Beautybox
Kontakt
OBCHODNÍ společnost SkyTech Corporation s. r. o. Webové stránky: https://www.beautybox.cz/ Tel: +420 722 259 424 E-mail: info@beautybox.cz Facebook: facebook.com/beautybox.cz Instagram: instagram.com/beautybox.cz Sídlo společnosti: U Libeňského pivovaru 2015/10, Praha 8, PSČ 180 00 Adresa pro osobní odběr zboží: RECEPCE - U Libeňského pivovaru 2015/10, Praha 8, PSČ 180 00 Otevírací doba recepce pro osobní odběr: všední dny - od 8:00 do 18:00 hodin víkend a státní svátky - ZAVŘENO Jak se k nám dostat? Pomocí městské hromadné dopravy: Tramvaj: Palmovka (linky: 6, 8, 14, 25) Libeňský známek (linky: 1, 3, 24) Autobus: zastávka: Palmovka Metro: zastávka: Palmovka (B) Vlakem: Příjezd na stanici Praha - Libeň, následně tramvají 8 (směr Nádraží Podbaba) nebo 25 (ve směru Bílá Hora) Příjezd na stanici Praha - Vysočany, následně tramvají 6 (směr Kubánské náměstí) nebo 14 (ve směru Spořilov) Autem: placená parkovací zóna před budovou
Údaje o prodejci
OBCHODNÍ společnost SkyTech Corporation s. r. o. IČ: 248 13 541 DIČ: CZ 248 13 541 Kosmetický e-shop Beautybox.cz představuje unikátní renomované značky, které nabízí pečující a zkrášlující kosmetiku z celého světa. Na tomto e-shopu naleznete téměř vše, co potřebujete k péči o svůj zevnějšek. Kosmetické produkty, dekorativní kosmetiku, pomůcky v péči o pleť, domácí profesionální péči, dětskou péči, kosmetické doplňky, módní doplňky, manikúrní potřeby, cestovní potřeby, repelentní kosmetiku, odpuzovače hmyzu a mnoho dalšího. To vše je jen zlomek našeho sortimentu. Vybírat můžete například ze značek Palsar7, Mommy Care, Royal & Langnickel, MosquitNo, Soo'AE, My Earthday, Inter-Vion, Beauty Formulas aj. Naše portfolio se zaměřuje na ženy, muže i děti, a to všech věkových kategorií. Cenová dostupnost a rozmanitost je též naší výhodou. Vybírat zde můžete produkty mezi běžně dostupnými až luxusními či profesionálními. Máme mnohaletou zkušenost v tomto oboru a produkty pro Vás pečlivě vybíráme tak, abychom dokázali splnit Vaše každé přání. Produktům věnujeme naši 100% péči v třídění, kontrole, skladování, balení i expedici. Snažíme se maximálně vyhovět všem Vašim požadavkům, odpovědět vstřícně na Vaše dotazy a vždy najít to nejlepší společné řešení pro vrácení, reklamace či nejasnosti.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů ode dne převzetí zboží, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy: poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího, o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, dodávce novin, periodik nebo časopisů, dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
Reklamace
Po obdržení zakoupeného zboží jej bez zbytečného odkladu prohlédněte a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informujte prodávajícího. 2. Při doručení balíčku přepravní společností balíček řádně zkontrolujte. Při zjištění jakýchkoliv vad sepište na místě s kurýrem zápisový list a informujte nás o situaci na info@beautybox.cz. Do emailu popište škody vzniklé při přepravě a oskenovaný zápisový list. Učiňte tak nejpozději do dvou dnů od doručení balíčku. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. O způsobu náhrady budete informováni. 3. Oznámení o zjištěných vadách učiňte písemně na e-mail info@beautybox.cz do 5 dnů od převzetí zboží. Popište, o jaké vady se jedná a jak se projevují. 4. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury ke zboží, jehož vady jsou reklamovány. Fakturu zašlete na uvedenou e-mailovou adresu nebo společně s reklamovaným zbožím na uvedenou adresu, s dopravou na Vaše náklady, vyjma osobního doručení po předchozí domluvě. 5. Reklamované zboží, prosím, zašlete, nebo doručte na adresu: U Libeňského pivovaru 10, 180 00, Praha 8. 6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. 7. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do sedmi dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace. Záruční lhůty / práva z vady: Pro spotřební zboží uplatňujeme dva typy záručních lhůt neboli práv z vady. Na nové produkty, produkty 2. jakosti nebo produkty s poškozeným obalem se vztahuje standardní záruční lhůta 24 měsíců. Na použité produkty nebo produkty rozbaleno skladem se vztahuje zkrácená záruční lhůta 12 měsíců. * Ztratili jste vaši účtenku a potřebujete kopii? Nevadí! Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailové adresy (info@beautybox.cz) a my uděláme maximum pro dohledání Vašeho dokladu. Nejvíce nám pomůže výpis z účtu, ze kterého platba proběhla. Pokud takovýto výpis dodat nemůžete nebo nechcete, potřebujeme znát alespoň některé z těchto bodů: jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky, 4 poslední čísla použité platební karty, přesnou výši platby či datum objednávky. Duplikát bohužel nejsme schopni dohledat, je-li platba starší jednoho roku. Tato služba není zpoplatněna, nabízíme ji zdarma.
Ostatní informace
Pro naše kompletní portfolio, více informací o novinkách, akcích atd. navštivte náš web: https://www.beautybox.cz/ V případě zájmu o velkoobchodní nabídku a spolupráci nás kontaktujte na e-mailu (info@beautybox.cz) či telefonním čísle (+420 722 259 424). Rádi s Vámi zodpovíme všechny Vaše dotazy.