Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
+1
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43 - Modely automobilů
1 z 9
Použité

Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43

Skončeno
Žádný příhoz
80 Kč
Ukončeno v sobotu 4. 5. 2024, 15:08:22
Nikdo nezakoupil
Bezpečné přihazování s Aukro Ochranou kupujících
Nakupujete od ověřeného prodejce
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v květnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 78 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Od 87 Kč
Osobní převzetí
Kladno
Kartou online
Bankovním převodem
Podrobnosti
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43
Popis předmětu
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Bez krabiček, ze sbírky. Cena celkem za obě .
Ferrari 308 GTB se objevovalo v rally již od konce sedmdesátých let. Po vzniku skupiny B byly však tyto vozy umístěny do nově vzniklé kategorie. Výsledky však kvůli nevhodné koncepci nebyly převratné. Vozidlo mělo dlouhý a nízký předek a nízko umístěná sedadla. Ale koncepce plastové karoserie a motoru uprostřed ukázaly cestu konkurenci.

Motor byl vidlicový osmiválec s rozvodem DOHC o objemu 2921 cm³. Od roku 1982 byl navíc vybaven čtyřventilovou technikou (QV) s přímým vstřikováním paliva. Výkon vozů byl 241 ps, maximální rychlost 255 km/h a zrychlení na sto za 6,5 sekundy. Převodovka byla pětistupňová. Nádrž byla na 70 litrů. Vůz měřil 4302 mm na délku, 1800 mm na šířku a 1180 mm na výšku. jeho váha byla 1150 kg

Nové Ferrari 512 BB se od předchůdce F 365 GT4 Berlinetta boxer ,na vnějšku odlišovalo jen detaily v podobě malého spoileru pod přídí, Nasávacími otvory před zadními koly, čtveřicí koncovek výfuku namísto šesti a stejně zredukovaným počtem koncových svítilen.
Zásadní změny se ovšem odehrály pod stále atraktivní karoserií, v motorovém prostoru se totiž usadil nový dvanáctiválec o objemu 4943,04 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který byl naladěn na 265 kW (360 k) při 6800 min-1 a točivý moment 451 N.m ve 4600 min-1. Standardem byla opět pětistupňová manuální převodovka.
Bez krabiček, ze sbírky. Cena celkem za obě . Ferrari 308 GTB se objevovalo v rally již od konce sedmdesátých let. Po vzniku skupiny B byly však tyto vozy umístěny do nově vzniklé kategorie. Výsledky však kvůli nevhodné koncepci nebyly převratné. Vozidlo mělo dlouhý a nízký předek a nízko umístěná sedadla. Ale koncepce plastové karoserie a motoru uprostřed ukázaly cestu konkurenci. Motor byl vidlicový osmiválec s rozvodem DOHC o objemu 2921 cm³. Od roku 1982 byl navíc vybaven čtyřventilovou technikou (QV) s přímým vstřikováním paliva. Výkon vozů byl 241 ps, maximální rychlost 255 km/h a zrychlení na sto za 6,5 sekundy. Převodovka byla pětistupňová. Nádrž byla na 70 litrů. Vůz měřil 4302 mm na délku, 1800 mm na šířku a 1180 mm na výšku. jeho váha byla 1150 kg Nové Ferrari 512 BB se od předchůdce F 365 GT4 Berlinetta boxer ,na vnějšku odlišovalo jen detaily v podobě malého spoileru pod přídí, Nasávacími otvory před zadními koly, čtveřicí koncovek výfuku namísto šesti a stejně zredukovaným počtem koncových svítilen. Zásadní změny se ovšem odehrály pod stále atraktivní karoserií, v motorovém prostoru se totiž usadil nový dvanáctiválec o objemu 4943,04 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který byl naladěn na 265 kW (360 k) při 6800 min-1 a točivý moment 451 N.m ve 4600 min-1. Standardem byla opět pětistupňová manuální převodovka.

Nabídka č. 7061681289 Vystaveno 24.04. 15:04 Zobrazení: 21