Péče o zákazníky - Aleš Spáčil - GRADA 2003
Více informací.
Kniha
Péče o zákazníky
Co od nás zákazník očekává
a jak dosáhnout jeho spokojenosti
Autor: Aleš Spáčil
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.
Vydala Grada Publishing v Praze v roce 2003
1. vydání
116 stran
Vazba - měkká
Formát knihy - 13,8 cm X 20,5 cm
Váha knihy - 153 gramů
Stav knihy:
Desky - zachovalý stav - viz. foto č.1,2.
Stránky - v zachovalém stavu.
Jinak ZACHOVALÝ STAV - viz. foto
Podívejte i na mé další nabídky. Třeba Vás ještě něco zaujme.
Vše na " kup teď " , nemusíte čekat na konec aukcí.
Při zakoupení vícero položek z mé nabídky, platíte jen jedno poštovné.