Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Elektrická motorka Sur-Ron Light Bee stříbrná 15kW 60V 48Ah - Auto-moto
Elektrická motorka Sur-Ron Light Bee stříbrná 15kW 60V 48Ah - Auto-moto
Elektrická motorka Sur-Ron Light Bee stříbrná 15kW 60V 48Ah - Auto-moto
Elektrická motorka Sur-Ron Light Bee stříbrná 15kW 60V 48Ah - Auto-moto
1 z 3
Nové

Elektrická motorka Sur-Ron Light Bee stříbrná 15kW 60V 48Ah

Kup teď
Cena
165 000 Kč

nebo
Doprava a platba
Osobní převzetí
Jablonec nad Nisou
Kartou online
Bankovním převodem
Podrobnosti
Elektrická motorka Sur-Ron Light Bee stříbrná 15kW 60V 48Ah
Popis předmětu
Stav zboží
nepoužívaný, nerozbalený produkt ve 100% stavu

Elektrická motorka do terénu vycházející ze Sur-ron Light Bee X verze, speciálně upravená na vysoký výkon 15kW (kontrolér + akumulátor) výkonné variabilní rekuperační brzdění 4kW - plně zastoupí brzdný výkon zadní brzdy.

Akumulátor

Akumulátor je vybaven všemi moderními bezpečnostními prvky v BMS (battery management system). Je požita smart ANT BMS s bluetooth. Aplikace v mobilu tak může zobrazovat všechny provozní stavy akumulátoru a přesný stav nabití. BMS chrání akumulátor před všemi možnými vlivy poškození jako je nadměrné vybití, přebití, nadproud, zvýšená teplota / příliš nízká teplota která se snímá na 2 místech, balancer pro vyrovnání jednotlivých sérií článků. Akumulátor je tvořen 256 ti články SONY VTC6 velikosti 18650 v konfiguraci 16S16P. To vše je v odolném nerezovém obalu a plastovým víkem. Na akumulátoru se nachází displej, který informuje o orientačním stavu nabití akumulátoru v procentech nebo napětí akumulátoru a teplotě okolí. Přesný stav nabití je lepší přes aplikaci na mobilu či na základě zkušeností s orientačním měřením. Akumulátor lze snadno vyjmout (po odemknutí krytu klíčkem zapalování a po odpojení silového a signálového konektoru) a nabíjet třeba doma. Motorku tak mít třeba garáži nebo jinde což je vhodné zejména v zimě (Lithiové akumulátory se nesmí nabíjet pod bodem mrazu, také mají v při nízkých teplotách nižší kapacitu).

Pokud je akumulátor po jízdě horký, je lepší nechat jej vychladnout a poté jej připojit na nabíječku. Zrovna tak je dobré nechat jej odpočinout po nabití.

Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy opotřebí vybít akumulátor zcela. Pro dlouhodobé skladování se doporučuje za stavu 30-70% a občasného kontrolování zda-li není příliš vybitý. Výrobce udává životnost 500 plných nabíjecích cyklů vybitých nepřetržitým výkonem 120A a zbývající kapacitou 70% oproti novému. Lithiové stejně jako jiné akumulátory stárnou, i když se nepoužívají. U Li-ion to je v závislosti na podmínkách skladování 1-5% ztrátou kapacity za rok.

 

Parametry akumulátoru:

Články: US18650VTC6 Sony / Murata tříděné podle impedance a rozložené v akubloku pro stejné zatížení každého článku.
Uložení: rastr
Hmotnost:15,3kg
Pospojení: bodováním nikl plechu 32mm2/sérii
Provedení: 60V 48Ah 16S16P 2850Wh 256 článků
Obal: nerez kryt + víko PET-G 3D tisk
BMS: Ant BMS 350A, bluetooth
Impendance: Akublok 11mR, celkový až po výstupní konektor 17,8mR (BMS+vedení+kompenzace proudu na rovnoměrnou zátěž jdn.článků)
max proud: 350A - kvůli BMS a kabeláži. Samotný akublok 480A/960A peak
max nabíjecí proud: 96A peak 48A trvale
doba rychlo nabíjení 48A nabíječkou: 1,5h 100% / 50minut 80% (jedině přes silový konektor)
standardní nabíječkou 10A: 80% 3h50min
dvěma nabíječkami 10+10A: 80% 1h55min

speciální funkce podsvětlených tlačítek:
úplné vypnutí - na zimu nebo dlouhé uskladnění, z aku není odebíráno vůbec nic. Vydrží třeba rok bez ztráty nabití.
zapnutí s funkcí "pre-charge" umožní bez jiskrové připojení bez poškození konektoru a šetrné nabití kondenzátorů kontroléru
probuzení - po určité době nepoužívání přejde BMS do úsporného režimu spánku, po probuzení jde připojit přes blue-tooth.
Probuzení nastane i zapnutím motorky či připojením nabíječky
vstup klíčku z motorky - po zapnutí motorky se rozsvítí orientační displej a podsvětlení tlačítek

 

Sony VTC6 60V 48Ah sur-ron akumulátorAkupak 16S16P Sony VTC6

 

Specifikace jednotky

Alternativní řídící jednotka upravená speciálně pro SUR-RON Light Bee. Obsahuje jednotku s držákem a krytem který pasuje k originál spodnímu krytu motoru či jinému se shodným tvarem. Montáž či případnou úpravu originální baterie je třeba objednat zvlášť. Pracuje s bateriemi 48 až 72V maximální teoretický výkon jednotky 30kW.

  • nastaveno na cca 15kW s plynulou rekuperací  2A-60A

jednotka se systémem řízení FOC (Field Oriented Control), sinusovým průběhem, který nevytváří elektricky bzučivý zvuk v motoru a má lepší běh. Je přidána funkce regenerativního brzdění, které vrací energii zpět do akumulátoru. Díky těmto vylepšením také dosahuje vyššího kroutícího momentu. Jednotka je zapouzdřena v odolném hliníkovém odlitku a celá je zalitá. Je tak odolná vůči vnějším vlivům. Celková elektrická účinnost dosahuje 98%

  • FOC řízení - přesně vypočítává potřebný statorový proud vzhledem k pozici rotoru, vyznačuje se výbornou charakteristikou, která se dobře adaptuje a dá se použít pro BLDC i střídavé AC motory. Vyžaduje však provádění mnoha výpočtů, které ale nejsou moc časově náročné. Pracuje dobře při každé rychlosti a dovoluje přesně řídit / dávkovat točivý moment.

 

Jednotka pro větší výkon Sur-ronu

 

Ostatní bezpečnostní a jiné funkce

 

  • snímač sundaného stojánku - zachováno - deaktivuje motor
  • snímač pádu - zachováno - deaktivuje motor při pádu. Poté je potřeba vypnout a znovu zapnout klíček.
  • snímač přední a zadní brzdové páky - zachováno - při stisku páky je deaktivován pohon. Snímač brzdových pák lze pro pokročilé jezdce později deaktivovat. Na brzdové snímače je navázána aktivace částečného rekuperačního brzdění.
  • rekuperace - přidáno variabilní rekuperační brzdění. Jezdec může pomocí poloviční otočné rukojeti na levé straně přesně dávkovat potřebné brždění. Rekuperace má funkci ABS jelikož může být tak silná že zablokuje zadní kolo i na asfaltě. Tak silné nabíjení je možné díky velmi výkonné baterii kterou lze krátkodobě nabíjet proudem až 96A to v praxi umožňuje brzdit až 60A což plně nahradí zadní brzdu. Brzdný výkon klesá s rychlostí avšak je schopen Vás pohodlně zastavit až na rychlost chůze. Otočné ovládání má vyšší pásmo necitlivosti na začátku aby nedošlo k nechtěnému pootočení během jízdy a aktivace režimu rekuperace.
  • zpětný chod - zpětný chod je aktivován po dobu držení zeleného tlačítka u plynu. Ne že by zpátečka u této moto byla potřeba, ale je to praktická věc ale také sranda :). Výkon i rychlost je u zpětného chodu značně redukována.
  • měření teploty vinutí motoru a jednotky - při přehřívání motoru nebo jednotky dochází ke snižování výkonu či úplnému vypnutí dokud opět trochu nevychladne
  • přepínač SPORT/ECO - v ECO módu je aktivovaná jiná charakteristika akcelerátoru - není tak agresivní a nedosahuje takové max rychlosti cca 40-50km/h
  • tachometr - zachováno - display s bíle podsvícenými údaji (aktuální rychlost, celkový stav km / aktuální a maximální rychlost, počítadlo km)
  • houkačka
  • USB zásuvka 2A pro napájení dalších zařízení
  • Přední bílé led světlo, zadní červené led světlo
  • hlavní klíček "zapalování"

 

variabilní rekuperace a zpětný chod

 

 

Specifikace pohonu a převodů

(výkony platí pro sériový kus, tento má vyšší výkon motor je však stejný)

PMSM(pernament magnet synchrous motor) bezkartáčový bezúdržbový motor vzduchem chlazený váží 7kg má permanentní magnety s odolností až 180°C ze vzácných zemin, nominální výkon 5kW, špičkovou účinnost 95% (přičemž nad 80% se pohybuje v rozsahu 1,4 až 21,5Nm), maximální kroutící moment až 33Nm. Pohon je veden ozubeným řemenem CONTINENTAL 8M CX na hřídel umístěnou v ose kyvné vidlice. Toto technické řešení odstraňuje nežádoucí napínání a zkracování řetězu v důsledku pohybu zadní vidlice. Primární převod řemenem má poměr  1:2,2 sekundární převod řetězem 420 má převodový poměr 1:3,4 celkový převodový poměr je 1:7,6. Ten lze v případě potřeby změnit výměnou zadní rozety. Standardní rozeta má 48z (řetěz se 106ti články) pro 58z je potřeba delší řetěz se 112ti články) rozety s menším i větším počtem zubů máme v našich dílech.

 

motor + převody

 

Plně automatická nabíječka je součástí dodávky

Vylepšená plně automatická rychlo nabíječka 10A v barvách elektromobility, která je nyní menší a její ventilátor je podstatně tišší oproti starší verzi.

Nabíječka

Rám  

Dvojitý kolébkový rám z lehké Hliníková slitiny 6061 T4 & T6 kovaný za vysokého tlaku, svařovaný. Velice tuhý a přitom lehký 7,8kg.

 

rám tlumič  

 

Tlumiče a pérování

  • Přední vidlice FASTACE UPSIDE DOWN. Umožňuje nastavitelnou tuhost tlumení zvlášť stlačení i uvolnění (odskok)
  • Zadní tlumič Fastace, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění, nastavitelné předpětí pružiny

 

Kola a pláště

přední i zadní velikost 70/100-19 na ráfku 19x1,4 obuta do skutečných off-roadových plášťů

 

Brzdy

Čtyř pístové kotoučové hydraulické brzdy. Průměr kotouče 203mm

 

Rozměry

  • rozměry 1870x780x1040mm
  • světlá výška 270mm
  • výška sedla 830mm

 

rozmery

 

 

tento motocykl je určen pro offroad použití na nezpevněných plochách (mimo pozemní komunikace) Verze s homologací pro provoz na komunikacích kliknutím na tento odkaz

další informace na dotaz

Tyto motorky si můžete vyzkoušet či půjčit v okrese Jablonec nad Nisou, jiná místa v ČR na dotaz. Stojí za vyzkoušení 45Km/h dosáhne i do poměrně prudkého kopce. V prudkém kopci se i pohodě rozjedete (lépe jak se spalovacím motorem, plný kroutící moment má prakticky od nula otáček). Vyladěný převod síla/maximální rychlost jde ještě upravit zadní rozetou.

Elektrická motorka do terénu vycházející ze Sur-ron Light Bee X verze, speciálně upravená na vysoký výkon 15kW (kontrolér + akumulátor) výkonné variabilní rekuperační brzdění 4kW - plně zastoupí brzdný výkon zadní brzdy. přední vidlice FASTACE Super výkonný Li-ion akumulátor s články SONY VTC6 60V 48Ah s tichou nabíječkou 10A. Jednotka 15kW s variabilní silnou rekuperací 4kW a zpátečkou výztuha stupaček zástěrka chránící zadní tlumič GPS modul Akumulátor Akumulátor je vybaven všemi moderními bezpečnostními prvky v BMS (battery management system). Je požita smart ANT BMS s bluetooth. Aplikace v mobilu tak může zobrazovat všechny provozní stavy akumulátoru a přesný stav nabití. BMS chrání akumulátor před všemi možnými vlivy poškození jako je nadměrné vybití, přebití, nadproud, zvýšená teplota / příliš nízká teplota která se snímá na 2 místech, balancer pro vyrovnání jednotlivých sérií článků. Akumulátor je tvořen 256 ti články SONY VTC6 velikosti 18650 v konfiguraci 16S16P. To vše je v odolném nerezovém obalu a plastovým víkem. Na akumulátoru se nachází displej, který informuje o orientačním stavu nabití akumulátoru v procentech nebo napětí akumulátoru a teplotě okolí. Přesný stav nabití je lepší přes aplikaci na mobilu či na základě zkušeností s orientačním měřením. Akumulátor lze snadno vyjmout (po odemknutí krytu klíčkem zapalování a po odpojení silového a signálového konektoru) a nabíjet třeba doma. Motorku tak mít třeba garáži nebo jinde což je vhodné zejména v zimě (Lithiové akumulátory se nesmí nabíjet pod bodem mrazu, také mají v při nízkých teplotách nižší kapacitu). Pokud je akumulátor po jízdě horký, je lepší nechat jej vychladnout a poté jej připojit na nabíječku. Zrovna tak je dobré nechat jej odpočinout po nabití. Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy opotřebí vybít akumulátor zcela. Pro dlouhodobé skladování se doporučuje za stavu 30-70% a občasného kontrolování zda-li není příliš vybitý. Výrobce udává životnost 500 plných nabíjecích cyklů vybitých nepřetržitým výkonem 120A a zbývající kapacitou 70% oproti novému. Lithiové stejně jako jiné akumulátory stárnou, i když se nepoužívají. U Li-ion to je v závislosti na podmínkách skladování 1-5% ztrátou kapacity za rok. Parametry akumulátoru: Články: US18650VTC6 Sony / Murata tříděné podle impedance a rozložené v akubloku pro stejné zatížení každého článku. Uložení: rastr Hmotnost:15,3kg Pospojení: bodováním nikl plechu 32mm2/sérii Provedení: 60V 48Ah 16S16P 2850Wh 256 článků Obal: nerez kryt + víko PET-G 3D tisk BMS: Ant BMS 350A, bluetooth Impendance: Akublok 11mR, celkový až po výstupní konektor 17,8mR (BMS+vedení+kompenzace proudu na rovnoměrnou zátěž jdn.článků) max proud: 350A - kvůli BMS a kabeláži. Samotný akublok 480A/960A peak max nabíjecí proud: 96A peak 48A trvale doba rychlo nabíjení 48A nabíječkou: 1,5h 100% / 50minut 80% (jedině přes silový konektor) standardní nabíječkou 10A: 80% 3h50min dvěma nabíječkami 10+10A: 80% 1h55min speciální funkce podsvětlených tlačítek: úplné vypnutí - na zimu nebo dlouhé uskladnění, z aku není odebíráno vůbec nic. Vydrží třeba rok bez ztráty nabití. zapnutí s funkcí "pre-charge" umožní bez jiskrové připojení bez poškození konektoru a šetrné nabití kondenzátorů kontroléru probuzení - po určité době nepoužívání přejde BMS do úsporného režimu spánku, po probuzení jde připojit přes blue-tooth. Probuzení nastane i zapnutím motorky či připojením nabíječky vstup klíčku z motorky - po zapnutí motorky se rozsvítí orientační displej a podsvětlení tlačítek Specifikace jednotky Alternativní řídící jednotka upravená speciálně pro SUR-RON Light Bee. Obsahuje jednotku s držákem a krytem který pasuje k originál spodnímu krytu motoru či jinému se shodným tvarem. Montáž či případnou úpravu originální baterie je třeba objednat zvlášť. Pracuje s bateriemi 48 až 72V maximální teoretický výkon jednotky 30kW. nastaveno na cca 15kW s plynulou rekuperací 2A-60A jednotka se systémem řízení FOC (Field Oriented Control), sinusovým průběhem, který nevytváří elektricky bzučivý zvuk v motoru a má lepší běh. Je přidána funkce regenerativního brzdění, které vrací energii zpět do akumulátoru. Díky těmto vylepšením také dosahuje vyššího kroutícího momentu. Jednotka je zapouzdřena v odolném hliníkovém odlitku a celá je zalitá. Je tak odolná vůči vnějším vlivům. Celková elektrická účinnost dosahuje 98% FOC řízení - přesně vypočítává potřebný statorový proud vzhledem k pozici rotoru, vyznačuje se výbornou charakteristikou, která se dobře adaptuje a dá se použít pro BLDC i střídavé AC motory. Vyžaduje však provádění mnoha výpočtů, které ale nejsou moc časově náročné. Pracuje dobře při každé rychlosti a dovoluje přesně řídit / dávkovat točivý moment. Ostatní bezpečnostní a jiné funkce snímač sundaného stojánku - zachováno - deaktivuje motor snímač pádu - zachováno - deaktivuje motor při pádu. Poté je potřeba vypnout a znovu zapnout klíček. snímač přední a zadní brzdové páky - zachováno - při stisku páky je deaktivován pohon. Snímač brzdových pák lze pro pokročilé jezdce později deaktivovat. Na brzdové snímače je navázána aktivace částečného rekuperačního brzdění. rekuperace - přidáno variabilní rekuperační brzdění. Jezdec může pomocí poloviční otočné rukojeti na levé straně přesně dávkovat potřebné brždění. Rekuperace má funkci ABS jelikož může být tak silná že zablokuje zadní kolo i na asfaltě. Tak silné nabíjení je možné díky velmi výkonné baterii kterou lze krátkodobě nabíjet proudem až 96A to v praxi umožňuje brzdit až 60A což plně nahradí zadní brzdu. Brzdný výkon klesá s rychlostí avšak je schopen Vás pohodlně zastavit až na rychlost chůze. Otočné ovládání má vyšší pásmo necitlivosti na začátku aby nedošlo k nechtěnému pootočení během jízdy a aktivace režimu rekuperace. zpětný chod - zpětný chod je aktivován po dobu držení zeleného tlačítka u plynu. Ne že by zpátečka u této moto byla potřeba, ale je to praktická věc ale také sranda :). Výkon i rychlost je u zpětného chodu značně redukována. měření teploty vinutí motoru a jednotky - při přehřívání motoru nebo jednotky dochází ke snižování výkonu či úplnému vypnutí dokud opět trochu nevychladne přepínač SPORT/ECO - v ECO módu je aktivovaná jiná charakteristika akcelerátoru - není tak agresivní a nedosahuje takové max rychlosti cca 40-50km/h tachometr - zachováno - display s bíle podsvícenými údaji (aktuální rychlost, celkový stav km / aktuální a maximální rychlost, počítadlo km) houkačka USB zásuvka 2A pro napájení dalších zařízení Přední bílé led světlo, zadní červené led světlo hlavní klíček "zapalování" Specifikace pohonu a převodů (výkony platí pro sériový kus, tento má vyšší výkon motor je však stejný) PMSM(pernament magnet synchrous motor) bezkartáčový bezúdržbový motor vzduchem chlazený váží 7kg má permanentní magnety s odolností až 180°C ze vzácných zemin, nominální výkon 5kW, špičkovou účinnost 95% (přičemž nad 80% se pohybuje v rozsahu 1,4 až 21,5Nm), maximální kroutící moment až 33Nm. Pohon je veden ozubeným řemenem CONTINENTAL 8M CX na hřídel umístěnou v ose kyvné vidlice. Toto technické řešení odstraňuje nežádoucí napínání a zkracování řetězu v důsledku pohybu zadní vidlice. Primární převod řemenem má poměr 1:2,2 sekundární převod řetězem 420 má převodový poměr 1:3,4 celkový převodový poměr je 1:7,6. Ten lze v případě potřeby změnit výměnou zadní rozety. Standardní rozeta má 48z (řetěz se 106ti články) pro 58z je potřeba delší řetěz se 112ti články) rozety s menším i větším počtem zubů máme v našich dílech. Plně automatická nabíječka je součástí dodávky Vylepšená plně automatická rychlo nabíječka 10A v barvách elektromobility, která je nyní menší a její ventilátor je podstatně tišší oproti starší verzi. Rám Dvojitý kolébkový rám z lehké Hliníková slitiny 6061 T4 & T6 kovaný za vysokého tlaku, svařovaný. Velice tuhý a přitom lehký 7,8kg. Tlumiče a pérování Přední vidlice FASTACE UPSIDE DOWN. Umožňuje nastavitelnou tuhost tlumení zvlášť stlačení i uvolnění (odskok) Zadní tlumič Fastace, nastavitelné tlumení zvlášť stlačení/ uvolnění, nastavitelné předpětí pružiny Kola a pláště přední i zadní velikost 70/100-19 na ráfku 19x1,4 obuta do skutečných off-roadových plášťů Brzdy Čtyř pístové kotoučové hydraulické brzdy. Průměr kotouče 203mm Rozměry rozměry 1870x780x1040mm světlá výška 270mm výška sedla 830mm tento motocykl je určen pro offroad použití na nezpevněných plochách (mimo pozemní komunikace) Verze s homologací pro provoz na komunikacích kliknutím na tento odkaz další informace na dotaz Tyto motorky si můžete vyzkoušet či půjčit v okrese Jablonec nad Nisou, jiná místa v ČR na dotaz. Stojí za vyzkoušení 45Km/h dosáhne i do poměrně prudkého kopce. V prudkém kopci se i pohodě rozjedete (lépe jak se spalovacím motorem, plný kroutící moment má prakticky od nula otáček). Vyladěný převod síla/maximální rychlost jde ještě upravit zadní rozetou.

Nabídka č. 7060838841 Vystaveno 22.04. 07:04 Zobrazení: 70