Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
+1
1 z 9
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43
Skončeno
Žádný příhoz
80 Kč
Ukončeno v sobotu 4. 5. 2024, 15:08:22
Nikdo nezakoupil
Doprava a platba
Podrobnosti
Ferrari 308 GTB, a 512BB 2ks 1/43
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Bez krabiček, ze sbírky. Cena celkem za obě .
Ferrari 308 GTB se objevovalo v rally již od konce sedmdesátých let. Po vzniku skupiny B byly však tyto vozy umístěny do nově vzniklé kategorie. Výsledky však kvůli nevhodné koncepci nebyly převratné. Vozidlo mělo dlouhý a nízký předek a nízko umístěná sedadla. Ale koncepce plastové karoserie a motoru uprostřed ukázaly cestu konkurenci.
Motor byl vidlicový osmiválec s rozvodem DOHC o objemu 2921 cm³. Od roku 1982 byl navíc vybaven čtyřventilovou technikou (QV) s přímým vstřikováním paliva. Výkon vozů byl 241 ps, maximální rychlost 255 km/h a zrychlení na sto za 6,5 sekundy. Převodovka byla pětistupňová. Nádrž byla na 70 litrů. Vůz měřil 4302 mm na délku, 1800 mm na šířku a 1180 mm na výšku. jeho váha byla 1150 kg
Nové Ferrari 512 BB se od předchůdce F 365 GT4 Berlinetta boxer ,na vnějšku odlišovalo jen detaily v podobě malého spoileru pod přídí, Nasávacími otvory před zadními koly, čtveřicí koncovek výfuku namísto šesti a stejně zredukovaným počtem koncových svítilen.
Zásadní změny se ovšem odehrály pod stále atraktivní karoserií, v motorovém prostoru se totiž usadil nový dvanáctiválec o objemu 4943,04 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který byl naladěn na 265 kW (360 k) při 6800 min-1 a točivý moment 451 N.m ve 4600 min-1. Standardem byla opět pětistupňová manuální převodovka.
Ferrari 308 GTB se objevovalo v rally již od konce sedmdesátých let. Po vzniku skupiny B byly však tyto vozy umístěny do nově vzniklé kategorie. Výsledky však kvůli nevhodné koncepci nebyly převratné. Vozidlo mělo dlouhý a nízký předek a nízko umístěná sedadla. Ale koncepce plastové karoserie a motoru uprostřed ukázaly cestu konkurenci.
Motor byl vidlicový osmiválec s rozvodem DOHC o objemu 2921 cm³. Od roku 1982 byl navíc vybaven čtyřventilovou technikou (QV) s přímým vstřikováním paliva. Výkon vozů byl 241 ps, maximální rychlost 255 km/h a zrychlení na sto za 6,5 sekundy. Převodovka byla pětistupňová. Nádrž byla na 70 litrů. Vůz měřil 4302 mm na délku, 1800 mm na šířku a 1180 mm na výšku. jeho váha byla 1150 kg
Nové Ferrari 512 BB se od předchůdce F 365 GT4 Berlinetta boxer ,na vnějšku odlišovalo jen detaily v podobě malého spoileru pod přídí, Nasávacími otvory před zadními koly, čtveřicí koncovek výfuku namísto šesti a stejně zredukovaným počtem koncových svítilen.
Zásadní změny se ovšem odehrály pod stále atraktivní karoserií, v motorovém prostoru se totiž usadil nový dvanáctiválec o objemu 4943,04 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který byl naladěn na 265 kW (360 k) při 6800 min-1 a točivý moment 451 N.m ve 4600 min-1. Standardem byla opět pětistupňová manuální převodovka.
Bez krabiček, ze sbírky. Cena celkem za obě . Ferrari 308 GTB se objevovalo v rally již od konce sedmdesátých let. Po vzniku skupiny B byly však tyto vozy umístěny do nově vzniklé kategorie. Výsledky však kvůli nevhodné koncepci nebyly převratné. Vozidlo mělo dlouhý a nízký předek a nízko umístěná sedadla. Ale koncepce plastové karoserie a motoru uprostřed ukázaly cestu konkurenci. Motor byl vidlicový osmiválec s rozvodem DOHC o objemu 2921 cm³. Od roku 1982 byl navíc vybaven čtyřventilovou technikou (QV) s přímým vstřikováním paliva. Výkon vozů byl 241 ps, maximální rychlost 255 km/h a zrychlení na sto za 6,5 sekundy. Převodovka byla pětistupňová. Nádrž byla na 70 litrů. Vůz měřil 4302 mm na délku, 1800 mm na šířku a 1180 mm na výšku. jeho váha byla 1150 kg Nové Ferrari 512 BB se od předchůdce F 365 GT4 Berlinetta boxer ,na vnějšku odlišovalo jen detaily v podobě malého spoileru pod přídí, Nasávacími otvory před zadními koly, čtveřicí koncovek výfuku namísto šesti a stejně zredukovaným počtem koncových svítilen. Zásadní změny se ovšem odehrály pod stále atraktivní karoserií, v motorovém prostoru se totiž usadil nový dvanáctiválec o objemu 4943,04 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který byl naladěn na 265 kW (360 k) při 6800 min-1 a točivý moment 451 N.m ve 4600 min-1. Standardem byla opět pětistupňová manuální převodovka.
Nabídka č. 7061681289 Vystaveno 24.04. 15:04 Zobrazení: 21