Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Kreativita a inovace v organizaci (121) Emilie Franková  - Knihy
Kreativita a inovace v organizaci (121) Emilie Franková  - Knihy
1 z 1
Použité

Kreativita a inovace v organizaci (121) Emilie Franková

Kup teď
Cena
179 Kč
Bezpečný nákup s Aukro Ochranou kupujících
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
Zásilkovna na výdejní místo Od 87 Kč
Kartou online
Bankovním převodem
Podrobnosti
Kreativita a inovace v organizaci (121) Emilie Franková
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt

nakladatel Grada

rok vydání 2011

vydání 1. vyd.

jazyk česky

místo Praha

stran 254

rozměry 25 cm

poznámka il.

ISBN 978-80-247-3317-3 (váz.)

Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.

nakladatel Grada rok vydání 2011 vydání 1. vyd. jazyk česky místo Praha stran 254 rozměry 25 cm poznámka il. ISBN 978-80-247-3317-3 (váz.) Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.

Nabídka č. 7058157043 Vystaveno 04.04. 12:04 Zobrazení: 11