Piko H052819 Motorová lokomotiva T 679.1019 ČSD, DCC, zvuk Jacek
Více informací.
Technická data:
Všeobecně Epocha IV
Počet hnaných náprav 4
Počet náprav s bandáží 2
Spřáhla šachta podle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla
Setrvačník ano
DPS NEM 658 PluX22
Motor 5-pólový
Délka přes nárazníky 202 mm
Piko T 679.1578 - mapování funkcí:
náhodné zvuky
F19 – přepínání mezi 2 sadami zvuků
F28 – ztlumení zvuků
čas sepnutí náhodných zvuků
F0 světla
F1 koncová světla
F2 rezerva pro světla – sepnutí dálkového reflektoru vyšším jasem
F3 návěst posun - jedno bílé světlo křížem. Lokomotiva jede nižší rychlostí
F4 světlo kabiny – přepíná podle směru jízdy
F5 světlo strojovny
F6 plný výkon
F7 houkačka 1
F8 ZAP/VYP zvuk
F9 houkačka 1 nebo 2 krátká
F10 houkačka 2
F11 houkačka 3
F12 houkačka 1 -.. Povolte brzdy úplně
F13 píšťala
F14 píšťala krátká
F15 kompresor po 70 -200s, pouze při stání
F16 píšťalka výpravčího
F17 svěšení šroubovky
F18 rozvěšení šroubovky
F19 přepínání sad – zátěž/bez zátěže
F20 broušení okolků v oblouku
F24 pískování
F26 snižování hlasitosti
F27 zvyšování hlasitosti
F28 ztlumení zvuků
Uživatelská nastavení CVCV 3 – 6 lze libovolně měnit, CV5 (max. rychlost) ale nesmí být menší než určitá hodnota. Při nižších hodnotách by se nespouštěly zvuky motoru na plném výkonu.Při nastavování rozjezdové a brzdící křivky je třeba myslet na to, že přehrávání zvuků a zejména přechody mezi výkonovými stupni trvají nějaký čas, tzn. při raketových rozjezdech a zastavení o zeď budou zvuky reagovat se zpožděním.