Kontakt
miniceny@seznam.cz
Údaje o prodejci
E-shop miniceny.cz s.r.o se sídlem 150 00 Praha 5, Na Neklance 3233/40 (zde není prodejna, ani kancelář!) IČ 27660214 společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 122281
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy Spotřebitel má právo v souladu § 53 odst. 7 zák. č. 40/1964 Sb. obč. zákoník, odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 30 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícím. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv: a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, (potraviny, tabák. výrobky a jiné vymezené zákonem), d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, e) na dodávku novin, periodik a časopisů, f) na dodávku vstupenek na sportovní a kulturní akce.
Reklamace
Reklamační podmínky Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit. Vyřízení reklamace Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám). Pokud budete mít jakoukoli připomínku, reklamaci apod., obraťte se na nás, obratem vyřešíme. Zákon nám přesto ukládá seznámit kupující s tímto textem: Novelou zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele byla od 1. 2. 2016 do právního řádu ČR zavedena možnost mimosoudního řešení soudních sporů, které vznikly mezi podnikateli a spotřebiteli a týkají se kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb. V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.
Ostatní informace
Rychlý návod pro pokročilé a netrpělivé: 1. Dražte, přihazujte, vybírejte 2. Už máte všechno? Vyplňte kartu platby a ideálně zaplaťte hned kartou (nejrychlejší způsob) 2a. Pokud zaplatíte přes bezpečnou platbu, vynechte body 3 a 4 a jděte rovnou k bodu 5 3. Obratem pošlu kompletní údaje k platbě (účet, částka, var. symbol) 4. Zaplaťte podle pokynů, dejte pozor na správné číslo za lomítkem 5. Vyhlížejte pošťáka, zazvoní u Vás brzy! Často kladené otázky: Psal jsem mail už odpoledne, teď je večer a ještě nemám odpověď?!! Sice ještě nejsem kmet, ale pamatuji dobu, kdy ještě nebyl internet. Dokonce pamatuji dobu, kdy nebyly na každém stole počítače. V těch předpotopních dobách jsme spolu mluvili, posílali jsme si dopisy poštou (mimochodem, to stále ještě existuje) a telefonovali obvykle z automatu na poště. Budete se divit, ale dalo se to přežít. Takže: Snažím se všem odpovědět co nejdřív, obvykle během pár hodin a pokud jsem u počítače, tak během několika minut. Rozhodně však nesedím u počítače pořád, fakt nejsem takový šílenec. O víkendech (od pátku poledne do neděle večera) odpověď raději ani nečekejte. Proč mám při platbě použít zaslaný variabilní symbol a ne číslo aukce? Mnoho mých aukcí může vyhrát víc lidí, zároveň každý nakupující vyhraje / koupí průměrně 5 položek. Kdyby si každý vybral číslo aukce a já pak musel zjišťovat, který z výherců mi vlastně platí a co, nedělal bych nic jiného. Proč tady není číslo účtu? Denně mi platí cca 20-50 lidí, když zveřejním číslo účtu, budou mi platit výherci různé částky s různými var. symboly a já budu celý den luštit, kdo a co mi platí. Proč musím napsat, že chci platit, není to jasné, když jsem něco koupil? Není. Můžete si vybírat třeba týden a jen Vy víte, kdy jste s nakupováním / dražením skončil, jestli chcete koupit jednu, nebo dvacet položek. Jakmile zavelíte "Platím", otevřu Váš "košík", spočítám Vám to a pošlu přesné údaje k platbě. Napsal jsem, že chci platit a Vy mi píšete, ať se podepíšu příjmením, přitom Vám Aukro moje údaje určitě zaslalo?! Ano, Aukro mi ohlásí všechny Vaše výhry, a já si je všechny nakopíruju i s Vaší adresou do souboru. Tento soubor se jmenuje stejně, jako Vaše příjmení. Když už máte vše nakoupeno, otevřu Váš soubor, podle výher sestavím fakturu (její číslo je ten variabilní symbol) a pošlu Vám údaje k platbě. A abych mohl toto udělat, potřebuju mezi těmi cca 100 soubory najít ten Váš a ten najdu jen podle Vašeho příjmení (tedy ne Váš nick, ne Váš mail cukricek@email.cz). Na něco jsem se Vás ptala, chtěl jste mé příjmení, tak jsem ho napsala a zase se ptáte, co chci?! Chcete-li, abychom se rychle domluvili, nechávejte kopii předchozí korespondence v mailu. Některé dny mi přijde až 1000 mailů, nemám naprosto šanci si pamatovat, co jste mi psala před týdnem, takže pak vypadá komunikace asi takto: - Už jste to poslal? -- Prosím, napište příjmení a var. symbol, dohledám - Sem to platila na poště. Vosykrouhlíková -- Prosím, napište var. symbol, dohledám - Napsala jsem přesně ten symbol, co jste mi poslal!!! -- Na účet mi chodí denně mnoho plateb, Vaši dohledám, jen, když mi napíšete příjmení a var. symbol - Už určitě peníze máte, jestli to hned nedostanu, napíšu Aukru !!!! ... a tak dál. Nakonec se ukáže, že buď balíček dávno leží na dodací poště, nebo, že slečna napsala špatně číslo účtu apod. Každopádně, taková komunikace příšerně zdržuje a někdy ani nevede ke zdárnému konci. Budu platit poštovné za každou položku? Jasně že ne, klidně si týden, dva dražte, až budete "mít dost", napište, pošlu vše v jednom balíčku za jedny přepravní náklady. Je možné poslat balíček na jinou adresu? Samozřejmě, napište novou adresu hned, když chcete platit (v ten okamžik tisknu kromě faktury také adresní štítek). V aukci je napsáno, že nezasíláte do ciziny, nejde udělat vyjímku? Do ciziny zasílám bez problémů, v aukcích je bohužel implicitně zadán nesouhlas, snažím se to postupně změnit, ale znamená to opravit ručně všechny aukce. Běžně posílám kamkoli po Evropě, na Slovensku je možné platit kartou i v EUR na účet ve slovenské bance za "místní tarif", náklady na dopravu jsou max. 200 Kč Dostal jsem balíček a jsem pořádně naštvaný, protože tam něco chybí / něco je poškozené / myslel jsem, že to má jinou barvu..... Především zachovejte klid, přestaňte se rozčilovat. Sedněte k počítači, napište stručný mail s popisem problému, můžete-li, případnou vadu vyfoťte. Pro urychlení doporučuji připsat číslo faktury (=var. symbol) a Vaši adresu. Vaši reklamaci vyřešíme obratem, budete mile překvapeni mým přístupem k reklamacím (víc prozradit nemohu). Každopádně: Nikomu schválně žádné vadné zboží neposílám, náklady na reklamaci jsou vždy vyšší, než můj případný zisk ze zaslání šmejdu. Koupil jsem zboží za 450 kaček a Vy jste to zaslal jen doporučeně, co kdyby se to ztratilo? Snažím se posílat co nejvíc zásilek doporučeně, protože podle mých zkušeností je doručení doporučené zásilky rychlejší, než balíku. Odpovědnost pošty za ztrátu doporučené zásilky je 1000 korun. Každopádně, pokud se jakákoli zásilka ztratí, je to problém mezi mnou a poštou, pokud ztracené zboží je skladem (a to v 90% případů je), hned obdržíte náhradní balíček a já už si to s poštou vyřídím. Koupil jsem věc za 30 kaček, proč mi píšete, že bych měl platit doporučené poštovné, když by to šlo poslat obyčejně? Protože pouze u doporučené zásilky mám doklad, že jsem balíček odeslal. Pokud se ztratí obyčejná zásilka, nikdo mně, ani Vám nic nedá a Vy se budete zlobit, že jste nic nedostal, že jsem nic neposlal... Těch pár kaček nestojí za tu nepříjemnost. Aukro mi napsalo, že mi dává trestný bod za nedokončenou aukci, přitom jsem ji včera platil?! Pokud Váš "košík" nevykazuje po cca 14 dní žádný pohyb, napíšu Vám upomínku. Pokud na ni nebudete nijak reagovat (nebo napíšete "nechci"), pak požádám Aukro o vrácení provize za Vám prodané zboží. Stejně postupuji, pokud ode mne obdržíte údaje k platbě a platba nepřijde. Nemohu čekat déle, Aukro zaplacenou provizi vrátí jen do 40 dnů po ukončení aukce. Samozřejmě se může stát, že mezitím zaplatíte a tím aukce zdárně dokončíme. V tom případě mohu Aukrem udělený trestný bod stáhnout. Každopádně, pokud nemáte vážný důvod, snažte se obchod uzavřít v rozumné době, ideálně do dvou týdnů. Proč tu není telefon? Protože pravděpodobnost, že mi zavoláte a já budu zrovna sedět u počítače, je malá. A bez počítače Vám moc nepomohu, opravdu si nepamatuju, co jste vyhráli, denně prodám stovku položek. Proč musím platit předem, nešlo by to na dobírku? Na dobírku posílám jen výjimečně, jen uživatelům s vysokým kladným hodnocením a vyhrazuji si právo učinit konečné rozhodnutí, jestli dobírkou pošlu, nebo ne. Poštovné při zaslání dobírkou účtuji 150 Kč. Ptáte-li se proč, jednoduše proto, že odeslání dobírkou je pro mne pracnější, poštovné výrazně dražší a nikdy nemám jistotu, že si zásilku příjemce přebere (já vím, Vy zrovna nejste ten případ). V dobách, kdy jsem na dobírku posílal, se vracelo nevyzvednutých 10-15% zásilek, vždy mne to pořádně naštvalo - spousta práce a peněz za poštovné bylo vy víte kde, a adresát je vysmátý. Při platbě předem si každý zásilku rád převezme. Je možné osobní převzetí? Jsem z Kladna (Jsem z Čiernej pri Čope, ale nechci platit předem) Osobní převzetí není možné. Zabralo by nejméně 15 minut a při objemu objednávek by to znamenalo zaměstnat jednoho člověka navíc, jehož mzdu byste platili ve vyšší ceně zboží. Je možné osobní převzetí v Praze 5 na Vaší adrese ? Bohužel ne, na Praze 5 má moje firma sídlo, ale sklady jsou v Kladně. Nezdá se Vám, že byste měl mít při takovém objemu zboží Živnostenský list ? Samozřejmě, veškeré zboží, které nabízím, prodává moje firma E-shop miniceny.cz s.r.o., IČ 27660214 a Vy, jako zákazníci, máte všechna práva jako u jakéhokoli internetového obchodu - například bez udání důvodu vrátit zboží do 14 dnů. Já si však za kvalitou svého zboží stojím, takže pokud se zbožím nejste úplně spokojeni, vezmu ho zpět nepoškozené kdykoli. Mám dotaz, který by zajímal určitě víc lidí, a tady na něj není odpověď! Tak ho napište do mailu, hned ho sem i s odpovědí pověsím! Obchodní podmínky a) Informace o prodávajícím Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím je společnost E-shop miniceny.cz s.r.o, se sídlem 150 00 Praha 5, Na Neklance 3233/40, IČ 27660214, zapsána v obchodním rejstříku vedeném vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 122281. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.). b) Kontaktní údaje Email: miniceny@seznam.cz Telefon: 608732900 (jen pokud věc nelze vyřídit e-mailem) c) Způsoby platby Zákazník může využít několik způsobů hrazení zakoupeného zboží uvedených v nabídce u každé aukce. Zvolený způsob úhrady zboží je v kompetenci kupujícího - Platba převodem před dodáním zboží, nebo - Platba přes PayU – jednoduché, rychlé a bezpečné platby. Můžete využít on-line bankovní tlačítka (KB, RB, GE, MB, Fio, Volksbank, Platba 24) či platební kartu (Visa, MasterCard), prodejci se připíše platba během několika minut. Máte možnost využít také standardní bankovní převod nebo platbu složenkou. d) Způsob dodání zboží Zákazník může využít několik způsobů dodání zakoupeného zboží uvedených v nabídce. Zvolený způsob dodání zboží je v kompetenci kupujícího. - Platba předem, doručení Českou poštou, v aukcích, kde je tato možnost výslovně uvedena je možné i zaslání na dobírku. Vyjímečně osobní odběr dle podmínek uvedených v aukci. e) Poučení o právu na odstoupení od smlouvy Spotřebitel má právo v souladu § 53 odst. 7 zák. č. 40/1964 Sb. obč. zákoník, odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 30 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícím. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv: a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, (potraviny, tabák. výrobky a jiné vymezené zákonem), d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, e) na dodávku novin, periodik a časopisů, f) na dodávku vstupenek na sportovní a kulturní akce. f) Reklamační podmínky Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit. g) Vyřízení reklamace Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám). h) Náklady na dodání zboží Náklady na přepravu hradí kupující, ceny za dopravu jsou následující: Osobní odběr - příplatek 100 Kč za individuální předání, zdarma ve vyhlášených termínech v centru Prahy Platba předem (standardní bankovní převod nebo platba přes PayU) - 65 Kč, není-li v aukci uvedeno jinak Přepravné v případě zakoupení několika předmětů: vždy se platí pouze jedno poštovné bez ohledu na počet předmětů v zásilce. i) Ceny zboží Všechny uvedené ceny jsou konečné, nebude k nim připočítána DPH (nejsme plátci DPH) Kontakt Telefon: +420 608 732 900 - volejte, prosím, jen v nejnutnějších případech a jen tehdy, když věc nelze vyřídit e-mailem. Pokud nejsem u počítače, stejně Vám nemohu pomoci. Denně vyřizujeme desítky aukcí, nemohu si vše pamatovat. Použijte e-mail, odpovíme co nejdříve! Neposílejte SMS, odpovídám pouze e-mailem.