Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Bezpečný nákup na Aukru
Aukro Ochrana kupujících

V Aukru nám na vašem bezpečí záleží a ochrana uživatelů je naše nejvyšší priorita už 20 let. Služba Aukro Ochrana kupujících vám umožňuje bezpečný nákup s kontrolou dodaného zboží. Takovou jistotu při nakupování, v bazaru či na inzerát, nikde jinde nenajdete.



Nakupujte bezpečně
V době rozšiřujících se podvodů při obchodování na internetu máte díky Aukro Ochraně kupujících jistotu, že při nákupu nenaletíte. Při platbě za zboží se ujistěte, že máte v košíku vybránu Aukro Ochranu kupujících a platťte bez obav! Vaše peníze budou v bezpečí u nás, dokud vám zboží nedorazí. Kdykoliv v průběhu obchodu budete moci pozastavit jejich vyplacení prodejci.

Nabídky, na které lze Aukro Ochranu kupujících uplatnit, poznáte podle speciálního štítku:ochrana
Jít nakupovat >>
Ochrana Kupujicích


Ochrana Kupujicích
Jak Aukro Ochrana kupujících funguje?
Díky Aukro Ochraně kupujících vaše platba zůstává nejprve u Aukra, dokud si nezkontrolujete dodané zboží a nepotvrdíte nám, že je vše v pořádku. Teprve potom pošleme peníze prodejci. Jak to funguje?
Ujistěte se, že máte v košíku vybránu Aukro Ochranu kupujících a zboží zaplaťte.
Aukro přijme vaši platbu a vyzve prodejce, aby vám odeslal zboží.
Prodejce odešle vaši objednávku.
Jakmile zásilka dorazí, potvrdíte její převzetí.
Aukro vzápětí odešle peníze prodejci na účet.


Co dělat v případě problému se zbožím?
V případě, že zboží nedorazilo nebo není v pořádku, je potřeba nahlásit problém a pozastavit tím vyplacení peněz prodávajícímu. Lhůta pro to, do kdy je možné nahlásit problém, se počítá jako Doba dodání + 3 dny . Např. uvádí-li prodejce dobu dodání 2-3 dny, pak je lhůta pro vyplacení peněz prodejci 6 dní. Jak postupovat?

1. Kontaktujte Aukro
Jděte na Moje Aukro a v historii nákupů použijte tlačítko Nahlásit problém.

2. Platba je pozastavena
Prozkoumáme problém a pokusíme se pro vás nalézt řešení. Po uznání nahlášeného problému se zboží vrátí prodejci a peníze k vám.

3. Posíláme peníze zpět. Fofrem.
Prodejce bude mít zpět své zboží a vy svoje peníze.
* Abyste byli chráněni prostřednictvím Aukro Ochrany kupujících, je nutné platbu za zboží provést využitím Platby přes Aukro a musí být dodrženy veškeré termíny. Souhrn podmínek, termínů a pravidel fungování naleznete v plném znění podmínek Aukro Ochrany kupujících.
Ochrana Kupujicích


Ochrana Kupujicích
Jste prodejce? Nabídněte kupujícím jistotu
Ukažte kupujícím, že jste seriózní prodejce a mohou vám věřit. Nastavte si u svých nabídek Platbu přes Aukro, která kupujícím nabídne možnost Aukro Ochrany Kupujících. Uživatelé mohou za vaše zboží zaplatit kartou, což jistě uvítají a zjednoduší to celý jejich nákupní proces. Díky Platbě přes Aukro se navíc vaše zboží bude zobrazovat i na Aukro.sk a vaše šance na prodej se zvýší. Také šetříte čas, který byste jinak strávili hlídáním příchozí platby a domlouváním na přepravě. S Platbou přes Aukro máte o všem přehled.


Nákup u ověřených prodejců
Pokud jste při nákupu nevyužili Aukro Ochranu kupujících nebo prodejce nenabízí Platbu přes Aukro a s tím spojenou Aukro Ochranu kupujících, nejste chráněni. Potom doporučujeme nakupovat u ověřených prodejců.

Kdo to je ověřený prodejce?
Většina prodejců na Aukru jsou bezproblémoví uživatelé. Pokud by se i přesto vyskytly problémy, tak u ověřených prodejců známe jejich identitu a kontaktní údaje. Nejlepším ověřením je ale hodnocení uživatelů, proto doporučujeme, abyste si před nákupem prohlédli hodnocení prodejce, které vám napoví, jak byli s prodejcem spokojeni ostatní uživatelé. Čím více má pozitivních komentářů, tím lepšího parťáka pro obchod jste našli.

S jistotou jako u klasického e-shopu můžete také nakupovat u prodejců označených štítkem TOP Seller, kteří nabízejí mimo jiné například extra garanci a zákaznickou péči. Nabídky TOP Seller prodejců najdete využitím příslušeného filtru v seznamu nabídek.
Hodnocení prodejců


Máte dotaz nebo problém? Jsme tu pro vás. Napište nám přes Kontaktní formulář.