kevik111
Kontakt
E-mailová adresa: kevik1982@centrum.cz
Údaje o prodejci
Jiří Hejda Pivovarská 138/3 743 01 Bílovec Nejsem plátce DPH Doručovací adresa pro zaslání reklamací a vratek - pouze balíkem. Jiří Hejda Pivovarská 138/3 743 01 Bílovec
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Doručovací adresa pro zaslání reklamací a vratek - pouze balíkem. Jiří Hejda Pivovarská 138/3 743 01 Bílovec Po emailové dohodě lze zaslat reklamaci a vratky přes Balíkovnu nebo Zásilkovnu na výdejní místo, které určí prodávající. PRAVIDLA PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY: ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY SPOTŘEBITELEM (osoba jednající mimo rámec podnikatelské činnosti). Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy - zašle spotřebitel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od prodejce obdržel a to na své náklady - na adresu Jiří Hejda, Pivovarská 138/3, 743 01 Bílovec. Zboží spotřebitel vrátí úplné, tj. včetně originálního obalu - u vůní originál zabalené v papírové krabičce a celofánu, nepoužité a nepoškozené. Nesmí být porušen hygienický obal ani pojistky proti vytečení.
Reklamace
V případě reklamace je nutné nás kontaktovat na e-mailu- kevik1982@centrum.cz nebo na uvedené kontaktní adrese. Do emailu prosím vyplňte či přiložte následující informace a dokumenty: 1) Název zboží 2) Datum převzetí, jméno a příjmení 3) Číslo aukce 4) Popis vady 5) Telefon 6) Fotodokumentace Po vyhodnocení reklamace Vám navrhneme možnosti řešení vzniklé situace (sleva, vrácení peněz). Vyhodnocení reklamace proběhne nejpozději do 14 dní od doručení e-mailu. V případě uznání reklamace je nutné před vrácením peněz odeslat zboží zpět na naši adresu, která je uvedena na Aukru a to bez nároku na proplacení částky za poštovné dle paragrafu č. 1820, odst.1 písmeno g občan. zákon. 89/2012 Sb. V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email:adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Ostatní informace
Vyplnění karty přepravy a uhrazení vydraženého zboží je nutné provést nejpozději do 7 dní od data vydražení - objednání. V případě, že tak nebude učiněno, vydražené zboží, se vrací zpět do prodeje. Číslo bankovního účtu je uvedeno ve výherním emailu od Aukra. Nezapomeňte při platbě na bankovní účet uvést variabilní symbol platby (číslo první aukce) a svoji přezdívku či jméno. Obchodní podmínky se řídí novým Obč. zák. č. 89/2012 Sb.