Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj - Autobazar
1 z 8
Použité

VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj

Aukce
Žádný příhoz
295 000 Kč
Končí v pátek 3. 5. 20:56
Kolik přihodit?

nebo
Bezpečné přihazování s Aukro Ochranou kupujících
Nakupujete od ověřeného prodejce
Doprava a platba
Kurýr 5 000 Kč
Kurýr s dobírkou 5 000 Kč
Osobní převzetí
Praha 10
Kartou online
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
VW Golf VII, 1.6 TDI BlueMotion, 77 kW, Highline, plná výbava, 1. maj
Popis předmětu
Informace od prodejce
Počet dveří
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Další informace
Značka vozidla
Převodovka
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Pohon
Karoserie
Barva
Stav Tachometru
Rok výroby
Objem motoru [cm3]
Najeto [km]
Výkon motoru [kW]

Nebourané, pravidelně servisováno, koupeno nové v ČR, první majitel, servisní historie.


Najeto: 140.000 km, bylo ježděno spíše na delší trasy a klidnější styl jízdy. Poslední cca dva roky jezdilo jen výjimečně.

Rok výroby: 2013

Koupeno a provozováno v ČR, první majitel.


Plná výbava. Auto je ve variantě Highline v podstatě se všemi příplatkovými doplňky. Auto tak má v podstatě všechno, na co si lze jen vzpomenout:


- adaptivní bi-xenonové světloměty s funkcí Dynamic Light Assist (automaticky zapíná a vypíná dálková světla v závislosti na provozu);

- adaptivní tempomat s funkcí omezovače rychlosti;

- systém udržování auta v jízdním pruhu;

- systém kontroly únavy řidiče;

- systém sledování značek podél cesty;

- systém Emergency City Break (zajišťuje automatické nouzové dobrždění ve městě k prevenci nehody);

- systém automatického tlakování brzdy (auto automaticky tlakuje brzu v závislosti na rychlosti jízdy, tedy při jízdě po dálnici je citlivost brzdového pedálu vyšší, než při jízdě městem);

- systém asistence rozjezdu do kopce;

- přední kamera;

- zadní parkovací kamera;

- přední parkovací senzory;

- zadní parkovací senzory;

- barevný MFD display (display mezi budíky);

- integrovaná bezdrátová Qi nabíječka telefonu;

- Android rádio a infotainment systém integrující se systémy auta (podpora pro Waze, Spofity, atd... bez nutnosti připojení telefonu);

- multifunkční volant;

- dvouzónová automatická klimatizace;

- ambientní osvětlení interiéru;

- příplatková částečně kožená sedadla;

- masážní sedadlo řidiče;

- vyhřívaná přední sedadla;

- elektronicky nastavitelná sedadla;

- vyhřívaná zrcátka;

- nezávislý alarm (kontrola integrity oken, náklonu auta, vibrací a zvuku);

- zámek řadící páky Defend Lock (u některých pojišťoven zajišťuje také slevu na povinném ručení a havarijním pojištění);

- pískování VINu na všech oknech;

- zadní tónovaná skla;

- atd...


Na autě jsou nové celoroční pneu. Auto je také po pravidelném intervalovém servisu - vyměněn olej, filtry, a další provozní kapaliny.



Lak má semtam nějaké drobnosti, tak jak lze u auta po 140.000 km a parkování na veřejných parkovištích u obchodních center čekat, tomu se žádné auto nevyhne, takže když se to obejde zblízka, tak se semtam něco kosmetického objeví. Jinak ale BEZ vážných poškození, bez rezu, celkově v pěkném stavu, viz foto.


Žádné problémy s motorem, jezdí pěkně. Kromě běžné údržby bych nečekal v blízké budoucností žádné větší investice. STKčkama prochází bezproblémově.


Převážně parkováno na oploceném soukromém pozemku.


Reálná dlouhodobá komb. spotřeba cca 5,3L / 100km.


K autu přidám také nové přední a zadní brzdové destičky Bosch. Auto je má sice ještě ok a nějaké vyšší tisíce km ještě zvládnou, ale zkrátka mám náhradní, tak je k autu přidám. :)


K dispozici jsou dva klíče.


Zakoupeno u Auto I.S.R., původní cena nového 650.000 Kč.


Jsem si vědom toho, že lze Golfy s obdobným nájezdem a rokem výroby sehnat i levněji, avšak v ceně mám zohledněný jednak maximální stupeň výbavy a jednak fakt, že jde o auto po prvním majiteli, zakoupené v ČR u českého dealera, s kompletní historií a tedy kupující přesně ví, co a od koho kupuje - nehrozí tedy stočené km, nejistý právní původ, aj...


Veškerá dokumentace od koupě až do dneška je samozřejmostí - 100% transparentnost historie vozidla.


VIN zašlu případným zájemcúm do zprávy.


S autem je možno okamžitě odjet. Přepis možno zařídit společně, případně mohu na základě plné moci obstarat za kupujícího sám.


V případě vážného zájmu bych neměl problém zájemci auto oproti nějaké záloze na pokrytí nákladů cesty zavézt v podstatě po celé ČR.


Další dotazy? Jen se ptejte. Rád zodpovím.

Nebourané, pravidelně servisováno, koupeno nové v ČR, první majitel, servisní historie. Najeto: 140.000 km, bylo ježděno spíše na delší trasy a klidnější styl jízdy. Poslední cca dva roky jezdilo jen výjimečně. Rok výroby: 2013 Koupeno a provozováno v ČR, první majitel. Plná výbava. Auto je ve variantě Highline v podstatě se všemi příplatkovými doplňky. Auto tak má v podstatě všechno, na co si lze jen vzpomenout: - adaptivní bi-xenonové světloměty s funkcí Dynamic Light Assist (automaticky zapíná a vypíná dálková světla v závislosti na provozu); - adaptivní tempomat s funkcí omezovače rychlosti; - systém udržování auta v jízdním pruhu; - systém kontroly únavy řidiče; - systém sledování značek podél cesty; - systém Emergency City Break (zajišťuje automatické nouzové dobrždění ve městě k prevenci nehody); - systém automatického tlakování brzdy (auto automaticky tlakuje brzu v závislosti na rychlosti jízdy, tedy při jízdě po dálnici je citlivost brzdového pedálu vyšší, než při jízdě městem); - systém asistence rozjezdu do kopce; - přední kamera; - zadní parkovací kamera; - přední parkovací senzory; - zadní parkovací senzory; - barevný MFD display (display mezi budíky); - integrovaná bezdrátová Qi nabíječka telefonu; - Android rádio a infotainment systém integrující se systémy auta (podpora pro Waze, Spofity, atd... bez nutnosti připojení telefonu); - multifunkční volant; - dvouzónová automatická klimatizace; - ambientní osvětlení interiéru; - příplatková částečně kožená sedadla; - masážní sedadlo řidiče; - vyhřívaná přední sedadla; - elektronicky nastavitelná sedadla; - vyhřívaná zrcátka; - nezávislý alarm (kontrola integrity oken, náklonu auta, vibrací a zvuku); - zámek řadící páky Defend Lock (u některých pojišťoven zajišťuje také slevu na povinném ručení a havarijním pojištění); - pískování VINu na všech oknech; - zadní tónovaná skla; - atd... Na autě jsou nové celoroční pneu. Auto je také po pravidelném intervalovém servisu - vyměněn olej, filtry, a další provozní kapaliny. Lak má semtam nějaké drobnosti, tak jak lze u auta po 140.000 km a parkování na veřejných parkovištích u obchodních center čekat, tomu se žádné auto nevyhne, takže když se to obejde zblízka, tak se semtam něco kosmetického objeví. Jinak ale BEZ vážných poškození, bez rezu, celkově v pěkném stavu, viz foto. Žádné problémy s motorem, jezdí pěkně. Kromě běžné údržby bych nečekal v blízké budoucností žádné větší investice. STKčkama prochází bezproblémově. Převážně parkováno na oploceném soukromém pozemku. Reálná dlouhodobá komb. spotřeba cca 5,3L / 100km. K autu přidám také nové přední a zadní brzdové destičky Bosch. Auto je má sice ještě ok a nějaké vyšší tisíce km ještě zvládnou, ale zkrátka mám náhradní, tak je k autu přidám. :) K dispozici jsou dva klíče. Zakoupeno u Auto I.S.R., původní cena nového 650.000 Kč. Jsem si vědom toho, že lze Golfy s obdobným nájezdem a rokem výroby sehnat i levněji, avšak v ceně mám zohledněný jednak maximální stupeň výbavy a jednak fakt, že jde o auto po prvním majiteli, zakoupené v ČR u českého dealera, s kompletní historií a tedy kupující přesně ví, co a od koho kupuje - nehrozí tedy stočené km, nejistý právní původ, aj... Veškerá dokumentace od koupě až do dneška je samozřejmostí - 100% transparentnost historie vozidla. VIN zašlu případným zájemcúm do zprávy. S autem je možno okamžitě odjet. Přepis možno zařídit společně, případně mohu na základě plné moci obstarat za kupujícího sám. V případě vážného zájmu bych neměl problém zájemci auto oproti nějaké záloze na pokrytí nákladů cesty zavézt v podstatě po celé ČR. Další dotazy? Jen se ptejte. Rád zodpovím.

Nabídka č. 7058857454 Vystaveno 23.04. 20:04 Zobrazení: 50