Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003 - Knihy
1 z 8
Použité

Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003

Kup teď
Cena
65 Kč
Bezpečný nákup s Aukro Ochranou kupujících
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v dubnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 63 Kč
Doporučená zásilka 67 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Od 71 Kč
Balík Na poštu 110 Kč
Přeprava s dobírkou 125 Kč
Balík Do ruky 130 Kč
Osobní převzetí
Liberec
Doba dodání 2-3 dny
Kartou online
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Rok vydání
Další informace
Počet stran
Opotřebení

 

Kniha

 

Péče o zákazníky

 

Co od nás zákazník očekává

a jak dosáhnout jeho spokojenosti

 

Autor: Aleš Spáčil

 

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.

 

Vydala Grada Publishing v Praze v roce 2003

 

1. vydání

 

116 stran

 

Vazba - měkká

Formát knihy - 13,8 cm X 20,5 cm

Váha knihy - 153 gramů

 

Stav knihy:

 

Desky - zachovalý stav - viz. foto č.1,2.

Stránky - v zachovalém stavu.

 

Jinak ZACHOVALÝ STAV - viz. foto

 

Podívejte i na mé další nabídky. Třeba Vás ještě něco zaujme.

 

Vše na " kup teď " , nemusíte čekat na konec aukcí.

 

Při zakoupení vícero položek z mé nabídky, platíte jen jedno poštovné.

Kniha Péče o zákazníky Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti Autor: Aleš Spáčil Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka. Vydala Grada Publishing v Praze v roce 2003 1. vydání 116 stran Vazba - měkká Formát knihy - 13,8 cm X 20,5 cm Váha knihy - 153 gramů Stav knihy: Desky - zachovalý stav - viz. foto č.1,2. Stránky - v zachovalém stavu. Jinak ZACHOVALÝ STAV - viz. foto Podívejte i na mé další nabídky. Třeba Vás ještě něco zaujme. Vše na " kup teď " , nemusíte čekat na konec aukcí. Při zakoupení vícero položek z mé nabídky, platíte jen jedno poštovné.

Nabídka č. 7028620271 Vystaveno 27.04. 15:04 Zobrazení: 1