Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
+3
1 z 11
Ferrari 512BB, 1/24.
Skončeno
Žádný příhoz
180 Kč
Ukončeno v pátek 3. 5. 2024, 12:46:22
Nikdo nezakoupil
Doprava a platba
Podrobnosti
Ferrari 512BB, 1/24.
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Model Ferrari 512 BB 1/24, Bburago, bez krabičky, odř. Př. Sklo a vada na Př. Kapotě viz foto.
Ferrari na autosalonu v Paříži roku 1976 představilo nástupce modelu 365 GT4 Berlinetta Boxer, ale na první pohled se zdálo, že se jedná jen o lehkou modernizaci.
Nové Ferrari 512 BB se totiž na zvnějšku odlišovalo jen detaily v podobě malého spoileru pod přídí, NACA otvory před zadními koly, čtveřicí koncovek výfuku namísto šesti a stejně zredukovaným počtem koncových svítilen.
Zásadní změny se ovšem odehrály pod stále atraktivní karoserií, v motorovém prostoru se totiž usadil nový dvanáctiválec o objemu 4943,04 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který byl naladěn na 265 kW (360 k) při 6800 min-1 a točivý moment 451 N.m ve 4600 min-1. Standardem byla opět pětistupňová manuální převodovka.
Ferrari 512 BB s rozvorem náprav 2500 mm, celkovou délkou 4400 mm, šířkou 1830 mm a výškou 1120 mm mělo dosahovat maximální rychlosti 302 km/h a od svého předchůdce se mělo lišit i lepší ovladatelností, za níž vděčilo použití širších zadních kol.
Ferrari na autosalonu v Paříži roku 1976 představilo nástupce modelu 365 GT4 Berlinetta Boxer, ale na první pohled se zdálo, že se jedná jen o lehkou modernizaci.
Nové Ferrari 512 BB se totiž na zvnějšku odlišovalo jen detaily v podobě malého spoileru pod přídí, NACA otvory před zadními koly, čtveřicí koncovek výfuku namísto šesti a stejně zredukovaným počtem koncových svítilen.
Zásadní změny se ovšem odehrály pod stále atraktivní karoserií, v motorovém prostoru se totiž usadil nový dvanáctiválec o objemu 4943,04 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který byl naladěn na 265 kW (360 k) při 6800 min-1 a točivý moment 451 N.m ve 4600 min-1. Standardem byla opět pětistupňová manuální převodovka.
Ferrari 512 BB s rozvorem náprav 2500 mm, celkovou délkou 4400 mm, šířkou 1830 mm a výškou 1120 mm mělo dosahovat maximální rychlosti 302 km/h a od svého předchůdce se mělo lišit i lepší ovladatelností, za níž vděčilo použití širších zadních kol.
Model Ferrari 512 BB 1/24, Bburago, bez krabičky, odř. Př. Sklo a vada na Př. Kapotě viz foto. Ferrari na autosalonu v Paříži roku 1976 představilo nástupce modelu 365 GT4 Berlinetta Boxer, ale na první pohled se zdálo, že se jedná jen o lehkou modernizaci. Nové Ferrari 512 BB se totiž na zvnějšku odlišovalo jen detaily v podobě malého spoileru pod přídí, NACA otvory před zadními koly, čtveřicí koncovek výfuku namísto šesti a stejně zredukovaným počtem koncových svítilen. Zásadní změny se ovšem odehrály pod stále atraktivní karoserií, v motorovém prostoru se totiž usadil nový dvanáctiválec o objemu 4943,04 cm3 se čtyřmi karburátory Weber, který byl naladěn na 265 kW (360 k) při 6800 min-1 a točivý moment 451 N.m ve 4600 min-1. Standardem byla opět pětistupňová manuální převodovka. Ferrari 512 BB s rozvorem náprav 2500 mm, celkovou délkou 4400 mm, šířkou 1830 mm a výškou 1120 mm mělo dosahovat maximální rychlosti 302 km/h a od svého předchůdce se mělo lišit i lepší ovladatelností, za níž vděčilo použití širších zadních kol.
Nabídka č. 7061609061 Vystaveno 23.04. 12:04 Zobrazení: 46