Kontakt
Kontakt: Telefon: +420 603 584 054 E-mail: ladislav.kindl.ez@volny.cz Adresa: Ladislav Kindl Rudé armády 533/7 733 01 Karviná-Hranice
Údaje o prodejci
Internetový obchod specializující se na sportovní a módní obuv. Odpovědná osoba: Ladislav Kindl Živnostník, na Aukru pod uživatelským jménem Ladan_2007 IČ: 41673476 Zapsán v živnostenském rejstříku u Magistrátu města Karviné (výpis z živnostenského rejstříku) Email: ladislav.kindl.ez@volny.cz Mobil: +420 603584054 Adresa: Rudé armády 533/7 Karviná 73301 Číslo účtu, na které převádět platby za zboží v ČR: (cena zboží + poštovné): 2000259994/2010 Číslo účtu, na které převádět platby za zboží ze Slovenska (cena zboží + poštovné): 2000259994/8330 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ (odstoupení od kupní smlouvy): Vrácené objednávky: Objednávka musí být zaplacena, až poté je možné jí vrátit. Doba po kterou může zákazník uplatnit své právo na odstoupení je 14 dní ode dne převzetí zboží. Aby mohlo být zboží přijato, musí splňovat tyto podmínky: • Výrobky nesmí být nošeny a musí být v původním stavu. • Produkty by měly být vráceny v původním obalu a boty by měly být v původní krabici (pokud je to možné). • Výrobky musí být vráceny do 14 dnů po obdržení objednávky. • Při vrácení zboží je nejlepší uvést důvod vrácení a přiložit originál fakturu. • Před odesláním zpět mě informujte o vrácení elektronickou cestou nebo telefonicky (sms, e-mail, volání). Neposílat, prosím, vrácené zboží na dobírku, nebude vyzvednuto! Postup je takový: Nejdříve bude zboží přijato a zkontrolováno a pokud je v pořádku, budou Kč za vrácený produkt převedeny na účet. Spodní prádlo a plavky se z hygienických důvodů nedají vrátit.
Reklamace
Postup při reklamaci: 1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně předem 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu 3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a telefon 4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Záruka se nevztahuje na: a) vady vzniklé běžným používáním b) nesprávným použitím výrobku c) nesprávným skladováním
Ostatní informace
Obchodní podmínky 1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. 2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. 3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY Objednávka je přijata do 8 hodin, potvrzení objednávky a odeslání zařizuje Aukro.cz. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. 4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY Každou objednávku můžete zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. 5) BALNÉ A POŠTOVNÉ Objednané zboží vám zašleme poštou. V případě, že jste na naší rozvozové trase bude o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Při objednávce a dodávce poštou nad 5000,- Kč neplatíte poštovné. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může lišit i podle hmotnosti objednaného zboží. 6) DODACÍ LHŮTA Dodací lhůta je od 1-3 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. 7) VÝMĚNA ZBOŽÍ V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu v originál obalu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. 9) REKLAMACE A ZÁRUKA Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na: a) vady vzniklé běžným používáním b) nesprávným použitím výrobku c) nesprávným skladováním