Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
+2
1 z 10
FIAT UNO/ 3DV. + 5DV/, LAMBORGHINI COUNTACH 5000S, 1/43.
Skončeno
335 Kč
Ukončeno v neděli 5. 5. 2024, 09:10:09
Vyhráno uživatelem C...1
Doprava a platba
Podrobnosti
FIAT UNO/ 3DV. + 5DV/, LAMBORGHINI COUNTACH 5000S, 1/43.
Stav zboží
nepoužívaný, rozbalený produkt ve 100% stavu
Lamborghini(BBURAGO )je zdarma, cena celkem za oba Fiaty(BBURAGO A HOTWHILS) 1/43. Ze sbírky, bez krabiček.
FIAT Uno se veřejnosti představilo v roce 1983 jako náhrada za Fiat 127. Tento třídveřový nebo pětidveřový hatchback se ze začátku musel spokojit s motory již existujících modelů. První Fiaty Uno měly k dispozici motory 903 cm³ OHV z Fiatu 127 a 1108 cm³, 1300 cm³ z Fiatu Ritmo. První diesel sloužil ve Fiatu 127D.
V roce 1985 se začalo s výrobou moderních motorů řady FIRE 1000 cm³ 33 kW jenž se v malých fiatech užívá dodnes. Tento motor se časem prosadil pro svou spolehlivost a životnost a díky tomu že písty a ventily na sebe nedosáhnou, a tak ho neohrozí ani prasklý rozvodový řemen. taktéž v roce 1985 Fiat představil první na světě malý automobil s turbodmychadlem Uno 1,3e Turbo 77 kW. Roku 1989 při modernizaci se tento motor zvětšil na 1372 cm³ a výkon vzrostl na 85 kW. Roku 1993 se u Fiatu začalo s výrobou nástupce Una – Fiat Punto. Výroba Fiatu Uno, který se vyráběl v Itálii a Polsku, byla v Evropě ukončena v roce 1995. V Polsku se vyráběl do října 2002, brazilská produkce skončila koncem roku 2013.
Sedan a kombi odvozené od modelu Uno dostaly označení Duna.
FIAT Uno se veřejnosti představilo v roce 1983 jako náhrada za Fiat 127. Tento třídveřový nebo pětidveřový hatchback se ze začátku musel spokojit s motory již existujících modelů. První Fiaty Uno měly k dispozici motory 903 cm³ OHV z Fiatu 127 a 1108 cm³, 1300 cm³ z Fiatu Ritmo. První diesel sloužil ve Fiatu 127D.
V roce 1985 se začalo s výrobou moderních motorů řady FIRE 1000 cm³ 33 kW jenž se v malých fiatech užívá dodnes. Tento motor se časem prosadil pro svou spolehlivost a životnost a díky tomu že písty a ventily na sebe nedosáhnou, a tak ho neohrozí ani prasklý rozvodový řemen. taktéž v roce 1985 Fiat představil první na světě malý automobil s turbodmychadlem Uno 1,3e Turbo 77 kW. Roku 1989 při modernizaci se tento motor zvětšil na 1372 cm³ a výkon vzrostl na 85 kW. Roku 1993 se u Fiatu začalo s výrobou nástupce Una – Fiat Punto. Výroba Fiatu Uno, který se vyráběl v Itálii a Polsku, byla v Evropě ukončena v roce 1995. V Polsku se vyráběl do října 2002, brazilská produkce skončila koncem roku 2013.
Sedan a kombi odvozené od modelu Uno dostaly označení Duna.
Lamborghini(BBURAGO )je zdarma, cena celkem za oba Fiaty(BBURAGO A HOTWHILS) 1/43. Ze sbírky, bez krabiček. FIAT Uno se veřejnosti představilo v roce 1983 jako náhrada za Fiat 127. Tento třídveřový nebo pětidveřový hatchback se ze začátku musel spokojit s motory již existujících modelů. První Fiaty Uno měly k dispozici motory 903 cm³ OHV z Fiatu 127 a 1108 cm³, 1300 cm³ z Fiatu Ritmo. První diesel sloužil ve Fiatu 127D. V roce 1985 se začalo s výrobou moderních motorů řady FIRE 1000 cm³ 33 kW jenž se v malých fiatech užívá dodnes. Tento motor se časem prosadil pro svou spolehlivost a životnost a díky tomu že písty a ventily na sebe nedosáhnou, a tak ho neohrozí ani prasklý rozvodový řemen. taktéž v roce 1985 Fiat představil první na světě malý automobil s turbodmychadlem Uno 1,3e Turbo 77 kW. Roku 1989 při modernizaci se tento motor zvětšil na 1372 cm³ a výkon vzrostl na 85 kW. Roku 1993 se u Fiatu začalo s výrobou nástupce Una – Fiat Punto. Výroba Fiatu Uno, který se vyráběl v Itálii a Polsku, byla v Evropě ukončena v roce 1995. V Polsku se vyráběl do října 2002, brazilská produkce skončila koncem roku 2013. Sedan a kombi odvozené od modelu Uno dostaly označení Duna.
Nabídka č. 7061720818 Vystaveno 25.04. 09:04 Zobrazení: 59