabalím a odešlu,vy rozbalíte. Tak snadné to je! Jsem vyučen v oboru zlatník-klenotník a uměleckořemeslné zpracovávání kovů. Když se Vám zboží nebude líbit, můžete jej do 14dnů vrátit. Prodejní doklad zasílám automaticky. Na nové a rozbalené zboží je záruka 24měsíců. Na použité zboží poskytuji záruku 12měsíců. Jsem registrovány na Puncovním úřadě. Tudiž se nemusíte bát,že koupíte šperk ne-stříbrný nebo ne-zlatý. Šperky vyhovují ustanovení puncovní zákonu. Drahé kameny mimo diamanty jsou meřeny orientačními testry, proto identifikace kamenů nemusí být vždy přesné. V případě dotazů, mě neváhejte kontaktovat prostřednictvím aukro formuláře. Fyzická osoba zapsána v živnostěnském rejstříku.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14dní. Doprava zdarma: Hradím náklady související s vrácením zboží. Údaje pro vrácení zboží poskytnu prostřednictvím aukro formuláře. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. O odstoupení je povinen prodávajícího v této lhůtě informovat emailem případně prostřednictvím písemného prohlášení, které připojí k vrácenému zboží. Kupující zboží vrací zpět prodávajícímu po podání oznámení o odstoupení, nejpozději však do 14 dnů včetně obdrženého obsahu (dárková krabička, danový doklad, popřípadě dárek).Nezasílejte zboží zpět na dobírku! V takovém případě nebude vyzvednuto. Prodávající vrací platbu kupujícímu do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy . Tato doba se může prodloužit v případě, že prodávající nedostal vrácené zboží . Prodávající vrací cenu zboží i náklady na poštovné, které kupující uhradil při nákupu. Prodávající není povinen přijmout odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů v případě, že vinou kupujícího dojde ke snížení hodnoty zboží v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností či fungování zboží.
Reklamace
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek: 1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie dokladu o koupě, vystavený při prodeji uvedeného zboží. 2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka. 3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele,pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací Práva z Vadného plnění. Práva z vadného pnění: 7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). 7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. 7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. 7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. 7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. 7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího. Jak postupovat? V případě reklamace postupujte dle popisu níže: 1.)Kontaktujte nás ohledně reklamace emailem,nebo telefonicky- "informace od prodejce/kontakt". 2.)Obdržíte od nás reklamační protokol. 3.)Po jeho vyplnění ho zašlete emailem-"informace od prodejce/kontakt",nebo společně s výrobekem ,včetně vyplněného reklamačního protokolu na adresu - "pravidla o odstoupení od smlouvy/údaje pro vrácení zboží". Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. 4.)O průběhu reklamace Vás budu informovat.
Ostatní informace
Platba předem (bankovním převodem): Platbu prosím proveďte na účet číslo: ČSOB 0273234371/0300. V případě sepa platby ze zahraničí mě prosím kontaktujte pro upřesnění částky. Platba při převzetí: Chcete zaplatit při převzetí? Zasílám taky dobírkou, jednoduše zaplatíte až při vyzvednutí zásilky. Jako variabilní symbol uveďte číslo aukce a jako zprávu pro příjemce Vaše uživatelské jméno. Uvedením uživatelského jména mi usnadníte identifikaci Vaší platby. Pokud se účastníte více aukcí, zaplaťte celkovou částku včetně poštovného po skončení poslední aukce, po zakoupení poslední položky. Způsob dodání zboží: Českou poštou a zásilkovnou. Po obdržení zásilky prosíme zkontrolujte její stav a obsah ,v případě poškození obalu, reklamujte zásilku přímo u přepravce. V případě zájmu o jiný způsob přepravy mě kontaktujte. Ochrana osobních údajů: Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Informace o puncovních značkách
V současnosti užívané české puncovní značky pro zlaté, stříbrné a platinové zboží a informace k nim naleznete zde.
Jsem registrovaný prodejce drahých kovů. Zboží z mé nabídky odpovídá puncovnímu zákonu. Přeji spoustu zajímavých nákupú