Kontakt
Saturi Moda s.r.o. • INFOLINKA A PLATBY: 725 031 540 - Infolinka dostupná: PO - PÁ (9:00-11:30, 12:00-14:00) - pouze v pracovní dny • EXPEDICE A ZÁSILKY: 602 603 509 - dostupné PO - PÁ (7:00-11:30 a 12:00 - 14:00) - pouze v pracovní dny Zásilky budou odeslány až po obdržení platby na náš účet. • svetmodni@gmail.com • bankovní spojení: č. ú.: 2102649045 / 2010 (Fio Banka) IBAN: CZ25 2010 0000 0021 0264 9045, SWIFT: FIOBCZPPXXX • u každé platby je nutné uvádět SPRÁVNÝ VARIABILNÍ SYMBOL!!! • před odesláním platby je VŽDY nutné VYPLŇOVAT FORMULÁŘ PŘEPRAVY! UPOZORNĚNÍ!!! VEŠKERÉ PŘIJATÉ PLATBY BEZ UVEDENÉHO VARIABILNÍHO SYMBOLU NEBO S CHYBNÝM VS BUDOU OBRATEM VRÁCENY ZPĚT. Veškeré informace a podklady pro úhradu zboží jsou uvedeny jak při vyplnění karty dopravy a platby, tak následně v emailu včetně informace, jaký VS je nutný u platby použít. Na případné reklamace nebudeme brát žádný zřetel! -------------------------------------------------------- !!! UPOZORNĚNÍ !!! * O státních svátcích a víkendech nepracujeme. Z tohoto důvodu neodpovídáme na emaily a telefonická linka je nedostupná. Taktéž nejsou zpracovávány žádné platby ani odesílány zásilky. **************************************************************************** Na všechny e-maily se budeme snažit průběžně odpovídat nejpozději však do 24 hodin, v pracovní dny.
Údaje o prodejci
Naše společnost realizuje prodej zboží prostřednictvím internetové sítě. V případě Vašich dotazů nás kontaktujte elektronickou poštou na e-mail: svetmodni@gmail.com. Na všechny e-maily se budeme snažit průběžně odpovídat nejpozději však do 24 hodin (v pracovní dny). Naše pracovní doba: PO - PÁ (9:00-14:00) Provozovna (Doručovací adresa): Saturi Moda s.r.o.; U Nisy 114; 463 31 Chrastava Fakturační adresa (Nejedná se o doručovací adresu!!!): Saturi Moda s.r.o. IČO 19642296 Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14 dní Adresa pro vrácení zboží: Saturi Moda s.r.o. U Nisy 114 463 31 Chrastava. Česká republika Jestliže došlo z Vaší strany k nevhodnému výběru a přejete si zboží vrátit, obratem nás o této skutečnosti informujte EMAILEM (nikoliv přes Aukro dotazy, kde nelze požadavek vyřídit). Následně s Vámi budou domluveny podmínky vrácení. Uživatelé mají možnost od kupní smlouvy odstoupit v zákonné 14 ti denní lhůtě dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.), tzn., vzniká právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 ti kalendářních dnů od data převzetí zboží. • V co nejkratším termínu od zaslání informace o odstoupení od kupní smlouvy je potřeba, abyste nám poslali zakoupené zboží. Pokud je to možné zašlete zboží v původním obalu. • Vrácené zboží nemůže mít známky nošení, praní nebo poškození kupujícím. V opačném případě je nutné myslet na náklady, které budou námi vynaloženy k uvedení zboží do původního stavu. • Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. • Zboží zašlete nejlépe obratem po jeho obdržení. Nové nákupy o vrácené zboží nelze ponižovat! • O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformujeme, pokud je to možné, uložte si podací číslo zásilky a pohyb zásilky sledujte na stránkách dopravce. • Do 14 dnů od obdržení zásilky vracíme částku za zboží na uvedený účet. • Zásilky je nutné zasílat adresátovi jako balík do ruky, nikoliv jako balík na poštu. • Nepřijímáme žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku. • Poštovní poukázkou peníze nevracíme.
Reklamace
• Vzhledem k tomu, že se jedná o internetový prodej, kdy zákazník nemá možnost si prohlédnout zboží před zakoupením, přijímáme reklamace týkající se viditelných vad, o kterých nebyl zákazník před koupí zboží informován, či které nebyly v nabídce uvedeny (tzn. těch, které jsou viditelné na novém výrobku ve chvíli, kdy jej zákazník obdrží). • Jestliže jste si po obdržení zásilky všimli nějaké vady, obratem nás o tom informujte emailem. Následně Vám bude zaslán reklamační formulář a informace potřebné k reklamaci. • Je-li s reklamovaným zbožím vraceno i zboží ve 14-ti denní lhůtě, řádně označte ve formuláři, které zboží je reklamované a které vracíte ve lhůtě. • V případě, že Vám Vaši reklamaci uznáme, budou Vám vráceny i náklady na poštovné. V opačném případě je možné se domluvit na vrácení pouze ceny zboží. • O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformujeme, pokud je to možné, uložte si podací číslo zásilky a pohyb zásilky sledujte na stránkách dopravce. • Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratším možném termínu. Nejpozději však do 30 - ti dnů od převzetí zásilky. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat elektronicky. Nepřijímáme žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku. • Poštovní poukázkou peníze nevracíme.
Ostatní informace
PODMÍNKY PRODEJE Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. ZÁSILKY ODESÍLÁME ČESKOU POŠTOU - MOMENTÁLNĚ POUZE NA VYŽÁDÁNÍ, ZÁSILKOVNOU NA VÝDEJNÍ MÍSTO I NA ADRESU A KURÝREM (GLS). NOVĚ NABÍZÍME KURÝREM (GLS) NA VÝDEJNÍ MÍSTO - NA VYŽÁDÁNÍ. (nelze u aukcí nastavit tento druh dopravy). Vyhledání výdejních míst zde: https://gls-group.com/CZ/cs/vydejni-mista-gls/ ZASLÁNÍ DO ZAHRANIČÍ - NABÍZÍME ZASLÁNÍ NA SLOVENSKO PŘES ZÁSILKOVNU. ZÁSILKY JE MOŽNÉ VYZVEDNOUT OSOBNĚ NA ADRESE: (U Nisy 114 Chrastava 2. patro. Pondělí až pátek: 8:00-14:30. POUZE POTÉ CO OBDRŽÍTE E-MAIL O PŘIPRAVENÉM ZBOŽÍ (1-2 PRACOVNÍ DNY). NA POČKÁNÍ NENÍ MOŽNÉ ZÁSILKU PŘIPRAVIT! Účastí v našem obchodu dáváte souhlas s našimi podmínkami prodeje. Kupujícím se proto doporučuje seznámit se podrobně s Obchodními podmínkami, které jsou popsány na této stránce prodávajícího. VŠEOBECNÉ INFORMACE K NÁKUPU Pokud přesáhne celková částka za vydražené zboží 10 tisíc Kč, je zákazník automaticky umístěn na černou listinu do doby, než uhradí veškeré vydražené zboží. Žádáme Vás, abyste nakupovali uvážlivě. Opakované rušení nákupu či opakované žádosti ke zrušení příhozu se mohou jevit jako poškozování prodejce a maření obchodu. V těchto případech může dojít k omezení nákupu v našich nabídkách. Aukce neukončujeme předčasně! Výjimkou jsou zvlášť závažné důvody, jako je chybně popsaná aukce. V tomto případě dojde pouze k opravě a aukce je poté vždy znovu vystavena pod stejným kódem prodávajícího. Vydražená částka za zboží, neobsahuje náklady na dopravu. Zboží, které nabízíme je NOVÉ i POUŽITÉ. U aukce je tato informace viditelně uvedena. U použitého zboží je nutné očekávat známky opotřebení. Věnujte zvýšenou pozornost popiskům, které jsou v nabídce uvedeny. V popisku je popsán stav výrobku. Všechno zboží před vystavením k dražbě také dodatečně měříme. Vzhledem k tomu, že existují rozdílné míry u výrobců, doporučujeme kontrolovat i naše změřené rozměry. Ponecháváme si právo na chybu měření 2 cm. Neodpovídáme za případné rozdíly barevné škály mezi vytištěným zobrazením a viditelným na obrazovce kupujícího. Fotografie, které máme k dispozici, jsou od výrobce, tedy pouze ilustrační. Jiné fotografie k dispozici nemáme. Některé nabízené výrobky nemají papírovou cenovku. To neznamená, že nejsou nové. Z hygienických důvodů se nevrací zpět spodní prádlo a plavky. Proto prosím nakupujte uvážlivě. Informujeme Vás, že komentáře neslouží ke komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Proto Vás žádáme, pokud máte jakékoliv připomínky k obchodu, kontaktujte nás, rádi Vám vyjdeme vstříc, jak jen to bude možné. Faktury zasíláme pouze na vyžádání, k vrácení zboží faktura není potřeba. PLATEBNÍ PODMÍNKY Na platbu za nákup na našich aukcích čekáme 7 dnů. Jestliže dražíte více položek a platbu do 7 dnů nestihnete provést, vždy nás o této skutečnosti informujte emailem o domluvení náhradního termínu úhrady. V opačném případě je neuhrazené zboží cca do tří týdnů od vydražení stornováno (před stornem můžete obdržet email URGENCE, kde je přesný termín o úhradě uveden) a uživatel umístěn na ČL. Po odeslání žádosti o vrácení provize je aukce stornována a již není možné zboží dodatečně uhradit. Nemáme žádnou povinnost zákazníka upozorňovat emailem na neuhrazené aukce, ani na případné umístění na ČL!!! Jestliže hradíte převodem, ve zprávě pro příjemce uveďte Vaše uživatelské jméno+počet aukcí a jako variabilní symbol číslo aukce (v případě více aukcí - číslo jedné z aukcí). U každého nákupu Vás žádáme o vyplnění formuláře přepravy (karta platby) dle počtu kusů v zásilce! (https://napoveda.aukro.cz/jak-nakoupit-zakoupeni-zbozi-realizace-koupe-platba-za-zbozi/jak-vybrat-dopravu-platbu-pro-vice) Jakmile dojde k úhradě zboží, do uhrazené zásilky již nelze přidávat žádné další položky. Pokud si přejete zboží zaslat dohromady, nákupy je nutné sloučit do jedné objednávky a zaslat jednu platbu za všechny tyto aukce. V případě zaslání více plateb nebudou nákupy slučovány a je nutné uhradit poštovné dle ceníku přepravy jako novou zásilku! V jedné zásilce odesíláme max. 10 aukcí, což je zřejmé z ceníku dopravy. Zboží zašleme zákazníkovi automaticky, ihned po obdržení platby na našem účtu. Hromadnou platbou tak předejdete případnému nedorozumění a rozdělení nákupu. V případě zpracování platby a předání nákupu na expedici již nelze do zásilky přidávat žádné další položky. Jestliže hradíte nákupů více, upozorňujeme, že nákupy je nutné hradit dle datumu výhry aukce od nejstarší položky počínaje. Tzn. nelze Vám poslat novější položky dříve, než budou odeslány starší vyhrané aukce. V případě více uživatelských účtů na stejné jméno/adresu nelze vydražené položky kombinovat a slučovat do jedné objednávky. Nové nákupy o vrácené zboží či vratky ponižovat nelze! Vydraženou částku navýšenou o odpovídající poštovné zašlete převodem na bankovní účet: 2102649045 / 2010 (Fio Banka). IBAN: CZ25 2010 0000 0021 0264 9045, SWIFT: FIOBCZPPXXX U každé platby je nutné uvádět správný VS, v opačném případě nemusí být platba zpracována a může dojít i ke stornování nákupu právě z důvodu nespárování platby! Zpětně po stornování položek již nebereme žádný zřetel na případné námitky. č.ú.: 2102649045 / 2010 (Fio Banka) VS: desetimístné číslo aukce ( v případě více aukcí – číslo první vyhrané) zpráva pro příjemce: uživatelské jméno, počet ks O přijetí platby Vás budeme automaticky informovat emailem. DOPRAVA A NÁKLADY NA ODESLÁNÍ Zboží se snažíme odeslat do 3-5 pracovních dnů, u objemnějších zásilek probíhá odeslání nejpozději do 7 pracovních dnů poté, co došlo ke zpracování platby. V případě, že si přejete, aby byl balík zaslán na jinou adresu, než na tu, která je uvedena na aukru, uveďte ji ve formuláři platby a přepravy. Pokud budou tyto žádosti odesílány emailem, není možné zaručit jejich včasnou změnu. V cenách dopravy jsou zahrnuty i veškeré naše náklady spojené s odesláním zboží. Nejedná se o ceník přepravní společnosti. Nerozlišujeme, zda se jedná o malé či objemné zásilky, ceny přepravy jsou pro všechny kupující stejné. Zaslání zboží na dobírku umožňujeme pouze zákazníkům s min. počtem 10-ti pozitivních komentářů (0 negativních komentářů za neuhrazené zboží). Tímto se snažíme předejít maření obchodu ze strany kupujících. Není možné provádět nákupy pod více uživatelskými jmény a násl. tyto nákupy spojit v jeden. Administrativně je to pro nás nemožné. Pokud si přejete ušetřit na poštovném doporučujeme nakupovat pod jedním uživatelským jménem. O odeslání zásilky Vás budeme informovat emailem. Nejdříve následující den byste měli očekávat doručení. Před převzetím zboží, si prosím zkontrolujte, zda je obal (popř. i výrobek) neporušený, v případě nesrovnalostí, zboží nikdy nepřebírejte. Jestliže zásilka přesáhne max. udané rozměry je nutné uhradit nové poštovné. Max. rozměr nesmí přesáhnout 180cm nebo součet všech tří rozměrů nesmí přesáhnout 240cm. a) platba převodem Zásilkovna: 1-5 ks - 99,- doručení na výdejní místo - max. hmotnost zásilky je 10 kg Česká pošta: 1-10 ks - 149,- Kč balík do ruky/balík na poštu - MOMENTÁLNĚ POUZE NA VYŽÁDÁNÍ - max.rozměr zásilky je 180cm (nebo součet všech 3 stran 240cm) GLS (kurýrní služba): 1-10 ks - 149,- Kč doručení na adresu kurýrem - součet všech stran nesmí přesáhnout 300 cm (2x výska + 2x šířka + 1x délka) - nově nabízíme kurýrem (GLS) na výdejní místo - NA VYŽÁDÁNÍ. (nelze u aukcí nastavit tento druh dopravy). - Vyhledání výdejních míst zde: https://gls-group.com/CZ/cs/vydejni-mista-gls/ Zásilkovna SK: 1-10 ks - 149,- Kč doručení na výdejní místo 1-10 ks - 150 ,- Kč doručení na adresu Osobní odběr: 1-10 ks - 50 Kč - platba hotově nebo převodem (adresa: U Nisy 114 Chrastava 2. patro; pondělí až pátek: 8:00-14:30) b) zaslání na dobírku (týká se pouze zákazníků, kteří mají min. 10 pozitvních komentářů a 0 negat. komentářů za neuhrazené zboží) Zásilkovna: 1-5 ks 149,- doručení na výdejní místo - max. hmotnost zásilky je 10 kg Česká pošta: 1-10 ks 189,- Kč balík do ruky/balík na poštu - MOMENTÁLNĚ POUZE NA VYŽÁDÁNÍ - max.rozměr zásilky je 180cm (nebo součet všech 3 stran 240cm) Na dobírku je možné vyplnit formulář maximálně na 50 ks zboží - 5 zásilek přes ČP. Vice zásilek dohromady nelze k jedné objednávce zaslat. GLS (kurýrní služba): 1-10 ks 189,- Kč doručení na adresu kurýrem - součet všech stran nesmí přesáhnout 300 cm (2x výska + 2x šířka + 1x délka) -nově nabízíme kurýrem (GLS) na výdejní místo - NA VYŽÁDÁNÍ. (nelze u aukcí nastavit tento druh dopravy). Zásilkovna SK: 1-10 ks 184,- Kč doručení na výdejní místo 1-10 ks 185,- Kč doručení na adresu Zaslání do zahraničí - nabízíme zaslání na Slovensko přes zásilkovnu.