softecpraha
Kontakt
Telefon: 602573496, 608300080, Účet: 670100-2200182805/6210 Mail: softec@seznam.cz ivan.mistina@gmail.com Českolipská 25 190 00 Praha 9 Softec s.r.o. zapsaná KOS v Praze o.C v.16609 IČ:48114529 Na spamy, urážlivé a hanlivé zprávy, maily (hejty) neodpovídáme a nereagujeme. Protože chodí hodně zpráv používejte spíš mail.
Údaje o prodejci
Dobírka do 95% pozitivů nebo 20 pozitivů není možná je nutné zaplatit dopředu na vyžádání vyjímečně zaplatit dopředu poštovné. U dobírky nad 95% pozitivů prosím potvrzení (ujištění) o odebrání (odběru) dobírky Koupí souhlasí kupující s následujícím: u nevyzdvihnutých dobírek jsou zmařené náklady a storno za zmařenou aukci dluhem kupujícího. Kupní smlouva je uzavřena mezi podnikateli a neplatí tedy GDPR a všechno z NOZ.Je možné vystavit fakturu od neplátce. Protože nyní převažuje Balíkovna je pořadí zasílání 1. zaplacení dopředu Balíkovna a pošta 2. zaplacení dopředu Zásilkovna 3. dobírka pošta 4. dobírka Zásilkovna 5. reklamace Přirozeně na požádání u aukristů s vysokým kreditem mohu změnit nebo urychlit. Předání je možné doma na Praze 9 a v práci na Praze 1 popř. na zahradě v Praze 7 a Kostelci nad Labem... Většina aukcí je v komisi a tak může být někdy později komitentem avizováno že již aukce není k dispozici nebo může být dodána později a nenesu za to tedy zodpovědnost. U déletrvajících aukcí (pod 6900000000) může být stav zboží ovlivněn skladováním a taktéž A. měnilo jeho kategorie a prodávající za to tedy nenese zodpovědnost t.j. i když je uvedena v aukci záruky tak neplatí. Před udělením negativu je doporučeno řídit se doporučením A, protože když prodávající neuzná důvody k jeho udělení je poškozeno dobré jméno prodávajícího ( a vzniká následná finanční újma) a nevrací se tak platba kupujícího, která kompenzuje škodu(finanční újmu). na dobrém jméně i v případě odstoupení. Aukro nedoporučuje prodej mimo Aukro a i prodejce pak negarantuje dodací lhůtu a při odstoupení od kupní smlouvy platí 20% storno.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Kupní smlouva je uzavřena mezi podnikateli t.j. neplatí Zákon na ochranu spotřebitele dále možnost odstoupení do 14 dní bez udání důvodu, 2 letá záruční doba a další paragrafy Občanského zákoníku při koupi v obchodě. V případě že kupující není podnikatel může odstoupit do převzetí aukce po schválení požadavku na vrácení provize.Jinak nelze mimo dole uvedených případů jednostranně odstoupit , vždy musí dojít k dohodě ( to se týká i odlišení od fota a popisu aukce kdy je třeba omylem zaslána jiná věc) a náklady na přepravu se nevrací. Prodávající si vyhrazuje možnost odstoupení když nejsou dodrženy podmínky aukce nebo když kupující vyžaduje jejich změnu nebo dává další požadavky bez souhlasu prodávajícího. Dále v případě když nedostane potvrzení o odebrání dobírky do týdne od koupě . Dále když kupující nezaplatí do týdne od koupě kdy je aukce vystavena znovu a bude vyžadováno zaplacení storna 20% za zmařenou aukci bez žádosti o vrácení provize nebo 10% za zmařenou aukci s potvrzením žádosti o vrácení provize . Tyto storna platí i u souhlasu na odstoupení po vrácení aukce. Aukce je ve vlastnictví prodávajícího do úplného zaplacení. Pokud si kupující nevyzvedne zboží nebo vyřízenou reklamaci do 30 dnů od uzavření obchodu nebo vyřízení reklamace, bude mu účtováno skladné ve výši 1% z vydražené částky za každý započatý den prodlení. Pak může jak prodávající tak kupující odstoupit jednostranně bez souhlasu druhé strany od kupní smlouvy a vrací se cena . V případě když prodávající (komitent) zboží nedohledá je možnost dodání ekvivalentu nebo se slevou jiné zboží, ale když kupující do 1 mšsice nepožadá o vrácení peněz je vrácena čásrka sbížená o provizi aukra. Před udělením negativu je doporučeno řídit se doporučením A, protože když prodávající neuzná důvody k jeho udělení je poškozeno dobré jméno prodávajícího ( a vzniká následná finanční újma) a nevrací se tak platba kupujícího, která kompenzuje škodu(finanční újmu) na dobrém jméně i v případě odstoupení. Aukro nedoporučuje prodej mimo Aukro a i prodejce pak negarantuje dodací lhůtu a při odstoupení od kupní smlouvy platí 20% storno.
Reklamace
Kupní smlouva zaslaná Aukrem platí i jako záruční list. Kupní smlouva je uzavřena mezi podnikateli(t.j. neplatí Zákon na ochranu spotřebitele dále možnost odstoupení od k.s. do 14 dní bez udání důvodu, 2 letá záruční doba,30denní doba na vyřízení a další paragrafy Občanského zákoníku při koupi v obchodě). Věci bez záruky nebo s prošlou záruční dobou není možné reklamovat, jinak platí uvedená záruční doba mimo déletrvajících aukcí (pod 6900000000),kdy může být stav zboží ovlivněn skladováním. V záruční době je nutné i odeslat (na pozdější reklamace nebudu brát zřetel!). Když není uvedena platí záruka týden od doručení nebo převzetí . Většina komponent není samostatným funkčním celkem a proto při neodborné manipulaci,neodborném zapojení může dojít k poškození (znefunkčnění) o kompatibilitě nemluvě. Přirozeně se na tyto případy záruka a reklamace nevztahuje. Neodpovídáme za poškození dopravcem ( musí ho stejně reklamovat kupující ihned u dopravce). Pozor-když se zvolí doporučená zásilka tak u věcí nad 880 v případě ztráty nebo poškození pošta vrací jen 880!!! Bohužel když je věc fyzicky poškozena i bez poškození obalu není reklamace možná, protože ji mohl i třeba neúmyslně poškodit kupující. V případě neoprávněné reklamace nese veškeré náklady kupující. Reklamace se řeší takže se 1.zboží opraví a pošle zpět 2.pošle ekvivalent 3. pošle jiné zboží dle výběru (zde prodejce poskytuje 10% slevu) Zde kupující hradí dopravu ke kupujícímu a nazpět prodávající. U kupní smlouvy uzavřené mezi podnikateli neplatí tedy měsíc na vyřízení. Prodávající ale toto nebude zneužívat a bude se snažit reklamaci naopak vyřídit neodkladně. Popis aukce je nedílnou součástí kupní smlouvy a není se tedy možné domáhat prodloužení záruky. To samé se týká těchto informací od prodejce. Technické údaje i obsah balení v origo zabalených aukcích nám pro informační účely poskytují třetí strany. Nepřijímáme žádnou odpovědnost za chyby v těchto údajích. Při reklamaci na stav nebo popis prodávající nabídne slevu nebo výměnu za jiné zboží. Když nabídku kupující neakceptuje považuje se to vzdání reklamace. Odstoupení od kupní smlouvy viz předchozí podmínky .
Ostatní informace
Popis aukce je nedílnou součástí kupní smlouvy.To samé se týká těchto informací od prodejce. Pokud si kupující nevyzvedne(nepřevezme) zboží nebo vyřízenou reklamaci do 30 dnů od uzavření obchodu nebo vyřízení reklamace, bude mu účtováno skladné ve výši 1% z vydražené částky za každý započatý den prodlení. U vratky se počítá skladné od doby převzetí prodávajícím do doby zaplacení další přepravy kupujícím. Pokud si však kupující zboží nevyzvedne(nezaplatí další přepravu) ani do doby, kdy výše skladného převýší cenu zboží, bude toto zboží prodáno a použito na úhradu skladného. Přirozeně neručíme za přepravu t.j. kupující má projevit maximální součinnost s přepravcem viz i reklamace. Při komunikaci se prosím vyvarujte urážek (hejtů), vyhrožování, zastrašování a ultimát nebude na ně reagováno. V případě problému se přirozeně lze obrátit na výše uvedený kontakt.